2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-08-06 15:11 Oszi részére

Nehéz eldönteni, hogy hivatalosan hibának minősül-e, de ha ez jelent valamit, engem például zavarna.

Oszi | 2008-08-06 12:49

amugy ha 100-autobol 99-nel jelentkezik a kormanylotyoges akkor sem beszelhetunk tipushibarol?

Oszi | 2008-08-06 12:45 mazda-auto.hu részére

jelzem,hogy nem tudnak rola :)csak a zsirzast ismerik es szerintuk nem lehet ott semin se allitani.sot mikor kertem akkor egy futomufeszitest hajtottak vegre :))))itt bp-en csak azt ismerik,hogy hogyn kell minel nagyobb szamlat kiallitani az ugyfelnek a legkevesebb munkaval :)

1 vakumszivattyu csere 16800ft
2. alkalommal mar csak 11000ft
mi valtozot 1 het alatt :))))
es ugye nem kell elmondanom ,hogy az egesz muvelet kb 12perc

mazda-auto.hu | 2008-08-06 10:32 Oszi részére

Az úgynevezett kormányoszlop állításról tdniuk kell. Mindez egy zsírzással egybevetve meg szokta oldani a problémát. Semmiképpen nem akarunk más szervízek munkájába beavatkozni.

pierke | 2008-08-06 10:31

a nyikorgo hang leginkabb akkor hallatszik, amikor leallitod a motort!

pierke | 2008-08-06 10:28 mazda-auto.hu részére

koszi!
mas. ez a kormanymu lotyogos tortenet engem is nagyon erdekelne, mert budapesten nem ismerik a problemat.

szinten mas. multkor irtam, hogy alapjaraton illetve kis sebessegnel nyikorgo hang hallatszik alulrol. azt hiszem hami irta itt a forumon, hogy nem tudja mi a hiba. uzenem neki, hogy tomitogyuru a kulcsszo. megpedig a kipufogocsonk es a katalizator kozotti.

mazda-auto.hu | 2008-08-06 10:07 pierke részére

Valószínűleg igen, ha máskor nincs probléma.

Oszi | 2008-08-05 18:09 mazda-auto.hu részére

Mazda-auto errol szerintem csak ti tudtok,emlekszel mikor egyszer hivtalak es mondtam,hogy csak neztek ram mint borju az ujkapura a szerelok itt pesten.

leirhatnad,hogy pontosan ez hogy is nez ki esetleg e-mailben egy robbantott abran bejelolhetned nekem,hogy mire gondolsz ezzel az allitassal,mert megont van az a lotyogo erzes es most a zsirzas sem oldottam meg es nincs kedvem megint a kormanymuveshez menni.

pierke | 2008-08-05 18:07 mazda-auto.hu részére

Rendben, köszi!

Közben még egy dolog jutott eszembe. Néhány napja jött elő, hogy piros lámpánál álltam és folyamatosan nyomtam a féket. Nem erőbül, csak éppen, hogy fogjon.

Néhány másodperc múlva a fékpedál felpuhult és még pár centivel lehetett továbbnyomni. Ez normális jelenség? Köszi :))

mazda-auto.hu | 2008-08-05 10:19 pierke részére

Nem nevezhető annak, de a konstrukció jellegzetességéből adódóan időszakosan szükség lehet erre az állításra. Sokan észre sem veszik a jelenséget.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó