2019. Január 23. Szerda - Zelma

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:14 lacka78 részére

A középkonzolra csavarozott teljes audio rendszerben cserélhető csak a hatlemezes CD váltó modul, de ez sem olcsóbb. Másik megoldás egylemezes CD modul beszerelése helyette, ez nagyjából 58000,-Ft. Egyébként ritkán javíthatóak ezek az egységek, a Mazda rendszerében pedig egy hollandiai szervizbe kell kiküldenünk az egységeket, de ez általában többe kerül, mint egy új egység.

lacka78 | 2011-08-24 00:25

Üdvözlöm!
Mazda 6 tipusu autom van,2005-öss évjàrat és elromlott a cd lejàtszo,nem adja ki a lemezt és nem is jàtsza le(6 lemezes).Kinnt dolgozok svàjcba és elvittem egy szakszervizbe,ahol a szerelö rà sem nézett,hanem azt mondta,hogy komplett ki kell cserélni egy ujra,ami kb.1500 CHF-ba kerül.Az lenne a kérdésem,hogy otthon mennyibe kerülne ez a csere vagy nem lehetne csak a meghibàsodott részét kicserélni?Csak CD-tàrat példàul?Legnagyobb problémàm,hogy nincs zene a kocsiban pedig koràbban nagyon jol szolt!Egyébként BOSE rendszer.
Arra is gondoltam,hogy ràcsatlakozok egy sima mp3 lejàtszoval,de nem talàltam bemenetet.
Vàlaszàt elöre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-08-16 08:23 mazda-auto.hu részére

A megszokott gyári hangrendszereknél jobb a Bose által kínált rendszer, melynek már van egészen jól észlelhető színpadképe, illetve dinamikai képessége. A Kenwood fejegység (..és bármilyen másé is) audiós szerepe ebben az alkalmazásban nem több, mint az eredeti gyári fejegységé, sztereó jellel látja el a BOSE rendszert. A többit a BOSE "intézi. Így a hangminőség változás szinte észlelhetetlen. A frekvenciamenet beállítására több lehetőségünk lesz, de ezzel valójában csak túlvezérelhetjük a BOSE-t, melynek irreális, torz hangkép lesz az eredménye.

Szóval egy gyári alap rendszer után a BOSE felüdülés a fülnek, de nem véletlen, hogy több százezer forintos erősítőket és hangszóró szetteket, mélysugárzókat, kiegészítőket lehet kapni továbbra is a piacon, hiszen egy jól megépített rendszerhez képest a BOSE számít még éppen elviselhető alap kategóriának. A Kenwood egy ilyen rendszert is képes lenne megfelelően osztott jelekkel ellátni.

jozseff | 2011-08-15 17:32 laszlozso részére

bocsi, a számokat benéztem...
nem vitatkozniakarok, hanem eszmét cserélni.
a Bose rendszer egy kicsit más és vélhetően jobban kiadja a különbségeket.
külföldi fórumokon nagyon dicsérik a Bose-t. hasonló eredmény eléréséhez állitólag profi hangszórókat beszerelésén kívül hangszigetelni is kell

laszlozso | 2011-08-15 16:31 jozseff részére

Bocsi, de én nem akarlak se erre, se arra rábeszélni! Éncsak a tapasztalatomat írom (CASKA, ami vélhetően nagyon hasonlít az ABM-re).

És persze az ABM se szerelheti be magát, de add össze a számokat, és beszerelés nélkül kb. 200 vs 304 ezer az arány. A Cask-hoz nem kellenek beszerelő keret, illesztő kábel, stb. Gyári kinézet (milliméterre azonos), gyári csatlakozó!

Nekem nem Bose a rendszer!

jozseff | 2011-08-15 16:05 laszlozso részére

1. garmin mobile xt-t használok és nincsenek térkép gondjaim
2. a hagminőség ügyében várom mazda-autó válaszát
3. Neked Bose rendszered van? mert nem mindegy szerintem
4. Irod hogy 200 vs 304 ezer. Szerinted az ABM be tudja saját magát szerelni és nem kell a szerelésért fizetni?

laszlozso | 2011-08-15 15:41

Csak a Kenwood-nak van egy igen nagy problémája. Nem Windows felületű, ezért csak a Garmin gps fut rajta. A gARMIN NEM IGAZÁN SZERETI kELET-kÖZÉP EURÓPÁT!!!!!!!!!!!!

Meglepetést okozhat az, hogy a térképeken relatíve nagyok a "vakfoltok".



A másik meg az, hogy ha jól számolom akkor az arányok nem megfelelőek?!

Nem 200 vs 259, hanem 200 vs 304 ezer.

Én csak a Caskáról tudok nyilatkozni, de szerintem ez az ABM hasonló lehet.

Ami nagyon fontos!!!!!
A Caska, Abm gyári kinezetű, míg a "neves" gyártók univerzális 2 din méretű készülékei "csak" beszerelő kerettel lehet berakni, ami sosem fog tökéletesen "gyárinak" kinézni. Ja és a másik a Caska gyári Mazda csatlakozót használ, nem kell "faragni, forrasztani, stb.!

Egyébként ahogy látom ez az ABM az Internettől kezdve, a digitális tv-n keresztül sok mindent tud. Szerintem mindkettő verzió jó (a Kenwood, és az ABM), a te döntéseden múlik melyiket választod. Ha a kinézet fontos számodra akkor az ABM, ha a márka fontos akkor a Kenwood. A hang minőség szerintem nem számottevő, lehet hogy észre sem veszed.

jozseff | 2011-08-15 14:20 laszlozso részére

én az orosz fórumokon olvasgattam, nagyobb ország és több Mazdájuk van. A Phantom/Caska ketyerékkel a főbb tapasztalat az, hogy:
1. nem túl kiforrott a menürendszer
2. valamivel jobb a hangja, mint a gyári fejegységnek, de a gyári hangszórók (nem Bose) nem bírják igazán kiszolgálni.
Szerintem 200 kontra 259 EFt esetén a Kenwood értelmesebb választás

jozseff | 2011-08-15 14:15 mazda-auto.hu részére

Még két kérdésem lenne:
1. A DNX5280 a méreten kívűl alapvető tulajdonságaiban (minőség, funkciók) jelentősen eltér a drágább márkatársaitól?
2. A gyári fejegységhez képest javul a hangminőség Bose rendszerrel (bár tudom ez szubjektív dolog)?

mazda-auto.hu | 2011-08-15 11:42 jozseff részére

Most már Kenwood 5280-as van bluetooth-szal, mely 259000,-Ft. Keret 17900,-, illesztő modulos kábel 26900,-Ft, beszerelés 9900,-Ft. Garmin térkép programot használ a készülék.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó