2019. Május 24. Péntek - Eszter

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szilas90 | 2015-04-23 21:05

 Jó Napot! 

Klíma problémával fordulnék önökhöz! Egy mazda 323f ditd 2.0 diesel 2000-es évjárat!

Az lenne a kérdés hogy van e valami érzékelő ami kikapcsolja a kompreszport ha túl alacsony a gáz nyomás, mert a kompresszor nem indul el! vagy a nagyobbik baj hogy esetleg elromlott a kopresszor? ki lehet ezt anélkül próbálni a komresszor működésést anélkül hogy szét keljen szedni az autót elsőre? válaszát előre is köszönöm!

 

Tisztelettel: Tóth Szilárd

 

mazda-auto.hu | 2015-04-17 15:49 mazda-auto.hu részére

 A jelenlegi egy darab kulcs átkódolása, majd az új kulcs ehhez kódolása nem lehetséges, csak az immo egység cseréjével.

mazda-auto.hu | 2015-04-17 12:51 evilbill részére

 Alvázszám alapján lehet távirányítót és kulcsot rendelni. Ha még meg van a kulcs szám (alumínium biléta),. akkor eleve a zárhoz megfelelő kulcs érkezik. Az immobilizerrel mindenképpen össze kell "tanítani" a kulcsot, és csak hivatalos Mazda márkaszervizben oldható meg. A távirányító szintén rendelhető.

evilbill | 2015-04-16 08:25

Bocsánat! Úgy tünt, hogy a hozzászólásaim nem kerültek elküldésre.

evilbill | 2015-04-15 20:12

Tisztelt Mazda-Autó!

2002. évjáratú 323F BJ autóm kulcsa elveszett. Ezen a kulcson volt a táviránytó is, a másik kulcshoz nincs. Érdelkődöm, hogy milyen lehetőség van az immobilizier átkódolására, új kulcs másolására, vagy egyéb más biztonságos megoldásra.

Válaszát előre is köszönöm.

 

mazda-auto.hu | 2015-04-15 10:54 TeJay részére

 Nem feltétlenül szorul a szivattyú, talán csak laza az ékszíj, esetleg kopott, vagy a szíjtárcsa is kopott.

TeJay | 2015-04-14 20:12

 Egyátalán jól gondolom hogy az a szervó? Vagy mi lehet? 

TeJay | 2015-04-14 20:00

Sziasztok!

Megvettem első autómat egy 1999-es 323-at. :) A következő hiba kiküszöbölésében kérném a segítségeteket. Ha eltekerem a kormányt vmelyik irányba teljesen ütközésig, akkor nyikorgó hangot hallani. Kis keresgélés után megtaláltam a hang forrását. Ha jól gondolom, akkor a szervószivatyú adja a hangot. Méghozzá úgy, hogy a szíjtárcsa megáll és elcsúszik a szíj. A kérdésem az lenne, hogy csere lesz vagy javítható ez valahogyan. Válaszotokat előre is köszönöm.

 

Juhasz89 | 2015-04-13 12:49 prokki részére

 Ilyet hangot én azóta hallok, mióta a levegő szűrő cserélve lett, első körben csak utángyártottra. Ha kézzel rászorítok a műanyag házra, amiben a levegőszűrő van, akkor elmúlik. Motor leállítás után is hallatszódik a szívó hang kb. 1 másodpercig. Ezután cseréltem gyárira a szűrőt, hogy az majd biztos megoldja, de azzal is ugyan olyan. Viszont én nem tapasztalok semmilyen fogyasztásbeli különbséget (stabil 7,5l vegyes, 1.6 benzin) de a hirtelen gázadással sincs probléma.

Juhasz89 | 2015-04-13 11:06 tzoli81 részére

 Üdv!

Engem lehet érdekelne. juhaszp89@gmail.com a címem. Esetleg pár képet és elérhetőséget kérhetnék?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó