2024. Április 25. Csütörtök - Márk
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-08-06 15:11 Oszi részére
Nehéz eldönteni, hogy hivatalosan hibának minősül-e, de ha ez jelent valamit, engem például zavarna.
Oszi | 2008-08-06 12:49
amugy ha 100-autobol 99-nel jelentkezik a kormanylotyoges akkor sem beszelhetunk tipushibarol?
Oszi | 2008-08-06 12:45 mazda-auto.hu részére
jelzem,hogy nem tudnak rola :)csak a zsirzast ismerik es szerintuk nem lehet ott semin se allitani.sot mikor kertem akkor egy futomufeszitest hajtottak vegre :))))itt bp-en csak azt ismerik,hogy hogyn kell minel nagyobb szamlat kiallitani az ugyfelnek a legkevesebb munkaval :)
1 vakumszivattyu csere 16800ft
2. alkalommal mar csak 11000ft
mi valtozot 1 het alatt :))))
es ugye nem kell elmondanom ,hogy az egesz muvelet kb 12perc
mazda-auto.hu | 2008-08-06 10:32 Oszi részére
Az úgynevezett kormányoszlop állításról tdniuk kell. Mindez egy zsírzással egybevetve meg szokta oldani a problémát. Semmiképpen nem akarunk más szervízek munkájába beavatkozni.
pierke | 2008-08-06 10:31
a nyikorgo hang leginkabb akkor hallatszik, amikor leallitod a motort!
pierke | 2008-08-06 10:28 mazda-auto.hu részére
koszi!
mas. ez a kormanymu lotyogos tortenet engem is nagyon erdekelne, mert budapesten nem ismerik a problemat.
szinten mas. multkor irtam, hogy alapjaraton illetve kis sebessegnel nyikorgo hang hallatszik alulrol. azt hiszem hami irta itt a forumon, hogy nem tudja mi a hiba. uzenem neki, hogy tomitogyuru a kulcsszo. megpedig a kipufogocsonk es a katalizator kozotti.
mazda-auto.hu | 2008-08-06 10:07 pierke részére
Valószínűleg igen, ha máskor nincs probléma.
Oszi | 2008-08-05 18:09 mazda-auto.hu részére
Mazda-auto errol szerintem csak ti tudtok,emlekszel mikor egyszer hivtalak es mondtam,hogy csak neztek ram mint borju az ujkapura a szerelok itt pesten.
leirhatnad,hogy pontosan ez hogy is nez ki esetleg e-mailben egy robbantott abran bejelolhetned nekem,hogy mire gondolsz ezzel az allitassal,mert megont van az a lotyogo erzes es most a zsirzas sem oldottam meg es nincs kedvem megint a kormanymuveshez menni.
pierke | 2008-08-05 18:07 mazda-auto.hu részére
Rendben, köszi!
Közben még egy dolog jutott eszembe. Néhány napja jött elő, hogy piros lámpánál álltam és folyamatosan nyomtam a féket. Nem erőbül, csak éppen, hogy fogjon.
Néhány másodperc múlva a fékpedál felpuhult és még pár centivel lehetett továbbnyomni. Ez normális jelenség? Köszi :))
mazda-auto.hu | 2008-08-05 10:19 pierke részére
Nem nevezhető annak, de a konstrukció jellegzetességéből adódóan időszakosan szükség lehet erre az állításra. Sokan észre sem veszik a jelenséget.