2017. Október 21. Szombat - Orsolya

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Juhasz89 | 2016-11-26 16:21 compaq68 részére

Az izzót nem tudom, de a számlap csere engem is érdekelne, hogy megoldható-e. Én eddig 5w30-as Mobil 1-et használtam, most 0w30-as Castrol van benne és mivel ezt sem eszi szinte egyáltalán így következőleg is ilyet teszek majd bele.

compaq68 | 2016-11-25 18:41

Üdv! A kérdésem a következő lenne: 2002 bj 1.3 comfort mazdában a középkonzol/ fűtéspanel, szivargyújtó stb-ben milyen típusu izzó található, / talán T5?/ A másik kérdésem, hogy a fehér számlapos, 1.6-os műszerfal működne-e ebben a kocsiban, átalakítás nélkül.Köszönöm előre is nektek a segítséget.

UI: Milyen olajat javasolnátok?

Juhasz89 | 2016-11-24 08:15 poli89 részére

Üdv!

Nekem is hasonló problémáim vannak a 2-essel és a hátramenettel, bár azért a fokozatból nem ugrik ki, csak 1-esből 2-esbe váltásnál rosszabb érezhetően. 2001-es 1.6-os, (óra szerint 167km...).

1000 km-rel ezelőtt kapott két adag XADO-t, amit innen rendeltem, de már érezhető a javulás. Mostmár olyan a 2-esbe váltás érzete, mint egy 8 éves astrában :D. Nyilván csodát nem kell várni, de egy próbát meg ér. Ha nem volt váltóolaj csere, akkor azzal együtt érdemes szerintem.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:20 poli89 részére

Lehet, hogy egy XADO revitalizáló a váltóolajba segítene.

ungyi | 2016-10-12 17:43

KERESEK 323-as 1987-es szedán mazdámhoz első szélvédőt!! Oly szerencsétlenül kaptam útközben egy követ, hogy sérülés mentesen berepedt és állítólag nem menthető az üveg, végig fog repedni. Kérem, aki tud ilyet, szóljon és nagyon megköszönöm!

mai:bali.i@upcmail.hu

mob:30/9378741 Köszönöm!!

 

poli89 | 2016-10-11 11:42

Kedves Mazda-Autó!

A következő problémám lenne:

(Mazda 323 f, 1995, Alvázszám: JMZBA145201147859, Motorszám: Z5522954, Köbcenti:  1489 cm3, Váltó típusa (Normál/Automata): normál )

Menet közben a váltó nehezen veszi a 2. fokozatot, ha nem figyelek oda és nem húzom le eléggé néha ki is ugrik a helyéről, valamint a hátramenettel van olyan gond, hogy az esetek többségében csak többszöri próbálgatás után tudom abba az állásba rakni. Ilyenkor a kuplung felengedése, esetleg az egyes fokozatba rakás és aztán a hátramenet megoldás segít. El lehet vele így közlekedni, a többi fokozatot viszonylag szépen veszi, de több száz km. folyamatos vezetés után azért kissé idegesítő és fárasztó.

Az autóban elvileg 230.000 km van. Sok minden fel lett újítva, már csak erre kéne valamit kitalálnom.

Tudom látatlanban nehéz, de ha lenne valami ötletük mi lehet a hiba oka, esetleg ha lenne hozzá alkatrészük is, azt megköszönném!

ungyi | 2016-09-25 13:44

1987-es 1.5-s benzines Familiám van. Kezdetől fogva “nehéz” a kormányzása. Ez egy alap tulajdonsága v más lehet a probléma, amit 1992-től nem vettem észre? Ha igen, mit kellene csinálni. A kormányzással egyébként semmi probléma nincs. Kösz!

mazda-auto.hu | 2016-09-21 15:35 huncsik részére

Az alapjárati szelept kellene megnézni

mazda-auto.hu | 2016-09-21 12:44 Sektor82 részére

Mindenképpen fel kell próbálni az autóra, mert beleérhet a sárvédőbe !

Sektor82 | 2016-09-20 06:53

Sziasztok!

ET 49-es 14”os, lemzfelnit feltehetek az autóra?

Úgy tudom 45-ös a gyári méret.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó