2018. Május 23. Szerda - Dezső

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Juhasz89 | 2015-04-13 11:06 tzoli81 részére

 Üdv!

Engem lehet érdekelne. juhaszp89@gmail.com a címem. Esetleg pár képet és elérhetőséget kérhetnék?

mazda-auto.hu | 2015-04-09 07:53 prokki részére

 Valószínűleg valahol fals levegőt szív a motor. Szívócső gumiharmonika, fékrásegítő vákuumcső, vagy maga a dob? Persze más is lehet.

tzoli81 | 2015-04-08 19:18

 

 

 

Esetleg valakit érdekelne ez a felni, gumival együtt? 

Eladom az autót, és nem szeretném ezzel meghirdetni.

prokki | 2015-04-08 15:37

 Tisztelt szakértő úr köszönjük szépen a motortéri diagnosztikai csatlakozót megtaláltuk. Az alpjáratot sikerült beállítani . Ujjab kérdés: Az autó motor leállításakor a szívótérből visszafelé szívó vagy fújó  hangot hallunk, tehát erős szuszogást,ennek mi lehet az oka? Szelepsérülés vagy vezérlés elállítódás? Az autó üzemel de menetközben is enyhén morgó vagyi elfújó hangot hallani, a motor fogyasztása megemelkedet, a teljesítménye romlott, hírtelen gyorsításokra rosszul reagál. Mintha egy kis utópörgése lenne a gáz elvételtől. Bontásnélkül valami diagnózist örömmel fogadnák szakszervíz hiánya végett. Előre is köszönöm megtisztelő válaszát. egy mazda formába szerelmes ám de csalódott tulaj.

mazda-auto.hu | 2015-04-07 13:52 pusi65 részére

 Igen, ott van, csak általában nem használható.

pusi65 | 2015-04-07 10:28 prokki részére

 Szerintem lesz OBD csatlakozó is ( 2002-2003 körül mindkettő megtalálható) a géptető utastéri nyitókar mellett 5 cm-re a kormányrúd felé. Hasalj alá :))

mazda-auto.hu | 2015-04-07 09:58 prokki részére

 A motortérben szemből a jobb oldalon, a tűzfal közelében. De ez még nem OBD aljzat. Valójában nem kell kalibrálni a légtömegmérő-ECU "párost". Nincs véletlenül kiszakadva a szívócső gumiharmónika a bordák között? Esetleg egy áramtalanítással, illetve ún. testeléses alapjárati beállítással is érdemes próbákozni.

prokki | 2015-04-03 08:45

 Tisztel szakértő. egy kéréssel fordulnák önhöz, Mazda 323f 1.6 benzines autóm van az alapjárat magas nem tudják állítani, azt mondják újra kell tanítani az ECU-t mert légmennyiségmérő cserét csináltak benne de sajnos erre felé nincs márkaszervíz. kérdésem igaz hogy lehet tanítani hogy ne pörögjön 1600 zal menet közben oké minden de ha a lábam leveszem a gázról rögtön felugrik a fordulat. Ennél a márkánál hol található a motortéri diagnosztikai csatlakozó egy rajzzal, vagy helymeghatározással nagyot segítene, előre is köszönöm válaszát, nem szeretném eladni 150000km van benne és szerintem a legszebb formájú autó

mazda-auto.hu | 2015-03-11 09:47 kpapp76 részére

 Ilyen korábbi autókról nincsenek az előélet megismerése szempontjából hasznos információk.

kpapp76 | 2015-03-10 19:01

Üdvözlet,

párommal második autónak (mazda 6 kombi mellé) egy 323f-et tervezünk venni.

Találtunk egyet egy kereskedésben, mely az eladó elmondása szerint egy kombi 6-os mazda vásárlásával került beszámításra és az előéletéről nem sokat tud mondani.

 

alvázszáma: JMZBJ14R211407113

 

Ha esetleg a mazda nyilvántartásban található valami róla szívesen venném az infot.

privátban kpapp76 gmail.com ra.

nagyon köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó