2018. Február 25. - Géza

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gargyak | 2017-06-27 19:16 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Ismét köszönöm válaszát!
Sikerült beinditani az autót, gyakorlatilag nemvolt semmi baja, egy a nagynyomású szivattyúba menő gázolaj cső olvadt el - valószinűsíthetően a házi gyártmányú stekklámpától. Cső csere után, légtelenítés és indult is. Továbbá szeretném megkérdezni,milyen olajat ajánlanak ebbe a motorba? 262.000 km van benne. 10w-40 mehet bele? Válaszukat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-27 16:09 gargyak részére

Egy fog még nem tesz kárt a motorban, de a jeladónak már sok lehet.

gargyak | 2017-06-27 15:18 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Köszönöm válaszukat! Igen elképzelhető… Többször körbehajtottuk a motort inditás előtt és után is, semmilyen rendelennességet nem tapasztaltunk. Az Önök véleménye alapján egy foggal való “elrakás” még nem okozhat nem semmilyen fizikai károsodást – dugatty-szelep összeérést illetve a vezérműtengyely-jeladó tilthatja az injektorok működését?

mazda-auto.hu2 | 2017-06-27 13:12 gargyak részére

Az első körben arra gondolnánk, hogy rosszul lett összerakva, egy foggal elrakták a vezérlést.

gargyak | 2017-06-27 11:25

Tisztelt Mazda-auto.hu és Tisztelt Fórumtársak!

A segítségeteket szeretném kérni! 
Mazda3 1.6 tdci motor vezérműszij csere után a motor kb. 2-3 másodpercre beindult, majd leállt. Utána nem indul. Minden jelen volt, inditás előtt és a leállás után is többször körbe forgatva.  Az öninditó csak teker, de a motor nem indul. Olyan mintha nem kapna a rendszer üzemanyagot. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Bármilyen segítséget, ötletet várok, szívesen fogadok. Köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2017-06-26 11:29 vassmacska részére

Mazda műszerre kellene tenni.

vassmacska | 2017-06-23 17:19

Tisztelt Mazda -autó !

Segítséget szeretnék kérni.

Mazda 3 Sport 2,2 D GTA autóról lenne szó 2010-es évjárat.

Indítási gonddal vittük el a szerelőhöz hidegen normálisan indul melegen viszont rondán rázkodva. Ő egyből üzemanyagnyomás szabályozót és injektor feújítást végzett a kocsin.Az autó utána újból vissza került hozzá mert nem gyorsult rendesen ,nem volt ereje ,ami most sem tökéletes.De ami a fő gond az indítási gond még mindig meg van.Mi lehet a fő próbléma ?

Várom válaszukat.Köszönettel

 

mazda-auto.hu2 | 2017-06-22 11:49 G. Robert részére

2004.03.29-én Ausztriában helyezék forgalomba, egyetlen bejegyzése van 2010-ben, addig évi 13.000 km-t ment évente.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-22 11:42 windows6 részére

Igen, reális.

G. Robert | 2017-06-22 09:45

Üdvözlöm mazda-auto! Lenne megint a változatosság kedvéért egy autó amiről szeretnék egy kis információt. Származás, mikori az autó és azt hogy járt e valaha márkaszervízben. A km állás 169000.

Alvázszám: JMZBK14F241108316

Köszönöm szépen!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó