2018. Október 24. Szerda - Salamon

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bükköny | 2017-01-19 10:54 fgab részére

Még egy megjegyzés, sajnos típushiba !!! Úgy nyolc- tíz évvel ezelőtt emiatt a MAZDA nagyon olcsón biztosított hozzá trafókat egy bizonyos készletig. Sajnos én is későn tudtam meg, így lecsúsztam róla.

bükköny | 2017-01-19 10:42 fgab részére

SZia! Nekem a gyújtótrafó csinálta ezt a jelenséget, a cserével megoldható, de nekem a csere után is maradt egy pici torpanás hideg időben ,félmeleg motornál 1500-1800-as fordulatnál.Ezzel már együtt élek öt éve , mert igazán sehol nem tudták megoldani.Már megszoktam és kitudom küszöbölni azzal , hogy elváltok előtte. Hála istennek ez csak egy negyedórás periódus , mert ha felmelegedett , vagy már melegebb idő van akkor már nem csinálja.

Juhasz89 | 2017-01-19 08:14 Lakat részére

Szia!

Van többféle manualom (2001-előtti, 2001 utáni ill. a Protege néven futó 323-asokhoz). Mindegyik manualba más van :) , ha írsz egy email címet, elküldhetem.

1., vezérlés 90 000 az egyikben, 100 000 km a másikban.

3., csak szint ellenőrzést ír az egyikben, a másikban 80 000 km.

Többiben nem tudok segíteni.

Lakat | 2017-01-18 20:21

Sziasztok!

Páromnak most vettem egy Mazdát, 60.000 km-rel. Lenne néhány kérdésem:

1)2003-as, 1.6 benzines 323F (BJ) vezérlését milyen periódusban kell cserélni?

2)Kopogásérzékelőt és ABS jeladót milyen gyártmányút érdemes venni?

3)Váltóban mennyi kilóméterfutásnál, és milyen olajat kell cserélni?

4)Dél-Pest – Szigetszentmiklós környékén tudtok hozzáértő, de nem lehúzós (Pest környékén ritka mint a fehér holló) szerelőt?

Előre is köszönöm a válaszokat!

fgab | 2017-01-18 09:10

Tisztelt Fórumtársak,

ha esetleg közületek valaki találkozott a lentebb leírt problémával, és sikerült kijavítania, örömmel olvasnám a tapasztalatait!

Üdv: fgab

fgab | 2017-01-15 21:43

Tisztelt Mazda-Auto,

nekem egy 1999-es 1.5-ös benzines mazda 323f -em van, az elmúlt napokban az alábbi problèma jelentkezett az autóval: 2-es sebessègi fokozatban normálkigyorsítás közben kb. 2000-es fordulaton elkezd az autó rángatni, majd 2500-3000-es furdulaton megszűnik a rángatás. Ugyanez a rángatás jelentkezik intenzív kigyorsítás közben ès emelkedőn való haladás közben is fordulatszámtól ès sebességi fokozattól függetlenül is. Kèrdèsem, hogy minek a meghibásodására utaló jelensèg ez? Várom válaszát! Köszönettel: fgab

KMM | 2017-01-09 19:26 atter részére

Hello,

A termosztát? Ha jól tudom, ennek nincs köze a fűtséhez, csak a hűtőben áramló folyadékot engedi be vagy sem, vagy rosszul tudom?
Szóval, ha jól tudom, akkor a motor vize egyből megfordul a fűtőradiátorban is, ha a fűtés csapja ki van nyitva…. Vagy nem?

Juhasz89 | 2017-01-09 11:04 poli89 részére

Rendben, juhaszp89@gmail.com  a címem, 70-932-1192 a számom, ha úgy egyszerűbb :)

poli89 | 2017-01-09 10:50 Juhasz89 részére

Persze leírom majd mi lett cserélve és hogyan lett felújítva. Amikor átveszem úgy is átbeszéljük a szerelővel, akkor többet fogok tudni én is. A prioritás a részemről a precíz munka és az amit kell cseréljünk hozzáállás volt, elvégre nyárra szeretném kifogástalan állapotra megcsináltatni a kocsit. (A csövekkel kapcsolatban sejtettem ez a helyzet, én is erre jutottam….) Az elején azt beszéltük hogy csinál minden munkafázisról képeket, nem tudom ebből lesz e valami mert az év vége elég sűrű lett, de ha mégis akkor küldök képet is szívesen.

Juhasz89 | 2017-01-09 09:20 poli89 részére

Szia!

Remélem megoldódik a problémád. Le tudnád esetleg részletesen írni majd, hogy hogyan történt a felújítás, vagy miket cseréltek és hogy nagyjából mennyibe került? Pl. a váltót hogyan újították fel? Köszi előre is.

A csövekkel kapcsolatban én is keresgéltem már csak kíváncsiságból, az enyémek egész jó állapotban vannak, eredménytelenül, utángyártott nem nagyon van, szervíz biztos tud újonnan, a bontott meg vagy bejön, vagy nem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó