2018. Február 25. - Géza

Japán vs Európai autók esetleg Amerikai?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-01-11 12:08

Egyeseknél erre hosszabb ideig tart ráébredni, másoknál rövidebb idõt vesz igénybe. : ) Mi mindenképpen kivárjuk. : )

tsutsi | 2007-01-10 23:21

3 nap alatt maximálisan japánautó mániás lettem, azon belül is mazda hívõ (mazda 3 1.6 cd sedan)és csak annyi kellett hozzá, hogy a totalcar népítéletén utánajárjak egy francia márkának, amit a bnõm bátyja ajánlott (laguna) és úgy elborzadtam, hogy körülnéztem, és rájöttem a nagy igazságra! mazdát kell venni :) pedig nagyon nagy német auto mániás voltam (vw system) de ez most óriásit változott...

mazda-auto.hu | 2006-08-09 15:22

: )))

MrSpock | 2006-08-09 13:10

Lehet hogy mindíg a légy röptét kisérõ hanghatás hangutánzó szavára asszociálok? :)

Mert az ugye nem pásszol egy 200 Ló fölötti Mazdához:)

mazda-auto.hu | 2006-08-09 12:05

Különbözõ külföldi felmérések alapján ez az egyik legjobban "bejött" szlogen. A legtöbb ember azonnal a Mazdára asszociál a hallatán. Talán annyi kifogásolnivalónk lehet, hogy ez "szlogen" sem segíti a Magyar nyelv ápolását.

MrSpock | 2006-08-09 09:32

Apropó zoom-zoom fotópályázat (kár hogy nem film, az jobban visszaadná a dinamikát). Ez a Zoom-zoom, ez hogy jött? Szerintem ez egy kicsit debil, vagy nem tudom, nekem ez az egyetlen dolog a Mazdával kapcsolatban ami nem jön be...de ez legyen a legnagyobb probléma. Szerintetek ez jó szlogen?

mazda-auto.hu | 2006-08-09 08:37

Kár, hogy csak Zoom-Zoom fotópályázat van, és nincs sztoripályázat. Köszönjük.

gabesz | 2006-08-08 18:14

Nekem eddig elég sok kocsim volt/megjegyzem fõleg céges autók/persze európai márkák/VW,Citroen,Fiat,Peugeot, Renault,Opel,Seat,Ford.../,de egyik sem adta azt a fajta "élményt",amit a Mazda6-os.Ez a kocsi amúgy a sajátom,roppant mód szeretjük,az egész család egyöntetûen kikiáltotta kedvencnek.Gyakorlatilag tuti balesettõl /nem önhibás/mentett meg minket elképesztõ stabilitásával a Királyhágón Romániában,ahol a szembejövõ azt hitte tud elõzni 12%-os emelkedõn felfelé kamiont,nem tudott,így viszont nekem kellett kikerülni.A Mazda megcsinálta,azóta rajongunk érte.Nem kell örökké rettegni attól hogy mikor lesz v.mi piti baja ami miatt lehet megint menni a szervízbe, mint a francia kocsikkal.Kijutott az élménybõl tehát tudom mit jelent.Amikor eszembe jutnak azok a gyártási körülmények, melyek között ez a kocsi készült , gondolatban Kelet felé fordulok, s derékban kissé meghajlok.Vajon miért nem lehet ezt más márkáknál is megtenni???
Én már nem térek vissza európai kocsihoz , az 1x biztos,14 év elég volt.Üdv

mazda-auto.hu | 2006-07-21 15:47

TÁJÉKOZTATJUK kedves fórumozóinkat, hogy legközelebb 2006.07.31-én tudunk válaszolni az esetleges kérdésekre.

mazda-auto.hu | 2006-05-08 11:41

Reméljük egyre többen hasonlóan gondolkodnak majd, mint Ti! Nekik is tanulságos lehet az Autó-Bild legújabb felmérése, mely nyomtatott formában szalonunkban átvehetõ, de a lényege elolvasható a Mazda Teszt rovatunkban is, "Ismét a Mazda az élen" címmel. Nemrég érkezett a hír, a MAZDA3 egy német összehasonlító tesztben ismét maga mögé utasította ellenfeleit, többek között az új Honda Civic -et is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó