2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mate1210 | 2018-07-02 11:16

Tisztelt Mazda-auto.hu! A következő problémával küzdöm: Az olajnyomás visszajelző lámpa időnként elkezd villogni és teljesen összefüggéstelenül hol villog hol elalszik, de ha leállítom az autót és újraindítom akkor abbahagyja. Ez a probléma van, hogy 200km-t megyek és nem jön elő, aztán egyszer csak megint jelentkezik. Bármikor előjön, akkor újraindításnál megszűnik, de ha nem indítom újra akkor nem hagyja abba a villogást. Az olajgombát a napokban kicseréltem, de ugyan úgy jelentkezett a probléma. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a választ!

ungyi | 2018-06-09 16:24

T.Mazda! 1987-es 323-as,1.5-s benzines mazdámban 251.000 km van,nagyon kímélten használom, általában 100 km/h alatt közlekedem. Az utóbbi hónapokban arra figyeltem fel, hogy- elsősorban hidegen-induláskor, egyes fokozatban rángatva indul az autó, picit erősebb gázadásnál ez elmarad. Autószerelő látta, szerinte vagy  motortartó bak, v kuplunghiba lehet. A kuplungot 100 ezernél cseréltük, most tehát 152 ezer van benne. Ismételt átvizsgáláskor a motortató bak kiesett, a kuplungot nem bántotta a szerelő azzak, hogy lehetséges, egész szerkezetet kell cserélni. Mit gondolnak önök? A váltó remek, semmi más gond nincs az autóval-30 éves. Köszönöm

S. Szabina | 2018-06-08 10:52

Tisztelt mazda-auto. hu                                    Érdeklődni szeretnék, nekem 323 f BJ 2000-es évjáratù mazdám van. Az utòbbi időben menet közben főként ha felakartam váltani magasabb sebességfokozatra rángatott az autò, és olyan érzés volt hogy akkor abban a pillanatban gyorsulni se nagyon akart. Akkor ki lett cserélve benne az üzemanyagszűrő, ugyis tűnt hogy rendbe jött, ez történt egy hete. De most megint észrevettem, hogy időnként rángat az autò és olyankor ùgy érzem mintha le akarna fulladni. Mi lehet esetleg a probléma? Már az üzemanyagszelep hibára is gondoltam de nem merem biztosra mondani ezért is kérem ki a maguk véleményét is. Köszönöm előre is válaszukat. 

norti | 2018-05-21 13:21

Sziasztok!

Van egy 2001-es Mazda 323 Sedanunk, ami elkezdett ma jobbra kanyarodáskor nyikorgó lemezhangot kiadni (hasonlót, mint amikor elkopott a fék, de inkább lemezhang). Bármilyen sebességnél. Autópályán kicsit erősebben is rezgett az egész kasztni/kormány, főleg jobbra húzáskor.

A jobb keréknél találtunk itthon olajfoltokat, mitől lehet ez? Szervo? Olajszintek rendben. Mennyire biztonságos közlekedni vele?

Képek: https://imgur.com/a/rzLm47q

Köszi előre is.

Akos346 | 2018-05-11 15:26 mazda-auto.hu2 részére

Sziasztok nekem olyan problemam van  adott egy 323f bj 2.0 ditd. Melegen nem indul vagy nehezen mar 3 honapja szenvedek vele senki nem tud megoldást az alapjárat is ingadozik ujjabban. Már légtömegmérőt is cseréltem ha valaki tud valami megoldast ne tartsa magaba koszi

mazda-auto.hu2 | 2018-04-17 10:46 TeJay részére

Alvázszám kellene, de nem biztos, hogy lehet látni a rendszerben.

TeJay | 2018-04-11 08:32

Sziasztok.

Van egy Mazda 323-asom az “F”-es modell előtti és érdeklődnék, hogy esetleg megtudja-e mondani valaki, hogy 14-es illetve 15-ös felnit rálehet-e rakni, mert amikor megvettem az autót 13-as volt rajta és azóta is 13-asat használok. Szervízkönyve nincs amiből megtudnám, hogy milyen felniket lehet rárakni.

Válaszokat előre is köszönöm.

pusi65 | 2018-03-27 22:16 mazda-auto.hu részére

Hűű, ez hasznos info! Érvényes ez a 6-osoknál az RF5C motorra kontra az MPV hasonló motorjára? Üdv!

mazda-auto.hu | 2018-03-21 14:11 Badaber részére

Kinézetre egyforma a két adagoló, viszont az RF2A a 90 LE-s, az RF4F pedig a 101 Le-s . Feltehető, de működésben nem biztos hogy jó lesz a teljesítmény különbség és az immo miatt. 65-70ezer forint körül lehet kapni RF2A-s adagolót.

Badaber | 2018-03-16 20:31

Sziasztok! Abban szeretnénk segítséget kérni, hogy a 2000 m3 DITD típusú autónkban, az adagoló meghibásodott. Bontóban érdeklődtünk alkatrész felől, ahol azt a tájékoztatást kaptuk, hogy jelenleg  RF2A kódszámú van benne, és a náluk lévő, RF4F-es kódszámú alkatrésszel is tökéletesen működne. Ez valóban így van?? Válaszotokat köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó