2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2008-08-04 18:45

sracok bocs hogy ennyit nyavajgok :)
a kis 6os nincs egy eves de egy-egy nagyobb gazadasnal vagy fekezesnel ugy erzem,mintha a kezemben akarna maradni a kormany... mi lehet a baj!

Oszi | 2008-07-31 12:39 kaboca részére

altalaban ami jobb a gyarinal az dragabb is.bar vannak tipusok ahol ez igy nem igaz.
en az ATE*tarcsakra eskuszom,viszent ez dragabb mint a gyari es annal is fenn aall a hidegsok miatti hullamosodas.

kaboca | 2008-07-31 09:18 Oszi részére

Most még (már) nem ráz nagyon. Egyébként sem tudnék 5000 km-t városban megtenni. A hideg sokk ilyen időben sajnos elkerülhetetlen. Arra gondoltam, hátha valamelyik utángyártott jobb anyagból van.

pierke | 2008-07-30 17:38 pierke részére

imam-nak is üzenném, hogy nekem megtalálta a szervíz a nyikorgás okát.
csak emlékeztetőül, 1.8-as benzines, alacsony fordulaton és lassú menetben nyikorog valami a motortér felől.
a szervíz szerint ez egy tömítés valahol a katalizátor környékén, ami az F/L előtti szériánál volt típushiba.
most cserélték és teljesen ok.

Oszi | 2008-07-29 23:21 kaboca részére

hatul lehet,hogy segit a felszabalyozas,de tobbnyire az elso fektarcsak szoktak utni es razni.
nekunk gyari fektarcsa kerult fel es azota nincs gond vele azt a pici hibat,hogy hosszabb kemenyebb fekezesnel elfogy a fekhatas :)
ha csak varosban hasznalod es az elso 5000km-en probalod kerulni a hideg sokkot akkor utanna mar nem nagyon lesz hullamos a tarcsa.en a gyarira szavaznek,mivel az utangyartott sem jobb semmivel.Ami jobb lenne az marha draga es boven a gyari ara felet van.

kaboca | 2008-07-29 17:51

A futóműrázásról: A hátsó féktárcsák egy kicsit mindig rozsdásak voltak. A bal oldalin a fékpofa nyoma keskenyebb mint a jobb oldalin.(?) Kb. két hónapja elkezdett rázni nem nagyon, de azért lehetett (lehet) érezni.
A német autópályákon a rázás egy részét kifékeztem belőle és most várok, hogy javul vagy romlik. Oszi! Azt olvastam,(írtátok) hogy a felszabályozás csak átmenetileg segít. Milyet kell venni, ha a gyári nem jó?

Oszi | 2008-07-29 15:01 kaboca részére

elkezdem keresni a musort,ha megtalalom szolok.

tenyleg jol szet off-oltuk a topikot :) de szerintem senki nem haragszik meg rank.
4% korul a Golf GTI-nel volt teljesitmeny novekedes a tesztben :) arra mondtam ,hogy elhanyagolhato.

kaboca | 2008-07-29 13:26

Most voltam a 2. szervizen 32000 km van az autóban. Olajcsere szűrőcsere, azon kívül rázza az autót egy kicsit a hátsó féktárcsa. Megcsinálták még az intercooler ellenőrzését egyébként az autó kifogástalan.

kaboca | 2008-07-29 13:14 Oszi részére

A vita a 40% nak szólt a 4% reális ilyet találtam én is. Erre rászállhatnak a tuningmesterek. Szerintem fejezzük be, mert itt nagyon Off, vagy nyissunk egy melyik üzemanyag jó a Mazdába topic-ot :)

Oszi | 2008-07-29 12:06 kaboca részére

fekpadon mertek :) valoszinule mas gyartok autoi tudjak preferalni a "jobb" uzemanyagot ha nem a sima verziojukat veszuk alapul.mondjuk egy S4-es audi tud mit kezdeni a premium uzemanyaggal.

A teszt mint irtam fekpadon tortent,mindegyik autonak kivolt vezetve az uzemanyag rendszere egy 1L flaskaba.
minden merest vegig mutattak persze a kumjuter kijezojevel egyut.

A totalcaros szovegben irnak arrol,hogy tuning mesterek eloszerettel hasznaljak ki a jobb uzemanyag elonyeit illetve csaljak elo a tobblet LE*ket.
Az Impreza egy WRX Sti-*re mondhatjuk,hogy egy tuning auto ,igy ertheto,hogy boven van benne + ami persze konnyen elocsalhato.

Az en dizelem nem lesz tole erosebb mert sima szeria auto es a mindennapokban altalanosan hasznalt uzemanyaghoz van tervezve,de ez le van irva az altalad linkelt oldalon.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó