2024. Április 20. Szombat - Konrád, Tivadar
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Áldott Karácsonyt, Boldog Új Évet!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Bukiman | 2014-01-29 02:57 szalai-gergo részére
Bukiman | 2014-01-29 02:41 szalai-gergo részére
szalai-gergo | 2014-01-28 21:32
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Mazda 323 F-et 2.0 DiTD motorral amiről csak most derült ki, hogy valami oknál fogva melegen nem akar indulni. Amíg jár a motor semmi baja, de amint leállítom és újra indítanék csak teker szépen, de nem röffen be. Többen mondták már, hogy az adagoló környékén keresgéljek, de sajnos nem kis beruházás lenne végigcserélni minden alkatrészt. Így kérem ha valakinek van valami jó ötlete vagy találkozott már hasonló problémával ossza meg velem! Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-01-27 13:57 Asztalosatis12 részére
1. Hidegindítás után ezek az autók így viselkednek. 2. Lehetséges, hogy a légtömegmérő a hibás, de akár egy elrepedt szívócső is okozhatja.
Asztalosatis12 | 2014-01-25 13:09
Szeretnék tanácsot kérni.
Van egy 97-es 1,5 ös 323 f es mazdám. Az egyig dolog ami fura hogy hidegben indítás után olyan 2500-3000 fordulatszámon pörög, egy kis idő után persze visszaáll az alapra ami olyan 750-1000. Ez normális így vagy álítható?
A másik nagyobb problémám hogy amikor meleg a motor és alacsony fordulatszámon 2000-2500 től kicsit odalépnék akkor dadog a motor tehát olyan mintha hirtelen valamiből sokat kapna. Ezt hidegen nem csinálja, most lett kicsierévle benne minden szürő, gyertya, szelepfedél töítés, olaj és voltam diganosztikán is vele ahol nem találtak hibát de ők is hallják a dadogást. Ötlet hogy mi okozhatja? Előre is köszönöm
mazda-auto.hu | 2014-01-23 14:47 kiskokusz részére
A gyújtáshiba egy strobószkóp lámpával kiszűrhető(kivéve gyertyahiba), de a légtömegmérő hibáját csak teszterrel lehet megállapítani.
kiskokusz | 2014-01-23 12:14
Tisztelt mazda-auto.hu !
Van egy 98-as 1,5 z5-de 323-asom.Egy ideje az alábbi tüneteket produkálja:bár szépen indul,stabil az alapjárat,de kb 2000 és 3000 fordulat között eltűnik az erő és érezhetően rángat.Csak ebben a fordulatszám tartományban csinálja,2000 alatt és 3000 fölött minden rendben.Van olyan tipikusan erre a modellre jellemző hiba ami ezt okozza ??
Gondolok itt gyújtótrafóra vagy az elosztó hibájára(fedél,rotor) légtömegmérő ??
Gyári teszter megmondja??
Joe | 2014-01-15 11:59
Ködlámpa 323f-ba eladó 6000ft
http://aprod.hu/hirdetes/mazda-323f-kodlampa-ID1Lmzx.html
mazda-auto.hu | 2014-01-13 08:37 mandarin79 részére
Akron.
mazda-auto.hu | 2014-01-13 08:37 Keszi részére
A gyári beszerelésűnek megfelelő akkumulátort utólag itt Európában nem lehet beszerezni. Akkumulátorokból óriási a kínálat, nehéz megmondani, melyik a legjobb. Mivel a gyári ilyen sokat bírt, felesleges nagyobb kapacitásút vásárolni. A gyári elvileg 55 Ah-s volt. Figyelni kell a pólusok elhelyezésére, illetve a méretekre, hogy pl. a leszorító is használható legyen, ne legyen alacsonyabb, magasabb az új akkumulátor.