2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-06-14 11:13 ungyi részére

ENEOS Premium 10W-40 A3/B3/B4 specifikációjú olaj jó bele, ugyanazt tudja, mint a Q8, kicsit drágább

mazda-auto.hu | 2017-06-14 10:55 jacintkovacs részére

Nem szabad utángyártottat beletenni, a gyári alkatrész nem drága ehhez a motorhoz, vezérmű szíj 9176.- Ft + Áfa, vezető görgő 12455.- Ft + Áfa, feszítő görgő 8354.- Ft + Áfa

ungyi | 2017-06-13 20:53

t.Szakértő.

A kerek 30 éves 1-5-s benzines 323-as / gyév:1987/ 255.000 km- Eneos olajat szretnék legközelebb töltni. Most Q8-as 10/40 van benne. Milyen lenne a legjobb Eneosból? Köszönöm.

jacintkovacs | 2017-06-05 10:31

Udv mindenkinek.

Azt szeretnem kerdezni hogy milyen utangyartott vezerlo szettet ajanlatos hasznalni egy mazda 3, 1.6 dizel, 2005-os evjaratu autonal?

Koszonom  valaszt.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-28 14:23 bius1313 részére

Nincs előírt lánccsere. az előírt karbantartásokat kell elvégezni, a gyári előírásoknak megfelelően.

bius1313 | 2017-04-26 21:42

Sziasztok!

2008-as 1.4 benzines mazda3-am van, mikor ajánlott cserélni a vezérműláncot?

Illetve milyen megelőző karbantartásokat érdemes elvégezni?

(170.000 km)

 

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2017-04-25 10:04 Atosz részére

Legyen igaza a szerelőnek, és csak üzemanyag gond legyen, mert annál nagyobb gond is lehet, akár turbó, vagy motor is.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-25 10:02 mandity.robert részére

Érdemes, mert sok esetben csak találgatnak, hogy mi lehet a hiba, fölöslegesen cserélnek alkatrészeket, ahelyett, hogy kiolvasnák milyen hibaüzenetet tárolt az autó. Ha pedig nincs hibaüzenet, akkor máris ki lehet zárni azokat a hibákat, amelyek hibakódot adnának.

Atosz | 2017-04-25 05:12

Üdv!Van egy mazda3 2006-os évjáratú 1.6 109 lóerős autóm.Véletlenül a motor fordulatszáma meghaladta a percenkénti 4800-as fordulatszámot,kb olyan 5200-ig pörgött üzemmeleg motornál 2-es fokozatban,akkor egy kis kerepelő hangot adott ki magából a magas tartományban,füstölt jó feketén,majd leállt,nem indult be azonnal,csak kb olyan 1 perc indítás után,de akkor már a motor kicsit egyenetlenül járt,elindultam vele,mentem olyan 1km-t majd 3500 fordulatig pörgettem,utána leállt és többet nem indult be,csak mintha beakart volna,kérdés,hogy ennyitől már a motor megadta volna magát?Kijött a szerelőm,mert ez közvetlen vezérlés meg olajcsere után történt.Nem tudta megállapítani mi a baj,azt mondta olyan mintha üzemanyagot nem kapna a motor,azért nem indul.Ma mondják meg mi lehet a baj.De én félek.

mandity.robert | 2017-04-21 21:19 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ! Az autó nem Mazda műszerrel lett kiolvasva. Érdemes lehet azzal megpróbálkozni ezek szerint.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó