2017. November 24. Péntek - Emma

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MALACKÓ23 | 2012-01-30 22:36

Üdv! Holnap fogok vásárolni egy RX 8-ast... Megmondom őszintén egy kicsit megijedtem,ahogy itt a fórum utolsó hozzászólásait olvastam. Az utóbbi pár hónapban szinte "mindent" elolvastam amit az RX 8-asról tudni illik. Remélem jó döntést hoztam......de ez majd csak utólag derül ki.... Az autóban 57000 km van. Teljesen gyári,de aggasztó amit zzoltan írt. Hallottam olyan RX 8-asról amelyiket nem kímélték ,nem cseréltek olajat,csak 20000 km után,nem vigyáztak rá,hogy hidegen ne pörgessék túl....és 120-130 ezer km-t elmentek eredeti motorral. Aki kíméli és betartja az előírásokat,ennek ellenére 48000 km-nél is előfordulhat motorhiba?????:((( Persze,ahogy István is írta ez lehet gyújtásprobléma is,de akár nagyobb is.

high-8 | 2012-01-20 23:07 zzoltan részére

azért tudod beindítani 1 óra leállás után mert már kihűl,de ha 10-20 perc után nem indul mert meleg a motor még az rossz jel,nálam ugyanez volt,csak néha megtorpant magas fordulaton,reméljük,h nem motorgond!viszont a focus még az olajat sem eszi :)

zzoltan | 2012-01-20 12:50 mazda-auto.hu részére

Szia István! Köszönöm, hogy utánanéztél. Igen 71e-nél volt a motorcsere most van benne 119e, vagyis az új motorban 48e. Mindenképp el fogom vinni valahova megnézetni, csak nem tudom még mikor lesz rá időm.

mazda-auto.hu | 2012-01-20 12:18 zzoltan részére

Nem találtam semmi plusz információt, tehát 71e km-nél volt a motor csere. Műszeres teszt adatai nélkül, látatlanban én továbbra is első körben a gyújtás elemeinél maradnék. Egy tekercs vagy gyertya esetében vannak hőmérséklet függő meghibásodások, de igaz ez a legtöbb szenzorra is. De ha egy ilyen nem beindulási hőmérsékleten tudtok kompressziót mérni, majd kihűlve is, az több mint beszédes.

zzoltan | 2012-01-20 11:55 high-8 részére

Minden teljesen jó. Ugyanúgy húz, mint eddig, nincs megtorpanás, végig kipörög és semmi fura motorzaj, vagy olyasmi ami más lenne, mint eddig és nem is füstöl. Tegnap pl. mentem vele 5 km-t, még be sem melegedett, de meg kellett állnom 2 percre és utána iszonyat nehezen indult el. Megint csak pörget pörget, de valami pici hiányzik hogy beröffenjen. Ugyanakkor amikor üzem meleg motorral hazaértem, 1 óra múlva újból kocsiba kellett ülnöm és olyan pöccre indult, hogy szinte csak hozzáértem a kulcshoz és már járt a motor. És a fogyasztásom is jó. Nálad is így kezdődött, de ha a végeredmény az, hogy én is egy Focus RS-ben kötök ki, akkor felőlem mehet. :)

high-8 | 2012-01-19 09:39

nálam így kezdődött,mikor vártam,h lehűljön pöccre indult,de melegen nagyon nehezen vagy egyáltalán nem indult! kipörög rendesen végig? füst,alapjárat,motorhang?

zzoltan | 2012-01-18 21:27 mazda-auto.hu részére

Előre is köszönöm! Mirainál volt a motorcsere. Alvázszám: JMZSE173650120488 Motorszám: 13B544414

mazda-auto.hu | 2012-01-18 16:36 zzoltan részére

Ha egy alvázszámot küldesz majd, esetleg holnap valamikor megnézem mit "látok" a rendszerben, a korábbi motorcserédnél. Hol végezték?

zzoltan | 2012-01-18 14:50 mazda-auto.hu részére

Ha nem négyhuszon akármennyi lenne a benzin, azonnal vinném le hozzátok. Csak azért vagyok mégis nyugodt, mert minden egyéb esetben meg szinte pöccre indul és semmi más rendellenesség nincsen.

mazda-auto.hu | 2012-01-18 13:58 zzoltan részére

Zoli. Sok-sok minden lehet, de látatlanban nem tudunk mérni. Akár egy, az idők folyamán oxidálódott testkábel is lehet, vagy gyenge önindító, koszos gyertyák, a MOP nem indítási programon fut stb...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó