2024. Április 24. Szerda - György

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-05 07:37 Flingel részére

7300,-Forint a csapágy, és 3708,-Ft a porvédő szimeringek darabja. Kb. 1 óra munka.

Flingel | 2013-03-04 17:59

Tisztelt Varga Úr! Érdeklődnék, hogy 2004-es gyártású 1,6-os Mazda 3-ashoz mennyibe kerül a jobboldali féltengely vezetőcsapágy? Illetve nagyságrendileg mennyi a csere normaideje? Köszönettel: Flingel

shep | 2013-03-02 23:57

Ment válasz privátba!

Endrus | 2013-03-02 23:18 shep részére

Ha CD táras a fejegység (elöl van MEDIA gomb) és egy kis bütyköléstől (forrasztás) nem ijedsz meg, akkor kevesebb, mint 1.000Ft-ból kihozható + egy vágásra váró iPhone kábel a csati miatt. Én 3,5-es jack-et csináltam, müxik BOSE-al! Ha sufni tuning nem játszik, akkor kb 60USD-tól vannak AUX átalakítók, minőséget nem ismerem. Keress privátban, ha kell segítség: endrus7 (kuki) freemail(pont)hu

shep | 2013-03-02 22:58

Üdv! Érdeklődni szeretnék, hogy 2005-ös Mazda 3-ba, hogyan tudnék a gyári hangrendszerhez iPhone készüléket csatlakoztatni kihangosításhoz, illetve zenehallgatáshoz? (ha egyáltalán lehetséges)

mazda-auto.hu | 2013-02-21 10:05 Flingel részére

Bordákkal csatlakozik, és egy biztosítógyűrű "rögzíti". Természetesen van egy-egy csapágy a diff. házban a jobb-bal kihajtásoknál.

Flingel | 2013-02-20 14:59 Flingel részére

Bocsánat: Az első generációs Mazda 3-ban... :)

Flingel | 2013-02-20 14:58

Tisztelt Varga Úr! Az első generációs Mazdákban hogyan csatlakozik a féltengely a diffi napkerekéhez, ha nem a gyakori csillagos megoldással? Van a jobb oldali féltengely környékén olyan csapágyazás, vagy ahhoz hasonló alkatrész (nem kerékcsapágy), ami egy idő után zajossá válhat? Köszönettel: Flingel

Flingel | 2013-02-20 14:55 Endrus részére

Szia! Nekem azt mondták az egyik pesti Mazda márkaszervizben, hogy a 2005-ös Mazdámban Ate a gyári tárcsa, és a betét beszállítója...

mazda-auto.hu | 2013-02-19 15:36 Endrus részére

Szinte kizárólag a gyárit építjük be, és az autóban nincs kopásjelző rendszer, tehát csatlakozó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó