2018. December 19. Szerda - Viola

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-10-19 08:24 Kuzma részére

Ha minden más átmegy az ellenőrzésen, akkor valószínűleg igen.

Kuzma | 2011-10-18 14:19

Nincs megégve se a szerkezet se a lendkerék!Én gyanítom ,hogy a tárcsa szakszerűtlen felújítása a baj.??:S:S.És ezért szakad le folyton a tárcsa!

mazda-auto.hu | 2011-10-17 14:14 Kuzma részére

Rx-8-asok esetében inkább megégetés szokott előfordulni. Nincs belilulva a felülete? A lendkerék lógása gyakorlatilag kizárható, azt észrevennéd az autó/motor működésen.

Kuzma | 2011-10-17 13:06

Hát a szerelő aki csinálta , leszedte a váltót és ismét a lendkerék felöli oldal volt leszakadva.De mint kiderült a gyári tárcsa is leszakadt már egyszer.:S.Akkor viszont lehetnek lendkerék problémák is nem??

mazda-auto.hu | 2011-10-17 09:06 Kuzma részére

Szerintem egy RX-8 esetében nem szabad tárcsa felújítással foglalkozni. Ha egyébként vibráció és csúszás egyáltalán nem volt tapasztalható a felület leszakadás előtt, akkor valószínűleg csak a tárcsa a rossz. Biztosat csak váltó levétel után lehet mondani.

Kuzma | 2011-10-16 21:30

Lehet a hiba oka lendkerék vagy nyeles tengely lógás stb???Még egyszer köszönjük előre is!

Kuzma | 2011-10-15 14:52

Sziasztok!
Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok.Egyik barátomnak(szintén rx-8 tulaj) az rx-8as autóján a következő hiba történt.Leszakadt a kuplung tárcsája.Utána elvitte felütette valamilyen kevlár anyaggal.És ezután megint leszakadt a kuplungja.A kérdése az lenne ,hogy egyszerűen ez a felujitás dolog nem müködik és venni kell vadi új szettet, vagy valami váltó ,stb problémája van és azért szakad le folyton a kuplung???Válaszukat előre is köszönjük!

mazda-auto.hu | 2011-10-12 08:30 Kuzma részére

Elvileg 2-3 óra.

Kuzma | 2011-10-11 16:55

Tehát le kell mennem személyesen a műszerekkel és akkor ugy tudjátok legyártani igaz??Ez kb mennyi időt venne igénybe?

mazda-auto.hu | 2011-10-11 14:50 Kuzma részére

Köszönjük. A műszerkonzolt egyedileg gyártjuk, nem teljesen azonosak a műszerek rögzítési átmérői, illetve a mélységük.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó