2024. Március 28. Csütörtök - Hajnalka

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2008-08-05 09:17

ahiba lenne?

pierke | 2008-08-05 09:15

koszi! egyebkent mit takar ez a szokasos jel? netan szeri

mazda-auto.hu | 2008-08-05 08:14 pierke részére

Elképzelhető, hogy szükség van a "kormányoszlop" szokásos "állítására".

pierke | 2008-08-04 18:45

sracok bocs hogy ennyit nyavajgok :)
a kis 6os nincs egy eves de egy-egy nagyobb gazadasnal vagy fekezesnel ugy erzem,mintha a kezemben akarna maradni a kormany... mi lehet a baj!

Oszi | 2008-07-31 12:39 kaboca részére

altalaban ami jobb a gyarinal az dragabb is.bar vannak tipusok ahol ez igy nem igaz.
en az ATE*tarcsakra eskuszom,viszent ez dragabb mint a gyari es annal is fenn aall a hidegsok miatti hullamosodas.

kaboca | 2008-07-31 09:18 Oszi részére

Most még (már) nem ráz nagyon. Egyébként sem tudnék 5000 km-t városban megtenni. A hideg sokk ilyen időben sajnos elkerülhetetlen. Arra gondoltam, hátha valamelyik utángyártott jobb anyagból van.

pierke | 2008-07-30 17:38 pierke részére

imam-nak is üzenném, hogy nekem megtalálta a szervíz a nyikorgás okát.
csak emlékeztetőül, 1.8-as benzines, alacsony fordulaton és lassú menetben nyikorog valami a motortér felől.
a szervíz szerint ez egy tömítés valahol a katalizátor környékén, ami az F/L előtti szériánál volt típushiba.
most cserélték és teljesen ok.

Oszi | 2008-07-29 23:21 kaboca részére

hatul lehet,hogy segit a felszabalyozas,de tobbnyire az elso fektarcsak szoktak utni es razni.
nekunk gyari fektarcsa kerult fel es azota nincs gond vele azt a pici hibat,hogy hosszabb kemenyebb fekezesnel elfogy a fekhatas :)
ha csak varosban hasznalod es az elso 5000km-en probalod kerulni a hideg sokkot akkor utanna mar nem nagyon lesz hullamos a tarcsa.en a gyarira szavaznek,mivel az utangyartott sem jobb semmivel.Ami jobb lenne az marha draga es boven a gyari ara felet van.

kaboca | 2008-07-29 17:51

A futóműrázásról: A hátsó féktárcsák egy kicsit mindig rozsdásak voltak. A bal oldalin a fékpofa nyoma keskenyebb mint a jobb oldalin.(?) Kb. két hónapja elkezdett rázni nem nagyon, de azért lehetett (lehet) érezni.
A német autópályákon a rázás egy részét kifékeztem belőle és most várok, hogy javul vagy romlik. Oszi! Azt olvastam,(írtátok) hogy a felszabályozás csak átmenetileg segít. Milyet kell venni, ha a gyári nem jó?

Oszi | 2008-07-29 15:01 kaboca részére

elkezdem keresni a musort,ha megtalalom szolok.

tenyleg jol szet off-oltuk a topikot :) de szerintem senki nem haragszik meg rank.
4% korul a Golf GTI-nel volt teljesitmeny novekedes a tesztben :) arra mondtam ,hogy elhanyagolhato.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó