2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-01-05 09:26 mazda323 részére

Teljesen egyetértünk Pusi 65 fórum tagunkkal.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-05 09:23 mazdasamsung1980 részére

Lehetséges, de a folyadékszint a javítás óta nem csökken?

Zsolti72 | 2016-01-01 15:18

sziasztok 2000 es mazda323f es autom 90 100 kozott egyenletessen tartott gázpedálnál berángat!! az alapjárat is ingadozik egy kicsit!   légtömegmérő kicserélve gújtótrafó szintén, gázpoti szintén cserélve mi lehet a hiba?? előre is köszi

pusi65 | 2015-12-23 22:37 mazda323 részére

Mielőtt listát gyártanánk az alkatrészekről elmondom, hogy mint sofőr, semmit nem fogsz érezni az átalakítás után. A hátsó fék alig! dolgozik. Szerepe sokkal inkább az elsőnek van! (az meg ugye tárcsa::)) Egy rendben lévő dob hátul tökéletes féket ad utcai viszonyok között. Új alkatrészekről nem beszélünk, mert az kb. 4x annyiba kerülne, mint az egész autód értéke - vagy még több. Tehát bontva - ha találsz egy még nem szétrohadt példányt. Akkor meg inkább egy komplett hátsó futómű lehet megoldás, mert lehetnek apró eltérések a leng. csill. nál, ami talán fel sem tűnhet szemre. Magyarul annyi lesz a végén, hogy ráköltesz arányaiban egy halom pénzt, menetdinamikában változást nem érzel, de lehet a féktuskót pirosra festeni és piros lámpánál lesni a szomszéd autó vezetője tekintetét, vajon észreveszi-e a fényes féktárcsádat. 

mazda323 | 2015-12-23 22:13 pusi65 részére

Köszönöm a válaszodat :) Nos igen azt halottam én is hogy a kézifék végett macerásabb a dolog hátul a tárcsafékkel bár nem rég óta van még meg az autó és ez az első autónk, szóval még nem vagyok nagy autós. Nos a motiváció az hogy azt halottam másoktól hogy sokkal jobb a fékhatás meg hasonlók de ezt csak halottam. A berohadással gond annyira nincs ugyanis garázsban van tartva. Azt nemtudom de tegyük fel hogy minden stimmel és átalakítható akkor hogyan zajlik vagy milyen alkatrészeket kell cserélni stb.... Egyenlőre ez még csak ötlet lenne de mint irtam azt halottam hogy vannak előnyei is ha hátul is tárcsafékes az autó :)

pusi65 | 2015-12-23 21:43 mazda323 részére

Hajaj, és miért van szükség erre a nem megoldhatatlan, de felettébb macerás átalakításra? Ráadásul a tárcsafék - szemben a dobbal - hátul sokkal zűrösebb ügy a kézifék miatt és sokkal kénnyesebb mindenféle berohadásra, stb. Kérdés, hogy a főfékhenger is passzol-e így, ugyanis nem biztos, hogy azonos hidraulika-munkát kér a hátsó ág. Szóval mi motivál? (én biztosan maradnék a dobnál )

mazda323 | 2015-12-23 20:58

Sziasztok!

Van egy 1994.11. havi Mazda 323f autónk és már több ilyen autón láttam hogy hátul is tárcsafék van. A miénken még a gyári dobfék van. Sajnos még egy tulajjal sem tudtam beszélni és azért teszem fel itt a kérdést hogy jövőre szeretném megcsináltatni tárcsafékesre és hogy ennek mi a pontos menete, mármint hogy milyen alkatrészt kell venni hozzá stb... Köszönöm előre is a válaszokat! :)

mazdasamsung1980 | 2015-12-23 19:28

Udv mazda auto. Lenne egy mazda 323f ditd 2001 es ev 2.0 ccm 74kw Szervo hibaval keresem onoket. Javitva lett a szervo huto cso mert elrohadt es engedte az olajat. A hiba orvosolva de viszont masodik napja utan szinte teljesen megszunt a szervo. Lehetseges szervo szivatyu ? Neha van szervo neha nincs.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-09 15:31 Zsolt4 részére

Ha 1998. 05. hó utáni gyártás, akkor kellene világítania a motor kontrollámpának.

kpapp76 | 2015-12-08 19:37

Sziasztok. Mobilrol igy elore is elnezest az ekezetek hianyaert. A parom 2001es 323f es (2.0 diesel) mazdajaba szeretnek egy a cd kimenetere kapcsolhato mp3 egyseget. Erdeklodnek, hogy meg tudna mondani valaki, h a Dension Gateway Lite 3as egyseg az kompatibilis lehet e? Az autoban az egyseg egy gyari CDs. Koszonom a segitseget elore is. Krisztian

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó