2018. Augusztus 18. Szombat - Ilona

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


GáborMolnár | 2017-09-26 14:49

Fórumozók!

Tud valaki segíteni gyári fejegység media gombját szeretném”üzembe “ helyezni magyarul aux bemenetet szeretnék gyártani.Vissza olvastam itt és a 27. oldal körül találtam endrus nevű felhasználót akinek van hozzá kapcsolási rajz csak a bökkenő az, hogy az ott megadott email már nem létezik.

szviktor87 | 2017-09-23 10:43 Frenkie67 részére

Nagyon szivesen!Örülök hogy segíthettem ;)

Üdv Viktor

Frenkie67 | 2017-09-23 10:29 szviktor87 részére

Szia szviktor87!

Te nagy Király vagy… Ahogy írtad, kicseréltem a két relét, és lám működött a szellőzés és nem indult a motor. Ez így remek. Fél órán belül szereztem egy újat, most minden patent.

A segítségedet nagyon szépen köszönöm.

További szép napot kívánok.

szviktor87 | 2017-09-23 08:27 Frenkie67 részére

Szia Frenkie67!


Nalam is volt ilyen gond.

Ha a szellozés csak jelentos késéssel indul be az elindulást követoen,akkor valoszinüleg a következö a probléma.
A hibát egy egyszeru relé meghibásodása okozza. A relé könnyen hozzáférheto helyen a relé és biztosító táblában található.(motortér)
Típusa: TYCO V23134-B52-X464 C215. Ez egy kb 2,5cm élhosszássúgú fekete kocka alul 4 fém tüskeérintkezovel.
A relétáblában 2 ugyanilyen relé található. Az egyik az indítómotor (starter) a másik a belso keringetés és futés (heater) indításáért felel.
Le is tudod tesztelni:Megcseréled a 2 egyforma relét. És ahogy megcseréled a szellozés azonnal muködni kezd, az autó viszont nem indul be. Mikor visszacseréled a szellozés nem indul el újra, az autó viszont újra indíthatóvá válik.
Amikor megmozgattad a biztosítóblában a reléket, ezt is megmozgathattad, megnyomkodhattad, és lehet segít ez is neki.
Nálam nem segített.Én kénytelen voltam vásárolni egy másik relét kemény 800Ft-os kiskereskedelmi áron :) Azóta minden rendben van!

Frenkie67 | 2017-09-22 17:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ, a mazda bontótól már megkaptam. A hűtőventillátort kicserélték vezérlővel együtt, az most ok., de a fűtőmotrnál, ventillátornál nem az előtét ellenállás volt a hibás…. Időben kiderítették, most van egy 8e forintos előtét ellenállásom, ha valakit érdekel.

Abban továbbra is szeretnék segítséget kérni – akár csak megérzés szintjén is -, hogy az alábbi jelenségnek mi lehet az oka:

A fűtőventillátor, mely a klíma és a fűtés levegőjét szállítja nem kapcsol be azonnal, most már kb. 15-20 perc használat kell, hogy elinduljon, azt követően kifogástalanul működik. Már ha elindul, mert nem minden esetben van ilyen szerencsém. Emlékeztetőül az auto egy 2004-es Mazda 3 SPORT 1.6 TE.benzines, BK-s.

Ettől eltekintve egyébként egy nagyon jó autónak tartom.

Aki segíteni tud a tanácsával, annak nagyon szépen megkösönöm..

Üdv.

mazda-auto.hu | 2017-09-20 10:58 Frenkie67 részére

Bontott alkatrészeket tudnánk ajánlani, 40ezer forint + szállítás lenne a kettő együtt

Frenkie67 | 2017-09-14 18:35

Tisztelt Mazda-autó, valamint Fórum Társak!

Ismét lenne egy kérdésem:

A BK-s 1.6-os 2004-es évjáratú benzines Mazda 3-hoz lehet-e hűtőventillátor vezérlő elektronikát, valamint fűtőventillátor előtét ellenállást, bontottat beszerezni? Tud valaki esetleg ebben segíteni?

A választ köszönöm szépen,

 

kdavid85 | 2017-09-13 17:06

Tisztelt Mazda-Auto!

Egy 2007-es 2.0 benzines (motorkód: LF) kézi 6-os váltóval szerelt Mazda3 autón szeretnék motor, fék- és sebváltóolajat cserélni.

Kérem adjon támpontot a megfelelő motorolaj (viszkozitás, teljesítményszint), váltóolaj (viszkozitás, szabvány) és fékolaj (szabvány, mennyiség) kiválasztásában.

A vezérműlánc cseréjére van valamilyen gyári ajánlás? 

Üdv. dávid

mazda-auto.hu2 | 2017-09-11 12:00 Frenkie67 részére

- nincs rendben, lehet elkötés, kontakthiba stb.

- ez se normális.

- inkább a bal első ajtón lévő ablakemelő kapcsoló hibája okozhatja, de mind három esetben ki kell mérni, és meg kell keresni a hibát.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-11 11:13 Koni84 részére

Ausztriában helyezték forgalomba 2004. 06.28-án, utoljára 2013. januárjában volt márkaszervizben, de a kilométer reálisnak tűnik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó