2019. Január 23. Szerda - Zelma

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tzoli81 | 2015-04-08 19:18

 

 

 

Esetleg valakit érdekelne ez a felni, gumival együtt? 

Eladom az autót, és nem szeretném ezzel meghirdetni.

prokki | 2015-04-08 15:37

 Tisztelt szakértő úr köszönjük szépen a motortéri diagnosztikai csatlakozót megtaláltuk. Az alpjáratot sikerült beállítani . Ujjab kérdés: Az autó motor leállításakor a szívótérből visszafelé szívó vagy fújó  hangot hallunk, tehát erős szuszogást,ennek mi lehet az oka? Szelepsérülés vagy vezérlés elállítódás? Az autó üzemel de menetközben is enyhén morgó vagyi elfújó hangot hallani, a motor fogyasztása megemelkedet, a teljesítménye romlott, hírtelen gyorsításokra rosszul reagál. Mintha egy kis utópörgése lenne a gáz elvételtől. Bontásnélkül valami diagnózist örömmel fogadnák szakszervíz hiánya végett. Előre is köszönöm megtisztelő válaszát. egy mazda formába szerelmes ám de csalódott tulaj.

mazda-auto.hu | 2015-04-07 13:52 pusi65 részére

 Igen, ott van, csak általában nem használható.

pusi65 | 2015-04-07 10:28 prokki részére

 Szerintem lesz OBD csatlakozó is ( 2002-2003 körül mindkettő megtalálható) a géptető utastéri nyitókar mellett 5 cm-re a kormányrúd felé. Hasalj alá :))

mazda-auto.hu | 2015-04-07 09:58 prokki részére

 A motortérben szemből a jobb oldalon, a tűzfal közelében. De ez még nem OBD aljzat. Valójában nem kell kalibrálni a légtömegmérő-ECU "párost". Nincs véletlenül kiszakadva a szívócső gumiharmónika a bordák között? Esetleg egy áramtalanítással, illetve ún. testeléses alapjárati beállítással is érdemes próbákozni.

prokki | 2015-04-03 08:45

 Tisztel szakértő. egy kéréssel fordulnák önhöz, Mazda 323f 1.6 benzines autóm van az alapjárat magas nem tudják állítani, azt mondják újra kell tanítani az ECU-t mert légmennyiségmérő cserét csináltak benne de sajnos erre felé nincs márkaszervíz. kérdésem igaz hogy lehet tanítani hogy ne pörögjön 1600 zal menet közben oké minden de ha a lábam leveszem a gázról rögtön felugrik a fordulat. Ennél a márkánál hol található a motortéri diagnosztikai csatlakozó egy rajzzal, vagy helymeghatározással nagyot segítene, előre is köszönöm válaszát, nem szeretném eladni 150000km van benne és szerintem a legszebb formájú autó

mazda-auto.hu | 2015-03-11 09:47 kpapp76 részére

 Ilyen korábbi autókról nincsenek az előélet megismerése szempontjából hasznos információk.

kpapp76 | 2015-03-10 19:01

Üdvözlet,

párommal második autónak (mazda 6 kombi mellé) egy 323f-et tervezünk venni.

Találtunk egyet egy kereskedésben, mely az eladó elmondása szerint egy kombi 6-os mazda vásárlásával került beszámításra és az előéletéről nem sokat tud mondani.

 

alvázszáma: JMZBJ14R211407113

 

Ha esetleg a mazda nyilvántartásban található valami róla szívesen venném az infot.

privátban kpapp76 gmail.com ra.

nagyon köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-03-03 07:46 nyirog részére

 A vezérműszíj 18796,-Ft, az egyik görgő 8785,-, a másik 9284,-, a feszítő 23890,-Ft, a munkadíj pedig 22631,-Ft

nyirog | 2015-03-02 09:33

Tisztelt Mazda Autó!

 

Szeretném megkérdezni, hogy mennyibe kerül a vezérműszíj+görgők cseréje a következő autónál:

 

Típus: Mazda 323 BJ Sedan
Motor: 2.0 DiTD, 101 Le

Évjárat: 2003
Alvázszám: JMZBJ12R231512158

 

köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó