2018. Február 19. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2015-08-13 22:32 ungyi részére

Na megvagy! Én úgy látom, egyértelműen mehet az ólmozatlan 95-ös, ha karburátoros és nincs benne KAT - gondolom. Abban az időben ráadásul országonként változó felszereltséggel szállították, hol KAT-zal, hol nélküle. A Bárdiautó listáját nézegetve feltehetően a szelepek anyaga más, teherbíróbb és nem kell neki az ólmos kenés. (nem így az 1.5i motorban! ) Az enyémet a nyolcvanas évek végén, kilencvenesek elején Skandináviában használtam és ott már 95E ment. Csak itthon kapott nyáron anno ólmost, mert más nem volt. Téma is volt gyakran. Akkor tettem el a kis füzetkét, amit megőriztem. Ha kell a másolat, adj email címet és elküldöm fénypostával :) Üdv. Hoppá! egy rokonom pont most vett egy 1986-ost (az új 3-as mellé :)) és megkérdezem, milyen motorral, mit tankol.

ungyi | 2015-08-13 16:27 BluElite részére

Szia Pusi! Lehet, engem keresel, köszönöm a segítséged. Nekem 1987-es 1.5.ös un. familia mazdám van. Több hír alapján már ólmozottat tankolok évek óta. Most akkor szerinted ebbe milyen benzin kell?

pusi65 | 2015-08-13 15:02

Üzenet egy 323-as Mazdás társunknak (sajnos nem találom a nevét, csak azt tudom, hogy 1986-os sedanja van) akinek már régen tartozok egy infoval. Most találtam meg a listát miszerint: 1983 és 1987 közötti 323-asok tankolhatnak ólommentest kivéve a következő típusok: Mazda 323 1.5 GT, 1.6 GTi 1.6 GTi turbo, Talán jobb később, mint soha :) Ha szükséges, beszkennelem és elküldöm emailben. Üdv.

BluElite | 2015-08-04 17:23 atter részére

Szia! Nekem 626-osom van, de ugyan ezzel a motorral. Szintén félig megy fel, dugóban araszolva is. Nem aggódom miatta. :-) Üdvözlettel: BluElite

atter | 2015-08-03 10:02

Sziasztok! Vásároltam egy 323f DiTD-t és az volna a kérdésem ,hogy az normális ,hogy a vízhőfok a mostani nyári időben csak félig megy fel ? Tudom ,hogy a dízel kevés hulladékhőt termel de ennyire :) vagy cseréljek termosztátot ?

mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 09:57 madzag részére

 Bruttó 8.773.-Ft, de nincs Ausztriában.

madzag | 2015-06-19 15:50

 üdv. egy árajánalott kérnék ha lehet a ga5r-46-154a cikkszámu alkatrészre remélem jó a cikkszám. Előre is köszönöm.

 

providence356 | 2015-06-19 13:13 pusi65 részére

 Ez már inkább hihető és utánjárható hibalehetőség. Szeretem tudni, hogy mit miért csinál az autóm és időben tudjak reagálni a jelekre. Gondolom ezért is van még mindig ilyen jó és megbízható állapotban. Köszönöm a tippet.

pusi65 | 2015-06-14 14:17 providence356 részére

 Pedig nagy aggodalomra nincs ok szerintem sem. Azért ismét gonoljuk át: olajat nem fogyasztó autó nem létezik. Az elégetett mennyiséget az oljaba került üzemanyag "pótolja" vissza és azt hiszik sokan, hogy nem fogyasztott. Ha ez az egyensúly elmozdul, akkor tűnik fel a "fogysztás" ill szintemelkedés. A rossz szelepszár szim. egyébkét eléggé alattomosan okoz szinte füstmentesen fogyást. Ilyen kor ill km. futásnál már esélyes a csere.

providence356 | 2015-06-14 13:20 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a hozzászólásokat, azért nem nyugodtam meg teljesen...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó