2018. Október 24. Szerda - Salamon

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mada3 | 2017-02-12 18:36

Tisztelt Mazda-auto. azzal a kérdéssel fordulnék önökhöz. hogy 323-as2.0ditd   90le 2001-es évjárat RF motorkód az adagolót javításra elküldtük,és az lenne a kérdésem hogy vissza szereléskor előgyujtás állitásra van-eszükség vagy van-e valamilyen állitási lehetőség? A választ előre is köszönöm!

poli89 | 2017-02-08 18:23 fgab részére

Szia! Látom már megoldódott a probléma. Tényleg a trafó volt a ludas?Azóta nem jelentkezett a dolog? Én is detto ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, egy gyertyacsere megoldotta a problémát kb 1-2 napra, de kiderült hogy hengerfejes a motor ( a végén már csak 1-esben tudtam elgurulni a szerelőhöz) és végül egy anyagliag elég húzós felújításon esett át a motor, de a probléma 95 % ban megszűnt. Más kérdés hogy azóta egy másik szerelőnél van a kocsi aki szerint kókler munkát végzett az előző, és való igaz kisebb megtorpanás alacsony fordulatnál még mindig előjön, ami főleg akkor idegesítő amikor 2-es és 3-as fokozat körül van használatban a kocsi. Annyiban talán más a dolog, hogy mi 7-es kompressziót mértünk a motorban legelőször, amit sikerült 9-10 körülre feltornázni, de ugye ez még mindig édes kevés, ezt elvileg majd orvosoljuk. De ezt a trafó dolgot még lehet meglépem majd, ártani nem használ ugye… :) 

bükköny | 2017-02-07 11:49 fgab részére

Örülök , hogy jó lett! Ezek a trafók sajna nem egy jó konstrukciók. Ha nem vagyok indiszkrét , hol vetted a trafót, és mennyiért? Csak kíváncsíságból.

bükköny | 2017-02-07 11:43

Köszi szépen, de nem jó, mert az enyém BJ-és ez meg BA-ás hátsólámpa. Azért köszönöm mégegyszer!

fgab | 2017-02-05 07:10

Sajnálattal tapasztalom, hogy a “mazda-auto”, aki a forúm gazdája, már nem túl nagy figyelmet fordít a régebbi típusok forumozóinak hozzászólásainak olvasására, és esetleg azok kommentálására.

Problémamentes autóhasználatot kívánok minden autótulajdonosnak, minden mazda tulajdonosnak!

fgab | 2017-02-05 06:54 bükköny részére

Köszönöm a segítő hozzászólást! Gyújtótrafót cseréltem, úgy tűnik megszűnt a”rángatás”. Ami számomra picit èrthetetlen, hogy ezt a trafót kb. 3 éve cseréltem, akkor teljesen újat vettem bele (akkori hiba: 2 henger nem járt), nem gondoltam, hogy újra ez mondja fel a szolgálatot, ès hogy most egy más hibajelensèget mutat.

bükköny | 2017-02-01 07:36

Sziasztok! Egy 98-as BJ-és 323-as szedánhoz keresek bal hátsó lámpát.Ha lehet valami akciósabb áron. Tegnap a parkolóban belecsúsztak a hátúljába és eléggé összetörték , majd otthagyták.Ha valaki tud segíteni lámpa ügyben, annak előre is köszönöm!

Lakat | 2017-01-25 18:00 Juhasz89 részére

Köszönöm a választ! lakat01@gmail.com

atter | 2017-01-20 10:33 Juhasz89 részére

Szia!

Ezek a manualok engem is érdekelnének. Elküldenéd nekem is?

atterg@gmail.com

Előre is köszönöm.

bükköny | 2017-01-19 12:14 fgab részére

Még egy megjegyzés: Mielőtt trafót cserélsz, mindkét gyertyakábelt cseréld le ,hátha megjavul , bár kevés esélye van. Ha mégis marad a trafóhiba akkor sincs probléma , mert akkor is illik a kábelt cserélni. Érdemes még megpucolni a trafó és agyertya közötti gumiátvezetőben a rugós érintkezőt, mert az is eloxidálódhat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó