2018. Május 21. Hétfő - Konstantin

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Sanyika323bj | 2016-02-02 12:27

Tisztelettem!

Megnéztem a levegőcsövet és valoban az van kilyukadva köszönöm a tanácsot

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 16:13 Sanyika323bj részére

A légszűrőháztól a motorig menő levegőcsövet kellene megnézni, nincs-e kilyukadva.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 16:12 tGabor részére

A trafót és a gyújtókábelt kellene megnézni.

tGabor | 2016-02-01 10:34

Tisztelt mazda-auto,

 1998as 323 p1.4i tipusu autom 87e kilometernel jar, az utobbi nedves időben gyakran(de nem mindig) hideg motor esetén erőtlen dadogó motorral indul. Mintha nem menne az összes henger. A gyertyàk kb 10e kilométeressek, szakszervìzben vettem őket. Miutàn a motor bemelegedett és majdnem szabàlyzàsig elforgatom, kisimul a hangja és innantól semmi gond. Hol kezdjek neki a hibakeresésnek? 

Majd elfelejtettem, olaj és szűrők valamint vezérműszíj szett 81ezernél, és egy uniKat beépítése -a régi csörömpölése végett.

 

Köszönöm, üdv Gàbor

Sanyika323bj | 2016-01-29 20:06

Tisztelt Mazda Auto!

 

Mazda 323 s 2001 évjáratú 1,6 16 szelepes benzines zm motor kódos!A következő a kérdésem miért rángat az autó elinduláskor a rángatás az hidegen és melegen is csinálja de olyan szinten hogy majd kiesik a motor egyes fokozatban van ez a jelenség de a többi fokozatnál minden jó!Előre is köszönőm válaszát!

pusi65 | 2016-01-20 09:09

Kedves Mazda-auto, 

1.6 BJ-s váltóban az 5.-et “rövidre” tervezték – köztudott. Van valami megoldás “hosszabbá” varázsolni? üdv.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 18:04 lecter9 részére

A két lámpának nincs egymáshoz köze. Az üzemanyagszűrőben valószínűleg sok volt a víz, majd csere után valami piszok miatt nem ment vissza. Ki kell venni, és kézzel meg kell mozgatni az úszót, és ha kialszik ez volt a baja.

Az akkumulátornak pedig valószínű csak kontakt gondja van, ha a töltés jó. A karosszérán lévő testkábeleket kell átnézni, meg persze az akksiét és generátorét is.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:57 mazdasamsung1980 részére

Először a villogást kell pontosan megszámolni, hány hosszú és hány rövid, mert az adja meg a hibát. Utána érdemes bármihez nyúlni. Pusi65 nagyon jól írta két felkiáltó jellel, hogy akkusaru előtte le!

mazdasamsung1980 | 2016-01-17 16:43 pusi65 részére

Koszi a jotanacsot. Sajna mikroszkopom nincs de eleg jo a szemem . 

De azert varjuk meg a szakertot is mit valaszol

pusi65 | 2016-01-17 13:19 mazdasamsung1980 részére

Sajnos ezt nem igazán lehet “szemmel”  tesztelni. Olyan pici tűszerű érintkezők vannak, ami mikroszkópikus hiba esetén is szakadást jelent. Na és ezt persze lekötött akkusaru mellett piszkálni!! Érdemes profi kontaktspray használata! például prf 7-78 !

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó