2024. Április 20. Szombat - Konrád, Tivadar

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2014-11-13 23:24 gerendás115 részére

 Na kérem, ma volt vizsgán az enyém. Azt mondta a szaki, (Mozaik-os) már nem kötnek bele az elavult szabályok miatt. Természetesen ha a RENDŐŐŐR még 1975 -öt ír a fejében, lehet, hogy beleköt és akkor nagy tortúra kijárni az igazunkat. Az is lehet, hogy RENDŐŐŐRÜNK a felvilágosodás gyönyörű korát éli meg fejében és esze ágában sincs ezzel foglalkozni, mert fontos "bűnüldözéssel" van elfoglalva feje közepe. Bár utóbbi lenne a jellemző és nem az én lámpámmal bíbelődne, miközben lopják a szomszéd autót.

Meg kell mondjam, optimista vagyok.

gerendás115 | 2014-11-13 21:35 pusi65 részére

 Az egyik kollegámnak is 323-a van. Neki gyárilag ugy van bekötve az első ködlámpa,hogy a hejzetjelzővel kapcsol. Vakarja is a fejét,mitévő legyen. Magyarországon a KRESZ-nek rugalmasabban kéne kezelnie ezt és a hasonló problémákat!

spliffmuffin | 2014-11-13 19:29

 Kedves Mazda-auto! 
Megcsináltattam a bicskakulcsot, azonban utólag vettük észre, hogy ez a "régi" kulcs is chippel van szerelve, tehát az autó nem inditható nyers másolt kulccsal. A kérdésem az lenne, hogy JMZBJ14L201117375 alvázszámú Mazdához milyen chipet kell rendeljek? 
ID8C vagy 4D60 kódszámú immo chip szükséges? 

vizard25 | 2014-11-13 12:02

A lengéscsollapító cseréje után, nekem is kopogott a futómű. Egy évig halgattam, háromszor szedtük vissza,mire rájöttünk, hogy a felső részén lévő alátétet fordítva raktuk be. szemre alig látható a külömbség, de a kopogás elmúlik. Azóta csend van.

bükköny | 2014-11-12 21:45 Juhasz89 részére

 Akkor sajnos marad a telócsere. Mi tud kopogni benne azt nem tudom , mert amúgy semmi baja nem volt , de elmúlt amikor kicseréltem.

Juhasz89 | 2014-11-12 07:16 bükköny részére

 Ezeket már én is kipróbáltam a biztonság kedvéért, de sajnos nem oldotta meg.

pusi65 | 2014-11-11 23:00 gerendás115 részére

 Én ezt értem, de akkor mit tegyen az a párezer (mostanában újonnan vett autó) autós, akinek "kanyarlámpa" címén kigyullad az egyik ködlámpa indexelés közben? Vagy az a párezer autós, akinek gyárilag a helyzetjelzővel is éghet az első ködlámpa? Pl.a mazda 323? http://www.carstyling.hu/account_shower.php?id=6031 

Ez a cikk ugyan már pár éves, talán már benőtt azóta a fejük a csontkemény magyar rendszabályozóknak. Bár az is lehet, hogy ez csak addigra lesz jósolható, mire a világon már nem is fényszóróval fognak világítani....

 

bükköny | 2014-11-11 21:50 spliffmuffin részére

 Azért a stabilizátor pálcákat és a stabilizátor rúd gumiját érdemes előbb kicserélni, az nem olyan nagy összeg, és ha még nem volt cserélve akkor ajánlatos is.Hátha szerencséd van és elmúlik. A hátsó szilentek annyira nem legatyásodó típusúak, de ezt azért érdemes ellenőrizni. Ha minden kizárva akkor jöhet a hátsó teló! Még egy ötlet a csomagtartóból rámolj ki mindent még az emelő tekerőjét is , és úgy menj egy kört! Egyszer ez is rámhozta a frászt ,azt hittem, hogy megint be@art a lengéscsillapítóm!

Juhasz89 | 2014-11-10 10:10

Köszönöm a válaszokat, ez tényleg nem túl biztató.

spliffmuffin | 2014-11-09 23:07 bükköny részére

 Na ez nem túl jó hír. De azon mi kopoghat? El sem tudom képzelni. Most vagyok ez előtt én is, de akkor kár próbálgatni, egyből gólyaláb csere? 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó