2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-02-19 15:36 Endrus részére

Szinte kizárólag a gyárit építjük be, és az autóban nincs kopásjelző rendszer, tehát csatlakozó.

Endrus | 2013-02-18 23:39

Érdeklődöm, hogy JMZBK14Z271563748 M3-ba milyen első fékbetétet javasol márka, kopásjelzős érintkező, egyéb fontos szempontok alapján?

mazda-auto.hu | 2013-01-07 07:56 Fekoe részére

Az autó gyakorlatilag csak a hátsó kipufogócsö végén füstölhetne, ezért a kormolódás tömítetlenségre utal, melyet meg kell szüntetni. Nem nevezhető típushibának.

Fekoe | 2013-01-05 13:16

Tisztelt Mazda Szerviz! Egy Mazda3 1.6 dízel 110Le 2006.12. gyártású autóm van 150000km futásteljesítménnyel. A turbónál erős kormolódás látszódik a motorvédő burkolat levétele nélkül is. Ismert esetleg egy erre a motorra jellemző hasonló tünetet mutató típushiba? Link egy nem túl jó minőségű képhez: http://kepfeltoltes.hu/view/130105/IMAG0069_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Előre is köszönöm! Attila

makropincsi | 2012-11-21 22:28 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ!

mazda-auto.hu | 2012-11-21 13:45 kovizozi részére

Sajnos semmilyen adat nem áll rendelkezésre. Nem vezették a digitális szervizkönyvet, illetve nem könyveltek semmilyen garancián belül fizetett munkát. 2. Hat légzsák nélkül elvileg nem gyártottak Mazda3-ast. 3. A dízel esetében sem merül ki ennyiben a tempomat "aktiválása".

kovizozi | 2012-11-20 22:52

Illetve óra állás érdekelne még mert keveseljük a 146000km-t. Köszönöm!

kovizozi | 2012-11-20 22:49

Tisztelt Mazda-auto! Köszönöm válaszát! Az ablak emelő probléma magától megoldódott másnapra! Esetleg az alváz számom (JMZBK14Y261360723) alapján meglehetne többet tudni a kocsiról? Szerviz történetéről semmit nem tudunk. Külföldről lett behozva még 2008-ba.(talán Francia o-ból) Típusa se teljesen tiszta nekem mert "Mazda 3 sport 1.6 CD GT"-ként árulták de a gyári kis könyvében "Mazda 3 1.6 MZ-CD elegance" van be írva. Nem tudom hogy hány db légzsák van benne. Kettő biztos de van több is ? Illetve részecskeszűrő van e ebben a típusban? Másik kérdésem lenne még, hogy ha 2 vezeték megy a féklámpa kapcsolómhoz akkor még beszerelhető e a gyári tempomat? Vagy ha kell neki a másik két vezeték akkor az honnan kellene oda jönnie? A 4 vezetékes típusoknál tényleg csak annyi módosítás kell a tempomat hoz hogy féklámpa kapcsoló + kormány kapcsoló csere és már működik is ? Előre is köszönöm válaszát!

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:11 makropincsi részére

Az ablakoknál valószűleg szintén csak a korábbi áramtalanítás miatti "programozásra" van szükség, ahogy előzőleg írtam. A legjobb lengéscsillapító is bármikor tönkremehet, tehát ez nem kirívó dolog. Alvázszám alapján esetleg ellenőrizni tudjuk a km óra állást, illetve az eddigi szerviztörténetet.

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:11 makropincsi részére

Az ablakoknál valószűleg szintén csak a korábbi áramtalanítás miatti "programozásra" van szükség, ahogy előzőleg írtam. A legjobb lengéscsillapító is bármikor tönkremehet, tehát ez nem kirívó dolog. Alvázszám alapján esetleg ellenőrizni tudjuk a km óra állást, illetve az eddigi szerviztörténetet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó