2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-11-05 12:00 Juhasz89 részére

 A stabilzátor pálcák, vagy a gumi szilentek lettek cserélve, esetleg mindkettő? Persze lehet más is.

spliffmuffin | 2014-11-04 22:15 Juhasz89 részére

 Ez a hang nekem is hallatszik és még keressük a probléma okát. Első probléma az volt, hogy szétszerelésnél valószínű szétesett volna a toronynál az a lemez ami a kasztniba fogja (bár megvan az új, de a vastagságát elnézve nem értem, hogy rozsdásodhat az át, viszont a szerelő azt mondta, ha a tornyot szétszedi, előfordulhat, hogy alkatrész hiányában nem tudja összerakni, mert annyira rozsdás volt.) A gumipogácsákra gyanakodtunk elsősorban, de ez csak akkor derül ki, ha szétszedjük. Addig is választ várunk egy szakértőtől. :)

Juhasz89 | 2014-11-04 18:27

 Sajnos a héten már nem valószínű, hogy meg tudom rendelni Önöktől a vezérműszíj szettet, de jövő hét elején biztosan. Lenne még egy hiba a kis mazdámban. Rosszabb úton hátulról tompa kopogó hallatszik. Ugyanilyen volt előlről is, ott a stabilizátor csere megoldotta problémát. Kicseréltem a hátsókat is, de a hang maradt ugyanolyan...Lengéscsillapítók rendben vannak, esetleg a toronyszilent lehet a ludas?

 

Juhasz89 | 2014-11-03 10:30 mazda-auto.hu részére

Üdv!

A héten valószínűleg meg fogom rendelni Önöktől a gyári vezérműszíj szettet.

 

mazda-auto.hu | 2014-11-03 09:15 Juhasz89 részére

 ?

mazda-auto.hu | 2014-11-03 09:14 gerendás115 részére

 Ki kell cserélni az index/lámpa kapcsolót egy első ködlámpás kapcsolóra, másrészről a kábelvégeknek ott kellene lenniük az első lökhárító mögött, így csak össze kell dugni a lökhárítóba beszerelt lámpákkal.

gerendás115 | 2014-10-31 07:53

 Üdvözlök mindenkit a fórumon. Mazda323s 1999-es 1500-benzines autó tulajdonosa vagyok. Segítséget kérnék: az első ködlámpákat szeretném bekötni, de "egyedül nem megy".  A választ előre is köszönöm. Üdv.

Juhasz89 | 2014-10-29 19:13 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ!

Lenne még egy utolsó kérdésem. SKF márkájú vezérműszíj készlet (szíj, vezető és feszítő gögő, 49174 FT) jó lehet minőségileg?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-10-29 09:24 miki60 részére

 Köszönjük szépen!

mazda-auto.hu | 2014-10-29 09:19 Juhasz89 részére

 Elsősorban a Denso az ajánlott ebben az alvázszám tartományban, azok közül is a 16CR, az alacsonyabb hőértékű gyertya, jobb az öntisztulása.

Az NGK-s megfelelő "szinonima" is használható.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó