2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lehozsoci | 2012-08-09 13:45 pepsi részére

Hello! Ahogy a Mazda Szaki is említette az első kerékagycsapágyak meghibásodása ritka ezen a típuson! Nagyon valószínű hogy a gumid okozza a búgó zajt! A korai BK Mazdákon komoly gondot okozott ez a jelenség! Főleg alufelnivel szerelt autókon jelentkezik. Ha a kezed a gumi futófelületén hátrafelé mozgatod akkor érezheted hogy kagylósodott, felpikkelyesedett, ezek a magas részek ütik az útfelületet először amit az alufelni mint egy hangszoró sugároz! 8 éve Aucklanban Új Zélandon dolgoztam a North Harbour Mazda-nal,ha ezzel a gonddal jött a tulaj akkor garanciában kellett cserélni a hátsó futóművet(tokkal-vonóval) valamint a tetőkárpitot. Soha nem magyarázták el, hogy mit változtattak meg rajtuk, de nyilvánvalóan egy ellen frekvenciát generáltak vele. Javaslom, hogy először ellenőrizd a gumikat, ha kagylós akkor cseréld előre-hátra, vagy próbálj acélfelnit... Üdv Zsocibá

pepsi | 2012-08-08 18:31 szviktor87 részére

Nekem szintén 2004-es M3-van. 102e km-nél jobb első kerékcsapágy csere. 107e km-nél bal első és 111e-nél megint jobb első. És még mindig búg. Gumik nálam is kilőve. De a sok cserélgetéstől most az a gynúm, hogy féltengelyes lett. Itt a fórumon a Szakértő is említette, hogy a csapágyon kívül búghat a féltengely is. remélem Neked nem kell annyit cserélni, mint nekem. legelőször 40km/h-tól hallottam a búgást. Másodszorra 70-től. És most én is 80-90km/h környékén kezdi és 120-nál már nem hallom.

mazda-auto.hu | 2012-08-07 10:20 szviktor87 részére

Nem nevezhető gyakori problémának.

mazda-auto.hu | 2012-08-07 10:19 Lili részére

Köszönjük a visszajelzést.

szviktor87 | 2012-08-06 06:26

Tisztelt Mazda Expanzio! Egy olyan kerdesem lenne, hogy a mazda 3-nal gyakori problema a kerekcsapagy meghibasodasa?2004-es 1,6 benzin 93000 km. Fel eve vettem az autot, akkor 80000 km-el, es mar akkor a vasarlas elötti atvizsgalasnal, a jobb elsö kerekcsapagy hibajat fedeztük fel. Akkor az cserelve volt. Par napja ismet (föleg nagyobb temponal 90-110 km/h) furcsa bugo hangra lettem figyelmes. Gumik kizarva,kb 3 honapja vettem ra vadiuj gumikat! Valaszukat eröre is köszönettel!

Lili | 2012-08-03 11:04 mazda-auto.hu részére

Elvittem egy márkaszervízbe. Üzemanyag szűrőt cseréltek benne (eredeti gyárira) és kitisztították a Common Rail szenzor csatlakozót. Következik a teszt időszak. Üdv: Lili

mazda-auto.hu | 2012-07-31 09:51 Lili részére

Lehet, hogy csak véletlen az "időzítés", és nem az üzemanyag ellátásban van a hiba. Erre csak egy Mazda IDS diagnosztika adhat választ. Van egy fémszita vészszűrő a nagynyomású pumpában, de az külön nem rendelhető.

Lili | 2012-07-30 19:04

Tisztelt Szakértő! Egy Mazda3 1.6 (diesel) tulajdonosa vagyok és a következő problémával fordulok Önhöz: pár hete külföldön tankoltam, valószínűleg rossz minőségű üzemanyagot. Az autó motorja most időnként leáll menet közben. Aztán újraindítom, és megy tovább. Van, hogy csak 1 km-t, de van, hogy több száz km-t. Cseréltettem benne üzemanyag szűrőt és próbáltam injektor tisztító adalékanyagot is a (most már jó minőségű, hazai) gázolajhoz önteni, de a motor (bár nem olyan gyakran), de még mindig leáll. A kérdésem az lenne, hogy szoktak ezek az adalékanyagok segíteni? Tud esetleg valamilyet ajánlani? Ha nem, milyen javítási költségre kell számítsak? Hallottam, hogy van az autóban még valamilyen mikroszűrő, azt lehet tisztíttatni? Köszönettel és üdvözlettel: Lili

mazda-auto.hu | 2012-07-09 14:06 ssymon részére

Ha egy kulcs van csak, akkor nehéz letesztelni, hogy a kulcs (jeladó), vagy az autóban elhelyezkedő jelvevő (antenna) a rossz. Ezért esetleg a Mazda szervizes diagnosztika marad.

ssymon | 2012-07-06 19:48

Üdvözlet! A következő problémával találkoztam gyakorlatilag a nagy meleg kezdetekor, és sajnos gyakran csinálja ezt. Az indítókulcs behelyezésekor, majd gyújtásra adásakor,illetve pár másodpercet követően a kisautó benne kulcs gyorsan villogni kezd. Ha jól tudom, akkor az indításgátló problémája ez. Reggel eddig mindig indult. Majd délután, amikor a munkából hazafele megyek akkor is indul. Majd betérvén boltba, stb. Na akkor már nem akar indulni. Ma például kb. fél órát nyaggattam mire a kulcsos kisautó világítása után nem villogással folytatta. Ezt mondjuk nem értem, ha az ember távol van mindentől, akkor jól megszívta, mert nem tud szervízbe menni? Mit lehet tenni, ha ilyen indítási probléma van? Szerviz, vagy van trükk? Egy kulcsom van, a kulcs csomón garázskapu nyitó van, de már jó fél éve. Ez a jelenség pár hetes. Előre is köszönöm! Tisztelettel!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó