2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 16:12 tGabor részére

A trafót és a gyújtókábelt kellene megnézni.

tGabor | 2016-02-01 10:34

Tisztelt mazda-auto,

 1998as 323 p1.4i tipusu autom 87e kilometernel jar, az utobbi nedves időben gyakran(de nem mindig) hideg motor esetén erőtlen dadogó motorral indul. Mintha nem menne az összes henger. A gyertyàk kb 10e kilométeressek, szakszervìzben vettem őket. Miutàn a motor bemelegedett és majdnem szabàlyzàsig elforgatom, kisimul a hangja és innantól semmi gond. Hol kezdjek neki a hibakeresésnek? 

Majd elfelejtettem, olaj és szűrők valamint vezérműszíj szett 81ezernél, és egy uniKat beépítése -a régi csörömpölése végett.

 

Köszönöm, üdv Gàbor

Sanyika323bj | 2016-01-29 20:06

Tisztelt Mazda Auto!

 

Mazda 323 s 2001 évjáratú 1,6 16 szelepes benzines zm motor kódos!A következő a kérdésem miért rángat az autó elinduláskor a rángatás az hidegen és melegen is csinálja de olyan szinten hogy majd kiesik a motor egyes fokozatban van ez a jelenség de a többi fokozatnál minden jó!Előre is köszönőm válaszát!

pusi65 | 2016-01-20 09:09

Kedves Mazda-auto, 

1.6 BJ-s váltóban az 5.-et “rövidre” tervezték – köztudott. Van valami megoldás “hosszabbá” varázsolni? üdv.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 18:04 lecter9 részére

A két lámpának nincs egymáshoz köze. Az üzemanyagszűrőben valószínűleg sok volt a víz, majd csere után valami piszok miatt nem ment vissza. Ki kell venni, és kézzel meg kell mozgatni az úszót, és ha kialszik ez volt a baja.

Az akkumulátornak pedig valószínű csak kontakt gondja van, ha a töltés jó. A karosszérán lévő testkábeleket kell átnézni, meg persze az akksiét és generátorét is.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:57 mazdasamsung1980 részére

Először a villogást kell pontosan megszámolni, hány hosszú és hány rövid, mert az adja meg a hibát. Utána érdemes bármihez nyúlni. Pusi65 nagyon jól írta két felkiáltó jellel, hogy akkusaru előtte le!

mazdasamsung1980 | 2016-01-17 16:43 pusi65 részére

Koszi a jotanacsot. Sajna mikroszkopom nincs de eleg jo a szemem . 

De azert varjuk meg a szakertot is mit valaszol

pusi65 | 2016-01-17 13:19 mazdasamsung1980 részére

Sajnos ezt nem igazán lehet “szemmel”  tesztelni. Olyan pici tűszerű érintkezők vannak, ami mikroszkópikus hiba esetén is szakadást jelent. Na és ezt persze lekötött akkusaru mellett piszkálni!! Érdemes profi kontaktspray használata! például prf 7-78 !

mazdasamsung1980 | 2016-01-17 12:54 Zsolti72 részére

Hali. A csatikat atneztem. Minden stimm. :/

pusi65 | 2016-01-17 11:56 mazdasamsung1980 részére

Feltehetően kontakt hiba, viszont véleményem szerint az ülés alatti csatl. (és szinte minden japán foglalat) annyira profi, hogy csak akkor van gond, ha valaki hozzáértés nélkül babrálta korábban. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó