2018. December 19. Szerda - Viola

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


makropincsi | 2012-11-21 22:28 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ!

mazda-auto.hu | 2012-11-21 13:45 kovizozi részére

Sajnos semmilyen adat nem áll rendelkezésre. Nem vezették a digitális szervizkönyvet, illetve nem könyveltek semmilyen garancián belül fizetett munkát. 2. Hat légzsák nélkül elvileg nem gyártottak Mazda3-ast. 3. A dízel esetében sem merül ki ennyiben a tempomat "aktiválása".

kovizozi | 2012-11-20 22:52

Illetve óra állás érdekelne még mert keveseljük a 146000km-t. Köszönöm!

kovizozi | 2012-11-20 22:49

Tisztelt Mazda-auto! Köszönöm válaszát! Az ablak emelő probléma magától megoldódott másnapra! Esetleg az alváz számom (JMZBK14Y261360723) alapján meglehetne többet tudni a kocsiról? Szerviz történetéről semmit nem tudunk. Külföldről lett behozva még 2008-ba.(talán Francia o-ból) Típusa se teljesen tiszta nekem mert "Mazda 3 sport 1.6 CD GT"-ként árulták de a gyári kis könyvében "Mazda 3 1.6 MZ-CD elegance" van be írva. Nem tudom hogy hány db légzsák van benne. Kettő biztos de van több is ? Illetve részecskeszűrő van e ebben a típusban? Másik kérdésem lenne még, hogy ha 2 vezeték megy a féklámpa kapcsolómhoz akkor még beszerelhető e a gyári tempomat? Vagy ha kell neki a másik két vezeték akkor az honnan kellene oda jönnie? A 4 vezetékes típusoknál tényleg csak annyi módosítás kell a tempomat hoz hogy féklámpa kapcsoló + kormány kapcsoló csere és már működik is ? Előre is köszönöm válaszát!

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:11 makropincsi részére

Az ablakoknál valószűleg szintén csak a korábbi áramtalanítás miatti "programozásra" van szükség, ahogy előzőleg írtam. A legjobb lengéscsillapító is bármikor tönkremehet, tehát ez nem kirívó dolog. Alvázszám alapján esetleg ellenőrizni tudjuk a km óra állást, illetve az eddigi szerviztörténetet.

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:11 makropincsi részére

Az ablakoknál valószűleg szintén csak a korábbi áramtalanítás miatti "programozásra" van szükség, ahogy előzőleg írtam. A legjobb lengéscsillapító is bármikor tönkremehet, tehát ez nem kirívó dolog. Alvázszám alapján esetleg ellenőrizni tudjuk a km óra állást, illetve az eddigi szerviztörténetet.

makropincsi | 2012-11-19 19:39

Kedves mazda-autós szakértők és más fórumozók! Éppen autó vásárlás előtt vagyok, és nagyon megtetszett egy 2008-as Mazda 3-as. Viszont aggályaim merültek fel, amikor megnéztem az autót. Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy tényleg van-e félnivalóm, vagy ezek a dolgok egy 4-5 éves autónál teljesen hétköznapinak számítanak. A problémák, amiket tapasztaltam, tehát a következők: 1) Ahogy "kovizozi"-nál, nálam sem működik a vezető ülés felől egyik ablak sem (az adott oldalról működik, a vezetőoldaliról pedig csak a sajátja) 2) a vezetőoldalon bár működik az elektromos ablak, de ijesztően hangos, amikor lehúzom az ablakot 3) azt mondta a tulaj (sajnos nem magától, csak akkor mikor kipróbáltam, és nem működött) mindez attól van, hogy 2 hónapja nem használta az autót, és lemerült az aksi, be kellett bikázni. 4) 68 ezer km van az autóban, viszont szept. végén szervízben volt lengéscsillapító csere miatt. Ez normálisnak vehető egy ilyen idős, és kilómétert futott autónál? Vagy inkább kezdjek el aggódni? köszönöm szépen a segítségüket!

mazda-auto.hu | 2012-11-19 09:31 kovizozi részére

A fűtés-szellőzés konzolt valószínűleg ki kell szerelni, és így megbizonyosodni a hiba eredetéről, de előtte a biztosítékokat valóban célszerű ellenőrizni. Az ablakemelő gombot az adott ablaknál lenyomva tartva, illetve emelve tartva az üveg végállásánál elvileg újra működni fog az automata funkció, illetve a bal első konzolról is lehet vezérelni a többit.

Fecó | 2012-11-18 19:49 kovizozi részére

Nyugodj meg,szerintem biztosíték baj van(kiégett),a "javítás" nem ördöngös mutatvány,és összeg!Az ablakemelésnél meg újra kell tanítani/programozni a kapcsolót manuálisan (pl,a könyve szerint,vagy gurulj be 1 szervizbe,1 diagnosztikára! Én Hatost hajtok(nála is előfordult,pl,utánfutó stekkerét,járó motornál csatlakoztattam,és így hirtelen kapta a plusz terhlést)!

Fecó | 2012-11-18 19:48

Nyugodj meg,szerintem biztosíték baj van(kiégett),a "javítás" nem ördöngös mutatvány,és összeg!Az ablakemelésnél meg újra kell tanítani/programozni a kapcsolót manuálisan (pl,a könyve szerint,vagy gurulj be 1 szervizbe,1 diagnosztikára! Én Hatost hajtok(nála is előfordult,pl,utánfutó stekkerét,járó motornál csatlakoztattam,és így hirtelen kapta a plusz terhlést)!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó