2024. Április 26. Péntek - Ervin

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-09-13 08:29 nemesacel részére

Inkább a többi hangszóró jelerősségét lehet csökkenteni. Sokat egyébként nem szabad várni ettől a kiegészítő mélyhangkeltőtől.

nemesacel | 2011-09-12 22:02

Kipróbáltam, valóban ér valamennyit, ha rögzítem a padlóhoz a mélynyomót.
Nincs esetleg arra mód, hogy a mélynyomó jele egy picit jobban fel legyen erősítve a magas, és közép hangszóróhoz képet?

mazda-auto.hu | 2011-09-12 11:13 nemesacel részére

Pillanatnyilag nem tudom ellenőrizni, de ha jól emlékszem, ez inkább egy mélyhangkeltő segédeszköz, mely részben a padlólemez rezegtetésével erősíti fel a mélyebb frekvenciákat. Ha nincs leszorítva a padlóhoz, akkor nem tud "kibontakozni".

nemesacel | 2011-09-12 10:32

Nem rögzítettem le egyelőre, csak rádugtam a csatlakozóra. A mélynyomóval, úgy tűnik, nem lesz probléma, kipróbáltam egy otthoni erősítővel és ott szépen szólt.
Elképzelhető, hogy a bose erősítőből ennyire gyenge jel jön a mélynyomó felé gyárilag, hogy nem hajtja meg rendesen, vagy valami elszállt benne talán?

mazda-auto.hu | 2011-09-12 08:32 nemesacel részére

Jól megvannak húzva a rögzítő csavarjai, illetve a mélyhangkeltő háza és a padlólemez között nem maradt valamilyen kárpitanyag?

nemesacel | 2011-09-10 22:14

Tisztelt Mazda-autó, és fórumozók!

Van egy 2008-as mazda3-as kocsim, bose hangrendszerrel, melyből hiányzott a mélynyomó.Vettem hozzá egyet (mazdaspeed3-ét, de uaz), azonban csatlakoztatás után semmi különbséget nem érzékelek. Működik, de csak onnan tudom, hogy rárakva a kezem egy picit rezonál, de közel hajolva se nagyon lehet hallani a hangját. Mi lehet az oka? Hallottam, hogy ezek annyira nem nagy teljesítményűek, de azért valamennyire csak kellene észlelni, hogy szól, nem?

mazda-auto.hu | 2011-09-06 08:28

Sajnos a mi tevékenységi körünkbe tartozó szolgáltatások reklámozását nem engedhetjük meg a saját honlapunkon, így töröltem a hozzászólást.

nvl | 2011-09-05 19:48 jozseff részére

küldj egy mailt és küldöm a megoldást

nvl | 2011-09-05 19:47 lacka78 részére

küldj egy mailt és küldöm a megoldást...

mazda-auto.hu | 2011-09-02 09:28 jerotibi részére

Nem találkoztam még olyan 5x7 collos ovál hangszóróval, mely nem fér el a gyári helyen. 4 Ohm-os hangszóró megfelel, az érzékenység adat viszont fontos (90-91 dB/1m-nél ne legyen alacsonyabb (inkább magasabb), mivel a gyári fejegység végfoka 4x12,5 Wattot tud.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó