2018. Október 22. Hétfő - Előd

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szepe | 2015-12-01 19:07 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gumival kapcsolatos tájékoztatást! Pontos (14-es) lemezfelni mérettel is tudnának szolgálni? Köszönöm!

Zsolt4 | 2015-11-26 17:41

Sziasztok!

Első autóként egy Mazda 323f (Lantis 98')-et választottam,és ezzel csatlakoztam a Mazdásokhoz. Mint minden idősebb és kevésbé idősebb Mazdanál fő probléma a korrozió. Ezt sajnos az enyémet sem kímélte.(Bár más hasonló korúval is pont ugyanez lenne) Bal hátsó alváz nyúlványnál vannak problémák,amit mielőbb rendbe kell hozatnom. Milyen árakra készülhetek fel,ezután a vételi kiadás után? Kihivott szerelő teljes átnézése után aztmondta  a jobb 1/3-ba tartozik a futó 323-ok között. Bizakodom,de levert a viz mikor az alváz árakat említette,közvetlen a vásárlás mámorában...

Juhasz89 | 2015-11-25 11:29 mazda-auto.hu2 részére

Értem, de olyan lehet, hogy csak a 2-es fokozatnál nem emel ki a kuplung rendesen? (mert a többi fokozat hibátlan)

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:15 Juhasz89 részére

Lehet, hogy nem emel ki a kuplung, de lehet a szinkron gyűrű is.

Árat csak szétszedés után lehetne mondani, de maga a szétszedés és összerakás is durván 50.000.-Ft

Juhasz89 | 2015-11-20 07:27

Tisztelt Mazda-Autó!

Tanácsot szeretnék kérni, mi lehet a probléma az autóm váltójával. Az autóm egy 2001-es Mazda 323, 1.6-os motorral, 5 sebességes manuál váltóval. Óra szerint 160000 km van az autóban. A váltóolaj 150000 km-nél le lett cserélve Castrol 75W90 Syntrans Transaxle típusra. Egy ideje azt vettem észre, hogy amíg nem teszek meg legalább 5-6 km-t, addig az 1-esből 2-esbe a váltás nehezen, "reccsenősen" történik. Ha lassan váltok és alacsonyabb fordulatnál elváltom (1800-1900) akkor nem reccsen, de még mindig nehezebben veszi, mint a többi fokozatot. Csak 1-esből 2-esbe váltásnál van ez, ha visszafele váltok 2-esbe, akkor nem. Ha már mentem pár km-t, akkor minden rendben, de a többi fokozattal nincs baj se hidegben, se melegben. Amit megfigyeltem még, hogy egy ideje a kuplung benyomásnál és felengedésnél "nyekergő" hang hallatszódik, ez kb. a pedál benyomásának utonsó 4 cm-én jelentkezik, mintha nem lenne kenése a bowdennek, olyan, mint egy nyikorgó ajtó hangja. 

Lehet esetleg a váltóban a 2-es fokozat szinkrongyűrű hibája? Ha tényleg ez a baja, akkor egy ilyen volumenű javítás hozzávetőlegesen mennyibe kerülhet Önöknél?

Előre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2015-11-16 15:20 ungyi részére

Ez egyértelmű a 100-as üzemanyag miatt van. Továbbra is a 95-öst kellene tankolni és minden 3. vagy 4. tankolásra a 98-ast.

mazda-auto.hu | 2015-11-16 14:50 Szepe részére

Gyárilag az Ön autója 195/55R15-ös gumiabroncsal szerelt.
Ennek bármelyik váltómérete feltehető. Télire javasoljuk a vékonyabb abroncsot és a 14"-os gumi olcsóbb is. Szerintem bármelyik bontóban kapható acélfelni hozzá, így egyszerűbb és talán még olcsóbb is a téli-nyári szett cseréje.

ungyi | 2015-11-15 14:21

T.Mazda.

1987-es 1.5-s benzines szedán 323-ba tegnap rátöltöttem 100-as benzint a 95-re, kb. fele-fele arányban keveredtek. Azt vettem észre,hogy morgó,gyors kopogó hangon ment a motor, mintha géppisztollyal lőttek volna. Teljesítmény kiesés nem volt, sőt picit jobb lett. Picit meglepődtem,mert az autóra a gyári utasítás 98-as benzint jelöl. A 100-as benzintől lehet ez a gyos, ropogó-szerű hang? Mi az oka? Köszönöm!!

Szepe | 2015-11-11 19:12

Tisztelt Mazda-Auto! Téligumi vásárlása előtt állok. Az autóm jelenleg alufelnikkel van szerelve, melyeken 195/55R15 méretű nyári gumik vannak. Érdeklődöm, hogy gyárilag mekkora méretű lemezfelnikkel lehet a gépkocsit ellátni, valamint ezekre mekkora méretű téli gumit ajánlanak? A gépkocsi egy 1.6 ZM motoros, 2003-as Mazda 323F, alvázszáma: JMZBJ14M231521206.  Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-11-05 12:40 evilbill részére

Köszönjük az infot !

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó