2017. November 22. Szerda - Cecília

Japán vs Európai autók esetleg Amerikai?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MrSpock | 2005-07-13 07:16

Ok!

....bár nem tudom hány km után számít az ember jó vezetõnek...

Standi | 2005-07-12 20:50

Ez okos hozzáállás! Így kéne elintézni minden politikai vitát, vidámabb lenne az élet. Menj el politikusnak MR Spock.

MrSpock | 2005-07-12 11:00

A jobb oldal Japánt vesz, mert õk a jobb oldali kormányt kedvelik, a bal pedíg németet, mert õk a bal oldalit szeretik:)))

Kielégítõ és kellõen tudományos voltam? :)

Standi | 2005-07-12 08:30

Éppen azért, mert nem értünk, azért gondoltam, hátha más ért a politikához, és megmondja az igazat. Persze nem a politikusokra gondolok, meert tuti, hogy az Orbán Vikotr meg a Gyurcsány Ferenc is a legnagyobb fullos Mercedes 500-assal (vagy nem tudom mi manapság a legnagyobb merci) jött a vitára. Megvitatták, hogy nekünk miért nincs Mercink és miért megy rosszabbul a gazdaság mint valaha, és miért nem tudok új mazda-át venni. Ennyi. Nem?

ruredi | 2005-07-11 18:27

Szerintem nincs. Csak el ne kezdj itt politizálni, mert még nem értünk ugyse hozzá!!! :)

MrSpock | 2005-07-11 07:23

? :)

Standi | 2005-07-08 18:05

Szerintetek van összefüggés bal és jobboldali választók és a japán autó vagy európai autó választás között?

MrSpock | 2005-07-08 09:00

Naaa, akkor csak egy MX-5-öt, egy icipicit...:)))

mazda-auto.hu | 2005-07-08 08:16

Standi:A Hírek menüben Csalódás és öröm...címmel, beszámoló olvasható az amerikai hosszútávú versenyszéria legutóbbi két futamáról. Itt a Mazdaspeed által is támogatott Speedsource csapat RX-8-sai többek között Type-R-ket, BMW 330-okat, Z350-ket is legyõznek. A kis képeken néhányat felfedezhettek ezek közül. Az angliai sorozatban ugyanez a helyzet. Igérem(újra), ha találok normális közúti tesztet bármelyik típusunkkal a fõszerepben, látni fogjátok az oldalon..MrSpock: Az az igazság, hogy nem kell nagyítóval keresnünk önkéntes tesztelõket ha arról van szó, de jó tudni, hogy rád is számíthatunk.

MrSpock | 2005-07-07 08:18

Hát ha valaki odaadja ezeket a gépeket én szívesen csinálok egyegy-egy hetes tesztet és megírom. ....látjátok mazda-autó, leveszem én a gondot a vállatokról! Mikor menjek az elsõ páciensért? :))

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó