2017. Október 21. Szombat - Orsolya

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Juhasz89 | 2017-01-09 11:04 poli89 részére

Rendben, juhaszp89@gmail.com  a címem, 70-932-1192 a számom, ha úgy egyszerűbb :)

poli89 | 2017-01-09 10:50 Juhasz89 részére

Persze leírom majd mi lett cserélve és hogyan lett felújítva. Amikor átveszem úgy is átbeszéljük a szerelővel, akkor többet fogok tudni én is. A prioritás a részemről a precíz munka és az amit kell cseréljünk hozzáállás volt, elvégre nyárra szeretném kifogástalan állapotra megcsináltatni a kocsit. (A csövekkel kapcsolatban sejtettem ez a helyzet, én is erre jutottam….) Az elején azt beszéltük hogy csinál minden munkafázisról képeket, nem tudom ebből lesz e valami mert az év vége elég sűrű lett, de ha mégis akkor küldök képet is szívesen.

Juhasz89 | 2017-01-09 09:20 poli89 részére

Szia!

Remélem megoldódik a problémád. Le tudnád esetleg részletesen írni majd, hogy hogyan történt a felújítás, vagy miket cseréltek és hogy nagyjából mennyibe került? Pl. a váltót hogyan újították fel? Köszi előre is.

A csövekkel kapcsolatban én is keresgéltem már csak kíváncsiságból, az enyémek egész jó állapotban vannak, eredménytelenül, utángyártott nem nagyon van, szervíz biztos tud újonnan, a bontott meg vagy bejön, vagy nem.

poli89 | 2017-01-09 08:41 Juhasz89 részére

Üdv!

Köszi, innen is ezt a választ kaptam, de még mielőtt írtatok találtam a környéken egy szerelőt aki elvállalta a dolgot. Sajnos sok helyről kaptam azt a választ hogy a legjobb ha megszokom, nem lehet ezzel mit csinálni (vagy csak nagyon drágán), hát ebbe ugye nem annyira nyugodtam bele. Mint kiderült a rudazattal, és egyéb dolgokkal is komoly gondok voltak ezen már tényleg nem segítettet volna semmi. Előtte meglehetősen kókler munkát végeztek a kocsin, most próbálom helyre hozni a dolgokat.Lényeg hogy a kuplung és a váltó is fel lett újítva, (meg akkor már a komplett fútómű, fékek stb.). A héten kapom vissza a kocsit, meglátjuk mit hoztak össze.Jut eszembe nem tudnál (vagy bárki) olyan helyet ahol egy ilyen korú kocsihoz lehetne a motortérben található gumicsöveket beszerezni? (vákuumcső, hűtővízcső stb?) Vagy maradt a bontott megoldás? Sajnos ezeknek a beszerzésénél falakba ütköztem, hátha valaki már rutinosabb ebben. :) 

poli89 | 2017-01-09 08:18 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a segítséget!

atter | 2017-01-08 13:51 KMM részére

Szia , valószínű termosztát vagy rosszabb esetben a fűtőradiátor el van dugulva , a tűzfalon a radiátorra menő két vízcsőnek melegnek kell lennie, ha csak az egyik meleg akkor a radiátor el van dugulva

pusi65 | 2017-01-08 13:41 KMM részére

Szerintem a termosztát hibás. Nem zár-nyit megfelelő hőfoknál.

Ha ilyen hidegben hamar belangyosodik a hűtő, akkor szinte biztos, hogy csere. 2-3 ezer ft.

https://autoalkatreszed.hu/alkatresz/mazda/323-s-iv-bg/3697/termosztát/1.html

KMM | 2017-01-08 13:00

Üdv,
Mazda 323 1.4 injektor, 1991-es évjárat.
A fűtés igen gyenge, szinte alig van, a mostani időben még az ember keze fázik is, ha a beáramló levegő útjába rakja. Pár hónapja kezdte el ezt csinálni, hiába van a legmelegebbre állítva.
Amit eddig csináltam, hogy a műszerfal alá néztem és ellenőriztem, hogy a hőmérséklet kar huzaljai és amit ezek mozgatnak rendben van e. Ránézésre rendben.
Ezt a típusmegjelölést láttam rajta: Denso 116100-179

Mi legyen a következő lépés, mit ellenőrizzek?

Mazda323f | 2016-12-29 13:08

Udvozletem

Mazda 323f bj. 1.5 benzin 99 év 

A problemam mar az oruletbe kerget. Volt benzin szuvattyu es szuro is cserelve de azota fura hangot hallat a szivatyu motor. Olyan futyulo hangot. Probaltam tobbfelekepp is ha a regi szivatyu motort uj szurovel vagy regi szurot uj szivattyuval . A hang minden esetben megmarad. Futyulő hangja van. De gazadasra elhalgat. Gázelvételnel abba marad. De van hogy magatol abba marad aztan megint megszolal

Mi lehet a baj? 

compaq68 | 2016-11-26 21:20 Juhasz89 részére

Köszi! Már ez is valami.Bár az izzócseréhez  először a középkonzolt kellene kiszerelnem, a műszerfal csere talán működne, legfeljebb a fed.comp nem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó