2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-06-07 08:44 Pali1 részére

Ez nem visszahívás. Amennyiben hivatalos Mazda szervizben jár az autó akár egyéb okból, akkor hajtható végre a csere. A szervizakció a 2003. júniusától 2008. januárjáig gyártott ZJ/Z6 motorral és 5 sebességea manuális sebességváltóval szerelt Mazda3 autókra vonatkozik.

Pali1 | 2012-06-06 12:51 mazda-auto.hu részére

T. mazda-auto.hu! Érdeklődni szeretnék, hogy pontosan mettől meddig gyártott Mazda-3-asok esnek bele a kuplunggal kapcsolatos visszahívásba. Előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2012-06-06 11:06 Vikito részére

A hátsó ajtó burkolatán belül (felnyitva látható) lehet egy gomb, mellyel ki lehet kapcsolni, hogy a központi zár működtesse a csomagtartó zárját. Ha nincs ilyen gomb, akkor "műszaki hiba" van. Például lehet, hogy eltört a vezérlő kábel a zsanér közelében. A nyikorgás sok minden lehet, de elsősorban stabilizátor rúd, vagy lengőkar szilentgumi.

Vikito | 2012-06-05 16:20

Tisztelt Mazda-Auto! Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz, hogy adott egy 2006-os mazda 3 sedán. A hátsó felfüggesztésnél, apróbb úthibáknál, vagy akár álló helyzetben az autó megmozgatásával fémes csikorgó, nyöszörgő hang hallatszik. Talán a hátsó alátámasztó lehet a hibás? Illetve egyszer csak a csomagtartó, a gomb benyomására nem nyílt ki, s még mindig nem nyílik csak kulccsal. Jellemző-e ez a hiba, vagy van-e valami lehetőség a probléma megoldására. Biztosítékokat nem ellenőriztem még, egyáltalán lehet-e ez a hiba okozója. Köszönettel: Vikito

mazda-auto.hu | 2012-05-25 10:55 Endrus részére

Esetleg bekapcsolt klímánál torpan, vagy nincs köze hozzá? Egyébként sok minden lehet. Akár olyan triviális dolog is, mint rossz gyújtógyertya. Visszahívás nincs, de ha hivatalos Mazda szervizben járna az autó, akkor valószínűleg cserélnének kuplung munkahengert.

Endrus | 2012-05-24 22:31

Kedves István! 2007 Mazda3 1,6 benzinessel (80e km) van olyan kérdésem, hogy egyenletes haladás mellett esetenként mintha egy-egy hajszálnyi pillanatra meg-meg torpanna, illetve kihagyna a gyújtás vagy dugulás lenne az üzemanyag rendszerben. Hibakód nincs, egyéb probléma sincs, de az utóbbi időben mintha sűrűsödne a jelenség. Nincs valami tippje mivel kezdjem a kutakodást? Azt meg tudná nézni, hogy szerviz visszahívásban érintett-e? JMZBK14Z271563748 Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-05-04 09:38 mazdamen részére

Mazda3-asok esetében az alsó munkahenger szokott elsősorban tönkremenni, de ez nem jelenti azt, hogy ebben az esetben is erről van szó. A légtelenítést egy autószerelő biztosan jól hajtja végre.

mazdamen | 2012-05-03 16:30

Tisztelt Szervíz! Mazda 3 1,6 cd 2006-os modellem kuplunja beesett, szervíz azonnal felső munkahengert cserélt, majd légtelenítik és egy nap alatt újra levegős,pedál a padlora esik.Kicserélik következő lépésben a csővezetéket a légtelenítővel együtt, majd ujra az a hiba semmi nem változik.Most már alsó hengert akarnak cserélni, váltó le és még 30000. Kérdésem,hogy nincs-e itt valami apró trükk, akár légtelenítéskor? Kuplung egyébbként ha működik, hibátlan, és mintha csak akkor kezdene levegősödni amikor megy az autó, álló helyben nem változik,jó marad. Köszönöm előre is.

mazda-auto.hu | 2012-05-02 09:19 technokol részére

technokol | 2012-04-30 20:01

T. Fórumozók! Hamarosan - reményeim szerint - csatlakozom a mazdások táborához, egy hármas gazdájaként. Tudna valaki segíteni abban, hogy röviden leírja a típus ajánlott szervízeit? Mikor mit kellett (volna) cserélni.. Most 140e van benne. Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó