2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


G. Robert | 2017-06-20 16:29

Üdv mazda-autó! Köszönöm az eddigi segítséget. Sajnos még nem jártam sikerrel, de nem adom fel, keresem az "igazit". Remélem a továbbiakban is számíthatok önre/önökre!

Köszönettel: Róbert

mazda-auto.hu2 | 2017-06-20 10:16 Adi001 részére

Elméletileg ha a zárás gomb nem egyszer, hanem 3 másodpercen belül kétszer van megnyomva, akkor felmennek az ablakok. Ezt kellene megpróbálni. A riasztók többsége egyébként tudja ezt az ablakemelő funkciót, de a tükrök behajtását nem.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-20 10:02 viptag77 részére

Elképzelhető, hogy leragadt egy olajlehúzó gyűrű, és a benzinnel elég az olaj. Reggel az első indításnál kellene megnézni, hogy néhány másodpercig jön-e kékes füst a kipufogóból, mert ha igen, az is lehet hogy a szelepszárszimeringek nem tömítenek már rendesen.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-20 09:42 Bencee1 részére

Kétfajta 5W30-as olaja van a Mazdának, ebből az ACEA: C2 a DPF-el szerelt dízelekbe, az ACEA: A5/B5 jelű a  benzinesekbe és DPF nélküli dízelekbe jó választás. A motorolajok üzemi hőmérséklete 100 Celsius körüli, ebben a tartományban ideális a kenés. A 30, 40, de még az 50 fok is inkább alacsony az olajnak mint sem hogy magas lenne.

Adi001 | 2017-06-20 01:11

Kedves Mazda-autó!
Egy 2017-es évjáratú 3-as Challenge felszereltségű autóhoz keresek valami megoldást, hogy a leengedett ablakok maguktól felhúzódjanak az autó bezárása esetén. Esetleg a tükrök is behajtódjanak (úgy tudom ezt a prémium felszereltség talán tartalmazza is).
Ajánlották, hogy a riasztókban lehet ilyen opciót találni, de CanBus-os riasztókhoz nem nagyon értek. (Valahol írták, hogy a egy utólagos riasztó beszerelésénél a szervíz nem merte bekötni az ablakemelő vezérlőt.) Tudnának valamilyen bevált modellt ajánlani, ami alkalmas erre a feladatra? Biztosan vezérli a CanBus-os rendszereket és nem okoz elektromos problémákat.

viptag77 | 2017-06-16 10:18

Tisztelt mazda auto!

Van egy 2004 1.4 benzines mazdám (ZJ), fogyasztja az olajat, de nem füstöl és nem hagy olajfoltot sem az aszfalton. Nem rég tettem egy hosszabb utat ca. 300km (60-100km/h tempo) és a nívó feléig lement az olajszint. Most Fuchs titan proflex GT1(5w-30) van benne, ezzel valamivel jobb a helyzet.Elötte Castrol 5w-40-es volt benne. Teljesítményben nem érzek változást, csak azért idegesítő hogy elillan az olaj :/.(Hűtővízben sincs nyoma).  Merrefelé induljak el? Nagy lehet a baj? Válaszukat előre is köszönöm.

Bencee1 | 2017-06-14 19:14

Üdv vettem egy gyári mazda olajat: Mazda original oil ulta 5w-30 és szeretném kérdeni hogy ez itt magyarországi használatra nyáron biztos jó lenne nekem? Mazda 3 1.6 benzin 2004.  Ugyebár ez 30fokik jó it meg akár 40is lehet napon meg 50 is a motortérbe. 

mazda-auto.hu2 | 2017-06-12 16:02 jacintkovacs részére

Gyárit kellene betenni, nem drága, és garantált a minősége. Mi csak a gyárit használjuk ennél a típusnál.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-12 14:47 G. Robert részére

Francia az autó, és reálisnak tűnik a kilométer.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-12 14:44 mrbaalint részére

Egyetlen szervize sincs rögzítve.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó