2018. Október 22. Hétfő - Előd

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szepe | 2015-12-05 19:00 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a teljeskörű válaszukat!

Juhasz89 | 2015-12-04 12:46 mazda-auto.hu2 részére

Értem, kipróbálom és köszönöm szépen még egyszer! Küldök is egy megrendelőt!

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 12:20 Juhasz89 részére

1. 75W 90-es van benne, mi a Castrolt használjuk, még sose volt rá panasz, 2,7 liter kell bele, és 100.000-ként elég cserélni.

2. Cikkszám alapján nem jó.

3. Első körben javasoljuk a Xado revitalizálót betenni a váltóba, a zajos váltókat eddig "meggyógyította" és nem kell hozzá levenni. Nem egy nagy összeg, mert bruttó 3.150.-Ft 1db fecskendő, mi ebbe most 2 db benyomását ajánljuk. 1500 km alatt épül be, ha utána is gond lenne, ráér majd akkor gondolkodni a továbbiakon. A honlapunkon van is egy ismertető róla. Nekem a motoromba lett téve a termékük próbára 2 évvel ezelőtt, és tökéletesen működik, ezért is kezdtük el mi is árulni.

mazda-auto.hu | 2015-12-04 10:20 Szepe részére

A JJ tényleg a terepjárókra vonatkozik,az alábbi képet meg a katalógusból ollóztam ki :

Az ET szám a 45, osztókör 100 és 5,5J széles a felni

Juhasz89 | 2015-12-04 08:58

Tisztelt Mazda-Autó!

Továbbra is megvan a problémám a váltóval, a 2-es fokozattal, amiről nem rég írtam. Mérlegelnem kell, hogy inkább bontott váltót szerzek, vagy a 2-es fokozat szinkrongyűrűit cseréltetem (meg még ki tudja mit kell).

Két kérdésem lenne:

1.: gyárilag milyen olajat töltenek a váltóba? Először a váltóolaj cserét szeretném megpróbálni, hátha valamit javít a dolgon a friss olaj.

2.: Az autómhoz (JMZBJ12M220429954) csak az 1.6-os verzióból bontott váltó illeszkedik, vagy esetleg az 1.4-esből, vagy a régebbi 1.5-ösből bontott változat is jó lehet?

Köszönöm előre is!

Juhasz89 | 2015-12-04 08:00 kz80 részére

Üdv!

Én két csereperiódus óta használom a Mobil 1 formula ESP 5W30-at, semmi gond nincs vele, de következőleg innen a szervíztől fogok rendelni Castrol 0W30-ast, amit Ők szoktak bele tenni, de ezt a típust csak Ők forgalmazzák. Ha nincs olyajfogyás, szerintem nyugodtan mehet bele a 0W30. Nemrég én is hasonlót kérdeztem a vízpumpával kapcsolatban, és azt a választ kaptam, hogy nem kell cserélni a vezérléssel.

kz80 | 2015-12-03 16:12

Tisztelt Szakértők!

Mazda 323F 1.6 BJ 145 000Km, melyiket választanátok, ha nincs észrevehető olajfogyasztás: Total Quartz 9000 Energy 0W-30, Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30?

Eddig Mobil1 ESP formula 5W-30-at használtam, de mivel a Mazda európai beszállítója a Total (gondolom a Dexelia dobozokban is ez van), és árban is jobb, ezért váltanék.

Még egy: Tavasszal 7 év lesz az előző vezérléscsere óta. Kell cserélni? Vízpumpát is? 55000Km ment azóta az autóba.

Köszönöm előre is a választ.

AntiHero | 2015-12-02 22:30

Sziasztok.

95' Mazda 323 F-nek vagyok a tulaja (185e KM).

Semmi problémám nincs vele, csak annyi, hogy indításkor az ékszíj (vagyis: BA-F micro-v szíj) hallatszik (vísít) hangosan (utána semmi hangja) . Ez mitől van? (új van rajta pedig).

A generátor szíj az 4PK-885

szervószíj (klímás ugye) az  meg 4PK 993


Olvastam azt is, hogy nem 13x 900 méretűt kell rárakni hanem 10x888-öst. Akkor megszűnik ez. 
Ez igaz? 

Szepe | 2015-12-02 12:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors válaszukat! A JJ jelzés nem terepjárókra jellemző? Utolsó kérdésem, hogy a 0:45 az az ET 45-öt jelenti?

mazda-auto.hu | 2015-12-02 10:40 Szepe részére

5.5JJX14 P:100 O:45

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó