2024. Április 19. Péntek - Emma

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-12-22 13:22 bükköny részére

 Röviden: Gyakorlatilag a színezésnek már nincs olyan nagy jelentősége, mint régen. A korszerű fagyállók általában 96%-os etilén-glikol alapra készülnek. Színtől függetlenül a dobozon fel van tüntetve, hogy az adott termék alkalmazható-e alumínium, öntöttvas, vagy a kettő keveréke motorokban.

mazda-auto.hu | 2014-12-22 12:52 gfini73 részére

 Miből egyértelmű, hogy a "bal oldali" hengereknél van a gyújtás kimaradás?

bükköny | 2014-12-21 18:30 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ! Volna még egy kérdésem .Mi a külömbség a zöld a rózsaszin és a kék hűtőfolyadék között? Elvileg mindegyik jó lehet?Rendeltem az egyik alkatrész forgalmazótól tipusnak megfelelőt, és kéket szállítottak ki. Most akkor benézték , vagy ez is jó lehet? A választ előre is köszönöm!

miki60 | 2014-12-20 17:49 pusi65 részére

 Köszönöm!

pusi65 | 2014-12-19 08:20 miki60 részére

 A "zöld" és "rózsaszín" is jó, lényeg, hogy -36 fok legyen a tűrése. Így 50-50%-os higítottság szokott lenni és ez télen fagytól véd, jó kenést ad, nyáron meg valamivel 100 fok fölé viszi a forráspontot, (talán 106-107)ami szintén nagyon előnyös. Létezik USA és angol piacon olyan lötty, ami 170 !! fok körül forr csak fel, ezért nem feszíti szét az alkatrészeket. Persze nem állott marhahús főzésére használják, de versenyautókban jól jön. Kb. 5-6 liter fog kijönni a rendszerből

miki60 | 2014-12-19 07:58

Sziasztok!

323F BJ 1.6 benzin Sportive 2001 évjárat, alvázszám:JMZBJ14M211401479 autóba cserélném a fagyállót.Azt tudom,hogy etilén-glikol  alapú kell bele,de valami közelebbi infó jó lenne róla.Kell bele szilikát,vagy sem.pl. ilye jó bele?Favorit G12. hány liter kell bele?

Köszönöm a választ előre is.


 

gfini73 | 2014-12-18 22:46

 Tisztelt Mazda-auto! 2000-s évjáratú, 1.5-ös, 323 bj-m van, gyújtás problémáról lenne szó, de mielőtt bármit is kicserélnék előbb megkérdezem, hogy mi lehet a gond. A helyi Mazda képviseletnél azt mondták (többször is), hogy gyújtótrafót kell cserélnem, mert volt 1 széria, ahol ez volt a baj és ezt garanciába kicserélték, de Én nem igazán erre gyanakszom. Második tulajdonos vagyok és nem tudom hogy az előző tulaj kicseréltette-e?! Szerintem ha vmi rossz, az akkor rossz, nem az van hogy hol jó, hol nem. A két trafót megcseréltem és a probléma mindig a bal kézre esővel van, olyankor szerintem csak 2 kettő henger mehet, ez így lehetne trafó, de megcserélve is mindig csak az az oldali a bajos. Gondolok még gyújtókábelre, a trafó jobb oldali csatlakozójára (de azt kimértük és az jó volt), egyszerüen tanácstalan vagyok, kicserélném a trafót ha tudnám hogy biztosan az a bűnös, mert nem szívesen dobnék ki ~40.000-et. Ja és a probléma nem állandó, hosszabb rövidebb ideig tart (pár km) és valamikor hónapokig semmi. Röviden ennyi, válaszát előre is köszönöm!  

mazda-auto.hu | 2014-12-18 11:20 bükköny részére

 Gyárilag zöld van benne.

bükköny | 2014-12-17 21:24

Sziasztok ! Egy kérdésem lenne! Egy 1,5-ös1998-as 323 BJ-be milyen hűtőfolyadék kell? Zöld vagy piros, vagy teljesen mindegy? A  válaszotokat előre is köszönöm!

mazda | 2014-12-04 15:30

ezt en is megprobaltam mielott irtam  a forumra de nem jott ossze sajna. mar arra is rajottem hogy az ac t tiltja le valami. vittem az aksitol 1 pozitiv szalat a tankhoz a hatso ules alatt es ugy is probaltam inditani de nem indult el. ezert arra kovetkeztetem hogy valoszinu a befecskendezoket se vezerli pedig szikra van. soten ezt legyszerusitetem segito nelkul .leszigeteloszalagoztam a kapcsolot a zarhidon es probalkoztam de semi eredmeny nem volt. sot egesz eszaka le volt szedve a saru de marra se tortent semi sajna. de azert koszi a tippet.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó