2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:28 kiralyzo84 részére

A gázadásra történő jobbra húzás futómű problémára utal, mindenképpen ellenőriztetni kellene, főleg a lengőkar szilentjeit. A nehéz kormányhoz szintén a szervóolaj cseréjét javasolnánk első körben.A klíma lefagyással kapcsolatban jármű klímáshoz kellene vinni az autót és a gázt lecserélni, hogy az új gázzal is produkálja-e a hibát. Előtte ellenőrizni kellene a két hűtő közötti részt, hogy nincs-e nagyon eltömődve, ha igen, akkor ki kellene takarítani.

kiralyzo84 | 2016-09-08 09:33

Jónapot

Egy 1.6 2004 Mazda 3 van.És olyan problémáim vannak ,hogy lefagy a légkondicionálo cső (változo hogy mennyi idő után ) de amikor lefagy nem fuj be levegőt sem ,megnézettem azt mondták h minden rendben van a nyomás is illetve a nyomás kapcsolo is … nem értem h akkor ez mitől lehet .

A másik problémám az lenne hogy amikor gázt adok akkor elhuz jobbra a kormány ,amikor meg vissza engedem a gázt akkor meg balra huz az autó,viszont fékezéskor nem húz semerre ,a kormány művet megnézték azt  mondták h minden rendben van vele ,pedig az elöttem hozzászólóhoz hasonlóan nekem is nagyon nehéz a kormányom ,érezni hogy müködik a szervo de nagyon gyengén .

A tudnának nekem ezekben segíteni megköszönném .

Előre is köszönöm!!

zuhrin | 2016-09-06 11:54

Kedves Mazda Auto!

2005-ös Mazda 3 1,6 Diesel-nél a tolató lámpám nem működik. Arra már rájöttünk, hogy a régi kapcsoló jó volt egy csere után. A váltó kulissza állításával sem szűnt meg a hiba, bár még nem esett ki a lehetőségek közül. A jelenség az, hogy a váltókar oldalra mozdításával működik minden, de ahogy elengedem a kart úgy vissza tér a kar egy pár milit és a lámpa nem működik. A kérdés, hogy a váltónál keressük a hibát vagy esetleg egy új kulissza lehet a megoldás? Vagy esetleg van más típusú tolatólámpa kapcsoló, amit esetleg kicsit mélyebben behajtani a váltóházban, mivel a valamilyen kopás miatt nem működik. Előre is köszönöm a választ. U.Z.

mazda-auto.hu | 2016-09-05 15:42 Pet részére

Az 1-es nem szinkronizált, a kulisszánál vagy a bowdennél kellene keresni a hibát

mazda-auto.hu | 2016-09-05 15:32 kbaras részére

Egyáltalán nem jellemző, hogy 100ezer km körül eszi az olajat a 3-as mazda. Mindenképpen meg kellene nézetni szervizben az autót

mazda-auto.hu | 2016-09-05 15:29 maqaveli5 részére

Amennyiben van casco az autón, mindenképpen a komplett zárcsere mellett kell dönteni, mert csak az önrész fizetendő, ami 10 max 20%, mert “lopásról” van szó. Ha tudjuk, hogy a lakhelytől távol veszett el és biztos nem megyünk arra többet, akkor elég csak kulcsot csináltatni és tanítani

Pet | 2016-09-05 08:28 mazda_gta részére

 

Szia, akkor valószínű, nálam is ez a probléma. Úgy látszik, általános kenési hiányosságaim vannak :) Volt már nyikorgásom kuplungoláskor (ezt moldódott zsír befújásával a kinyomóvillához), illetve ülésnyikorgás (erre kellett 2 hónap mire rájöttem, hogy valójában az övcsat felfogatása nyikorog, ide WD40 kellett). Köszönöm a segítséget!

mazda_gta | 2016-09-02 09:51 Pet részére

Szia!
Hasonló hibával voltam nemrég szervizben. Egyesbe nem ment be és minden fokozat szorult egy picit. A váltóbowdennél kell keresni a megoldást. Nekem leszedték a váltókar körüli konzolt és alaposan megtakarították a bowdeneket (a wd40 csodákra képes). Azóta szépen, puhán jár és bemegy egyesbe is könnyen és mindössze 3e forintba került a művelet. (Ha kuplung hiba lenne, akkor nem járó motornál simán kéne tudnod kapcsolni...persze ettől lehet, hogy már nem tökéletes a kuplungod, de az más lapra tartozik. Az egyes pedig nem szinkronizált tudtommal – lehet hogy tévedek -, így nem lehet szinkronhiba sem). Remélem segítettem.

szviktor87 | 2016-09-01 17:09 kbaras részére

Üdv kbaras!

Ez egyáltalán nem normális!Az én autómba 221000 km van.(2004/1.6 benzin).Egy olajcsere periódus alatt(15000 km)felsö nivóról c.a középnívóig eszi le(kb 3-4 dl).Szerintem nézesd meg mihamarabb!

Üdv Viktor

cspeter | 2016-09-01 16:46

Az eggyik Design 63, a másik Design 57.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó