2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vizard25 | 2014-11-13 12:02

A lengéscsollapító cseréje után, nekem is kopogott a futómű. Egy évig halgattam, háromszor szedtük vissza,mire rájöttünk, hogy a felső részén lévő alátétet fordítva raktuk be. szemre alig látható a külömbség, de a kopogás elmúlik. Azóta csend van.

bükköny | 2014-11-12 21:45 Juhasz89 részére

 Akkor sajnos marad a telócsere. Mi tud kopogni benne azt nem tudom , mert amúgy semmi baja nem volt , de elmúlt amikor kicseréltem.

Juhasz89 | 2014-11-12 07:16 bükköny részére

 Ezeket már én is kipróbáltam a biztonság kedvéért, de sajnos nem oldotta meg.

pusi65 | 2014-11-11 23:00 gerendás115 részére

 Én ezt értem, de akkor mit tegyen az a párezer (mostanában újonnan vett autó) autós, akinek "kanyarlámpa" címén kigyullad az egyik ködlámpa indexelés közben? Vagy az a párezer autós, akinek gyárilag a helyzetjelzővel is éghet az első ködlámpa? Pl.a mazda 323? http://www.carstyling.hu/account_shower.php?id=6031 

Ez a cikk ugyan már pár éves, talán már benőtt azóta a fejük a csontkemény magyar rendszabályozóknak. Bár az is lehet, hogy ez csak addigra lesz jósolható, mire a világon már nem is fényszóróval fognak világítani....

 

bükköny | 2014-11-11 21:50 spliffmuffin részére

 Azért a stabilizátor pálcákat és a stabilizátor rúd gumiját érdemes előbb kicserélni, az nem olyan nagy összeg, és ha még nem volt cserélve akkor ajánlatos is.Hátha szerencséd van és elmúlik. A hátsó szilentek annyira nem legatyásodó típusúak, de ezt azért érdemes ellenőrizni. Ha minden kizárva akkor jöhet a hátsó teló! Még egy ötlet a csomagtartóból rámolj ki mindent még az emelő tekerőjét is , és úgy menj egy kört! Egyszer ez is rámhozta a frászt ,azt hittem, hogy megint be@art a lengéscsillapítóm!

Juhasz89 | 2014-11-10 10:10

Köszönöm a válaszokat, ez tényleg nem túl biztató.

spliffmuffin | 2014-11-09 23:07 bükköny részére

 Na ez nem túl jó hír. De azon mi kopoghat? El sem tudom képzelni. Most vagyok ez előtt én is, de akkor kár próbálgatni, egyből gólyaláb csere? 

gerendás115 | 2014-11-09 19:46 pusi65 részére

 Az a baj vele,hogy a rendörség nem nézi jó szemmel,és ha meglátják büntetnek. A KRESZ előírása szerint kell bekötni. Tökéletesen működik! Üdv.

pusi65 | 2014-11-07 22:51 Juhasz89 részére

 csatlakozom. Nálam is leng.csill.volt, garis csere - anno.

pusi65 | 2014-11-07 22:49 gerendás115 részére

 Nekem is így van gyárilag kötve és bizony hasznos, mert gyakran a tompított többet árt, mint használ ködben és akkor a helyzetjelző mellett éghet a ködlámpa! Jobban is látni így!

Érdekes, mert hivatalosan valóban csak a tompítottal együtt éghet a demagóg szabályok szerint, de töbezer (millió) autó gyárilag nem így van kötve. Szerencsére. Ez is olyan,mint a 3. féklámpa anno. Büntették itthon, közben terjedt nyugaton. Aztán itthon is kötelező lett és leomlott ez a "Fal" is.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó