2019. Február 17. - Donát

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-08-25 08:05 Vicacica részére

Valós az óra állása, végig szervizelt autó ! A vezérműláncot nem kell benne cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2017-08-25 07:35 Gizmo részére

Mindenképpen a benzinest ajánlanánk rövidebb utakra. Általában az 1,6 változatok jobban felszereltek mint az 1,4 válozat.

Gizmo | 2017-08-24 21:04

Sziasztok! Autó vàsàrlàs előtt àllok. A Mazda 3ra esett a vàlasztàsom, de nem tudod milyen motorral. Benzin vagy dízel? A 2009 előtti és utànni verzió is tetszik. Diesel 1.6, bdnzin 1.4 vagy 1.6? Munkàba jàràsra hasznàlnàm, ritkàn hosszú tâvra. Tudnàtok segíteni hogy melyiket vàlasszam, esetleg leírni a tapasztalatokat? Előre is köszi.

mazda-auto.hu | 2017-08-24 15:56 cgyoerfi részére

Nagy valószínűséggel GT felszereltség

gargyak | 2017-08-22 11:21

Szia

Igen, remélhetőleg ennyi lesz nálad is, de bármi más is lehet :) Nem, mi magunk csináltunk meg, de ha a legkisebb bizonytalanság is van benned a sajátkezű javítást illetően, semmikép ne állj neki, mindenképpen Mazda Szakszervizben nézesd meg, fordulj szakemberhez. Üdv: Krisztián

Bencee1 | 2017-08-21 21:01 gargyak részére

Helló na az super akkor hogy meglett a hiba oka. Remélem nekem is csak ennyi lesz majd ha megyek a szerelőhöz. Márka szervíbe vitted amugy a kocsit? 

Vicacica | 2017-08-21 19:50

Tisztelt Mazda autó!
Van egy 2011-es Mazda3-as autóm melynek alvázszáma:JMZBLA4Z201258435. Szeretném tudni, hogy valós-e benne a 143 000 km. És még egy kérdésem lenne: mikor kell benne vezérműszíjjat/láncot cserélni? Segítségüket előre is köszönöm.

gargyak | 2017-08-21 17:33 Bencee1 részére

Szia Bencee1!

Ahogy ígértem,megírom, hogyan is oldódott meg a hiba, miszerint az olajnyomás visszajelző lámpa nem világít gyújtásban, de nem járó motornál, se a beépített teszt funkcióval sem. A mi esetünkben vezetékszakadás volt, szakadt volt az olajnyomás kapcsolóról induló vezeték. Ez a vezeték a mi esetünkben – Mazda 6-os 2.0D, de nemgondolnám, hogy 3-asnál másképp lenne – közvetlenül ment az óracsoport csatlkaozójára, színváltoztatás nélkül. Végig kellett követni, vizuálisan és műszerrel is. Testet kapcsol! A diag lámpára sajnos nemtudom mi lehet a megoldás. Üdv: Krisztián

gargyak | 2017-08-19 17:42 Bencee1 részére

Kedves Bencee1!

Köszönöm válaszod, ha meglesz a hiba, tájékoztatni foglak Téged is,illetve a Közösséget is!

Bencee1 | 2017-08-18 21:32 gargyak részére

Helló igen követem ezt az oldalt. Sajnos még nem lett meg a hiba oka. Pár hét mulva még megpróbálkozok egy vezérlő javító mühelynél hogy mit tudnak vele csinálni.

Én is az oracsoportra gyanakodtam de nem cseréltettem még le de akkor nem is fogom ha neked se javult meg.

Ha netén neked megsikerülne javítani akkor majd írd le hogy mi volt a baja. Persze ha nekem is sikerülne még elötted akkor én is majd ide kiírom. :) 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó