2017. November 21. Kedd - Olivér

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Axipapa | 2013-09-27 09:12

 Tisztelt Mazda-Auto!

Nemrégiben vásároltam egy 2003-as ávjáratú mazda 6-ost.Kormány tekerésekor furcsa kopogást érezni a kormányon, tompa koppanást.Legtöbbször csak akkor ha balra tekerem a kormányt.Szerelőm javasolta a bal oldali axiál rúd cseréjét de az sem oldotta meg a problémát.Szerinte kormánymű is lehet, de annak elég borsos az ára :(.

Segítségüket kérném mi lehet még a baj??

Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-03-18 15:04 mazda-auto.hu részére

...fokozni helyett okozni.. 2-3 km-es, kizárólag városi használatra nem ajánlott autó.

mazda-auto.hu | 2013-03-18 15:02 Petyka részére

Esetleg ha tudod az alvázszámot, megnézhetjük az előéletét. Japánban összeszerelt autó, strapabíró futóművel. Bármi előfordulhat, hiszen vannak kivételek, de ez az autó nem fog napi problémákat fokozni. Viszont az előélet, korábbi használat módja meghatározó.

Petyka | 2013-03-17 09:53

Sziasztok! Kedves mazdások!Autóvásárlás előtt vagyok és nagyon tetszik a 6-os!Egy 2009 03.havival szemezgetek!De hallok ezt is azt is és nem tudom eldönteni,hogy merjek-e ilyen autót vásárolni!Riogatnak főtengely töréssel,hajtókar,kettőstömegű lendkerék,részecskeszűrő hibával!Igaz ez?Mennyire jók ezek a 2.0 d motorok?Mire kell figyelnem vételkor?Mennyire strapabíró a futóműve?Még nem volt Mazdám!Köszönöm a segítséget!Üdv Peti http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sport_2.0_cd_te_plus_gps.szerv.konyv-6683934

mazda-auto.hu | 2012-10-04 08:58 farkasd részére

Itt van egy kis segítség: http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html A valós szerviz előélet, illetve esetleges nagyobb korábbi sérülés ismerete a legfontosabb.

Fecó | 2012-10-03 17:05 farkasd részére

Üdv. "A felfüggesztésen és egy-két tartóelemen korrózió nyomai láthatók. Ez mennyire probléma illetve gyakori?" Ne aggódj,minden Hatos alján fellelhető a felületi korrózió nyoma,pedig én alig használom,és mindig garázsban tartom(az én 2006-os Hatosom alján is akad "bőven",hisz Japán,az meg "köztudottan" vékonyan pingált)! Ha javasolhatom,mi előtt megveszed,tesztelj egy néhány 136-os Hatost,zörejek/hangok/motorhang összehasonlítása miatt,stb!

farkasd | 2012-10-03 15:45

Sziasztok! Tervben van autó vásárlása, és a kiszemeltek közt van egy 136 lovas dízel is 6os is (2005). Mire érdemes figyelni amikor megnézem, mit kérdezzek az eladótól? Óra szerint 140000 km van benne. A felfüggesztésen és egy-két tartóelemen korrózió nyomai láthatók. Ez mennyire probléma illetve gyakori? Esetleg tudnátok segíteni abban, hogy hol találom meg a csereintervallumait, és hogy mennyire költséges fenntartani ezt a modellt?

mazda-auto.hu | 2012-07-20 08:46 pusi65 részére

Garancián belül elvégzett csőcserére már nincs lehetőség. A cső árát csak a motortípus ismeretében tudom megadni.

pusi65 | 2012-07-18 12:59 mazda-auto.hu részére

Kedves Mazdasok! Egy 2004-es 6-oson van e mod ennek a csönek a garincialis cserejere? Nalam is kilyukadt, de befoltoztam es megemeltem a felfuggeszteset. Az obudai Mazda nem hivott vissza!! , pedig rendes penzt fizettem az uj autoert. Meg jo, hogy rutinomnak koszonhetoen nem ment szet a pumpa, miutan elfolyt az olaj. Most tartalek olajjal es ragasztoval a csomagtartoban nyomom a gazt skandinaviaban.Udv.

mazda-auto.hu | 2012-07-02 10:51 skee81 részére

Nem kapcsolható ki, elvileg a súlyérzékelő miatt ezen a helyen Mazda gyerekülést kell alkalmazni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó