2018. Február 23. Péntek - Alfréd

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-11-14 13:52 karaokegirl részére

Az autó járt rendesen szervizbe, kivéve az idei évet. A szervizperiódus 1 év vagy 20000 km, amelyiket hamarabb eléri. A kezelési kézikönyvben benne van a szerviz táblázat, aszerint kell cserélni/ellenőrizni az alkatrészeket. Ha elküldi a lakcímkártya és forgalmi másolatát a benko@mazda-auto.hu címre, akkor elküldjük az előéletét az autónak.

karaokegirl | 2016-11-14 11:17

Tisztelt Mazda Autó!

Vásároltam egy Mazda 3,  1,4 CE Sport , 2008-as, JMZBK14J281690206 alvázszámú , Ausztriából behozott gépjárművet. Érdeklődni szeretnék az autó előéletéről , valamint kérdezném, mikor kell szervizbe vinnem és milyen teendők lesznek?

Köszönöm válaszát!

FaZeK | 2016-11-07 10:28

Tisztelt Mazda Auto!

Az autóm kb 2 hete folyamatosan kivillantja a check lámpát. A hibakód olvasáskor a következőt írja:
P2096 – Katalizátor utáni tüzelőanyag korrekció rendszer túl szegény (1.hengersor)

Hol kell keresni a hibát?

Az autó fogyasztásával nincs gond, az ereje ugyanúgy megvan nem rángat, viszont egyes indításnál főleg reggel mintha visszább esne a fordulat egy pár másodpercre és utána áll be az emelt alapjárat. Ez a jelenség 10 indításból mostanság kb 4 x jelentkezik, eddig nem tapasztaltam ilyet. Melegen egyáltalán nem jelentkezik. Ezt azért említettem meg, hogy esetleg lehet-e köze a hibakódhoz.

A közelmúltban volt gyertya, légszűrő, kopogásszenzor, szívósor tömités csere. Mindenből minőségi márka lett választva.

2004 Mazda3 1.6 Sedan  benzin ( 77kW – 105LE – Z6 )

Az előző kérdésemre hivatkozva megtörténet a levegő örvényeltető szelep ellenőrzése és tisztítása. Egy hétig sikerült check lámpa nélkül közlekednem ugyanis a reggeli órákban újra kivillant a hibajelző lámpa a P2096 os hibakóddal. Ön szerint mit lehetne még tenni a hiba ellen? Javasolták a hátsó lambdaszonda cseréjét is. Milyen tüneteket produkálhat még a 2. lamddaszonda meghibásodása? A szondákat párban érdemes cserélni? (110 ezer km van az autóban) 

Válaszát előre is köszönöm! :)

 

 

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:55 forgo03 részére

A szelephangra nem válaszoltam, mert csak tippelni lehetne a távolból.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:54 forgo03 részére

Mi ebbe a típusba a Castrol 0W-30 EDGE Professional  C3 olajat használjuk, de jo bele az 5W-30, esetleg a 10W-40, de a hosszú csereperiódus miatt inkább az elsőt ajánljuk.

forgo03 | 2016-11-04 06:32

J reggelt. Van egy mazda 3 2004 1.6 tx sport gépkocsim. Sok állás után (10óra) a kocsinak van egy kis szelep hangja ez a negyedik fokozatba váltásig meg is szűnik. Kérdezném hogy ennek oka lehet a nem megfelelő, sűrű,híg motorolaj? Lassan aktuális az olajcsere milyen jó minőségü olajat ajánlanának? Válaszuk előre is köszönöm. Tisztelettel.

mazda-auto.hu | 2016-11-03 15:12 Geresiviki részére

Tényleg osztrák forgalomba helyezés, de nem szerepel a DSR-ben ! Csak a papír alapú szervizfüzet az irányadó. A vezérlést 240000 km-nél kell cserélni

FaZeK | 2016-11-01 16:05 FaZeK részére

Tisztelt Mazda Auto!

Az előző kérdésemre hivatkozva megtörténet a levegő örvényeltető szelep ellenőrzése és tisztítása. Egy hétig sikerült check lámpa nélkül közlekednem ugyanis a reggeli órákban újra kivillant a hibajelző lámpa a P2096 os hibakóddal. Ön szerint mit lehetne még tenni a hiba ellen? Javasolták a hátsó lambdaszonda cseréjét is. Milyen tüneteket produkálhat még a 2. lamddaszonda meghibásodása? A szondákat párban érdemes cserélni? (110 ezer km van az autóban) 

Válaszát előre is köszönöm! :)

Geresiviki | 2016-10-25 19:20 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Auto!

Az alábbi alvázszámú Mazda 3-as előéletéről szeretnék információt:JMZBK143251226585 (szerviz, javítások, km futás stb.)
az  autót elvileg Ausztriából(Bécs) hozták be.

1.6 Dízel-2005-Évjárat

És szeretném tudni,hogy mikor kell vezérlést cserléni!

Előre is köszönöm a válaszukat!

Üdvözlettel Viktória

mazda-auto.hu | 2016-10-25 14:41 Geresiviki részére

Alvázszám szükséges a pontosításhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó