2017. December 16. Szombat - Etelka

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


peti007 | 2017-10-25 13:07 Frenkie67 részére

Bár ezt hallani kellene, de kerékcsapágy hibára tippelnék, az elő szokott fordulni a 3-asokkal. Én is nem rég cseréltem a jobb hátsó kerékagyat, mert hátul csak egyben lehet, de az első tengelyen lehet külön csapágyat is.

Emeld fel az autót és forgasd meg az összes kereket a levegőben. Hallani lehet hogy ha ez a probléma.

Frenkie67 | 2017-10-25 10:09

Tisztelt Mazda-Auto!

2004-es BK-s Mazda 3 SPORT 1.6 benzines autómnál a következő jelenségre lettem figyelmes: az utóbbi 1 hétben bizonyos fordulatszámtól és sebességtől határozott "búgó” hang hallható folyamatosan a matortér felől. Alacsony sebességnél, illetve álló helyzetben még gázadás mellett sem jelentkezik, és a motor is hibátlanul működik, semmi rendellenesség nem tapasztalható, de ez a hang zavar engem. Tervezem az ügyben márkaszervíz felkeresését, de addig is kiváncsi lennék a véleményükre.

Köszönöm.

 

pataki_63 | 2017-10-23 16:55

Segitséget kérnék

Mazda 3 1.6 benzines (2008-as) autoban motor hibakod jelent meg.A hiba nyáron nem jelent meg csak most hogy hideg az idő. Amikor már bemelegszik a motor és úgy 4-5 szori inditás után eltünik a jel.( az inditás nem egyidüben türténik hanem megyek vele majd megállok).Mi lehet a hiba?

Kiolvasáskor kopogás jelző hibát ir ki. Az autoban ,120e km van, magyarországi.A kopogásjelző tönkremehet?

Rideko | 2017-10-22 17:38

Sziasztok!

 Szeretnék 2017 -es Mazda cx-3 hoz mankó kereket venni. Tudna valaki nekem ebben felvilágosítást adni? Nem szeretném egy esetleges defektnél belefujni a javító készletet,mert azt hallottam,hogy hazavágja a gumit is és baromi drága az új javítókészlet ára is. Emelőm és kerékkulcsom már van :-))))

   Köszönöm szépen !

 

feri_G120 | 2017-10-21 22:02

Tisztelt “Mazda-auto”!

A Mazda 3 G120 AT (2017.02 havi) autómat napi többszöri gyakorisággal használom 3-5 km-es távon – városban, hosszabb útra ritkábban-(hétvégén, szabadságon megyek). Néhány napja azt vettem észre, hogy az i-stop rendszer nem működik (hibaüzenet nem volt – a menübe lépve az “i-stop nincs kész”) Arra gondoltam, hogy az előző időszak használati módja – sok hideg indítás, lámpa, rövid utak, stb. miatt az akku fesz. alacsony. Hazaérve felraktam az akkutöltőt – néhány óra elteltével a töltő teljes feltöltött állapotot jelzett. Azóta mentem az autóval hoszabb utat is (80 km). Az autó OK, hibaüzenet továbbra sincs, akkufeszültség rendben, töltés rendben (14,4 V körüli érték alapjáraton), de az “i-stop” továbbra sem működik. Az autóban van egy "Pajzs"-os védelem, az is rendben.  Esetleg érdemes lenne megpróbálnom egy akku kiiktatást (saru levétel) vagy csak a “márkaszervízben” tudják orvosolni a  problémát? (sajnos a legközelebbi is 80+ km – az éves kötelező meg csak februárban lesz esedékes)

Válaszukat előre is köszönöm.

Dexxter182 | 2017-10-20 18:03 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a választ. Azt sikerült leszürnöm. Azért lennék kíváncsi a listára, hogy érdemes e tx plust keresni te helyett. Mi az a plusz amit ad. Sajnos mindenhol ellentétes infókat találok és hirdetesekben is össze vissza van írva.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-20 15:04 Dexxter182 részére

Sajnos már nincs felszereltségi listánk ehhez a típushoz, de a felsorolás szerint nőtt a felszeretség. A CE volt az alap, a TX plus a legfelszereltebb változat.

Dexxter182 | 2017-10-20 11:30

Sziasztok 

Mazda 3-ast szeretnék venni ebből a jó kis 2004 környéki évjáratból. A kérdésem az lenne hogy valahol van egy pontos leírás a különbőző felszereltségekről?? (CE, TE, TX, TX plus) Pontosan melyik mit takar?

Köszi előre is ah valaki tud segíteni

mazda-auto.hu2 | 2017-10-19 12:37 Armyvz részére

Üzemanyag ellátással van gond, sokminden okozhatja, a legegyszerűbb egy műszeres (MAZDA) vizsgálat lenne.

Daggor | 2017-10-16 17:53

Üdv!
(2010 BL)
Nekem nincs a gumik nyomását ellenőrző cucc a felniken, ami miatt másfél évig folyamatosan (mióta nálam van az autó) rendre kaptam a felszólítást a múlt hét közepéig, hogy ellenőrizzem a gumik nyomását, valamint a piktogramm is világított a műszerfalon. Ez egy pár napra megszűnt, azaz nem jelzett hibát egyik módon sem. Tegnap viszont menet közben nekiállt villogni a piktogramm, majd kb. 20 másodperc múlva folyamatosan égni. Azóta ez lezajlik minden indításnál, de a nyomás ellenőrzésére már nem szólít fel. 
Esetleg valakinek van valami ötlete, hogy ez mit takarhat?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó