2018. Február 21. Szerda - Eleonóra

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


G. Robert | 2017-06-28 13:48

Üdvözlöm tisztelt mazda-auto! Ismét lenne egy autó amiről szeretnék információt. Származás, járt e márkaszervízben, valós lehet e a km állás. 

Alvázszám: JMZBK14F251162422

Elvileg 120.000km van benne.

Válaszát előre is köszönöm. 

Üdv: Róbert

mazda-auto.hu2 | 2017-06-28 11:10 girba részére

A tankban.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-28 11:10 krisztian21 részére

Lehet bármelyik az okozója, műszerre kellene tenni. Alvázszám alapján tudom megnézni, hogy DPF-es vagy sem.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-28 10:44 gargyak részére

A gyári előírás megengedi még a 10W40-es olajat, de ha nem fogyasztja az olajat, a 0W30, vagy 5W30-as jobb lenne.  

girba | 2017-06-28 09:13

Tisztelt  Mazda autó!

1998 évjáratú Mazda 323-om van. motorsz:ZL213013

alváz: JMZBJ12l200109841

Kérdésem az lenne, hol az üzemanyagszűrő ennél a tipusnál.

Várom válaszukat!

 

krisztian21 | 2017-06-27 21:48

Tisztelt mazda-auto!
Nem rég vettem egy mazda 3-as típusú autót(1.6 CD TE, 2005). Van vele egy két problémám, amivel kapcsolatban szeretném a véleményét kérni. Az egyik, hogy a kelleténél jobban kormol(2005ös típusba építenek dpf-et?). A másik, hogy alacsony fordulatszámon nem adja le a kellő nyomatékot, csak 2200 környékén. A harmadik, hogy amikor állandó tempóval megyek pl.: 90-el néha egy pillanatra vissza húz az autó. A következő pillanatban egy koromfelhő jön a kipufogóból, majd megy tovább zavartalanul. Mi lehet a baja? EGR és/vagy porlasztóra gyanakszok. 

Krisztián

gargyak | 2017-06-27 19:16 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Ismét köszönöm válaszát!
Sikerült beinditani az autót, gyakorlatilag nemvolt semmi baja, egy a nagynyomású szivattyúba menő gázolaj cső olvadt el - valószinűsíthetően a házi gyártmányú stekklámpától. Cső csere után, légtelenítés és indult is. Továbbá szeretném megkérdezni,milyen olajat ajánlanak ebbe a motorba? 262.000 km van benne. 10w-40 mehet bele? Válaszukat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-27 16:09 gargyak részére

Egy fog még nem tesz kárt a motorban, de a jeladónak már sok lehet.

gargyak | 2017-06-27 15:18 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Köszönöm válaszukat! Igen elképzelhető… Többször körbehajtottuk a motort inditás előtt és után is, semmilyen rendelennességet nem tapasztaltunk. Az Önök véleménye alapján egy foggal való “elrakás” még nem okozhat nem semmilyen fizikai károsodást – dugatty-szelep összeérést illetve a vezérműtengyely-jeladó tilthatja az injektorok működését?

mazda-auto.hu2 | 2017-06-27 13:12 gargyak részére

Az első körben arra gondolnánk, hogy rosszul lett összerakva, egy foggal elrakták a vezérlést.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó