2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ko | 2008-07-27 08:48

Két egymástól független kérdés:

1. A pillanatnyi sebességmérő mutatója motorfékezéskor nullát jelez. Ez azt jelenti, hogy ilyenkor egyáltalán fogyaszt üzemanyagot, vagy csak kegyes csalás ?

2. Van értelme motortérzárat használni a hatos védelmére, vagy ennél a tipusnál is simán beteszik fix kettesbe a váltót a motortérből, és viszik anélkül, hogy magával a váltózárral bármit is próbálkoznának ?

kaboca | 2008-07-26 23:37

Azért, ha 30-40% ot lehetne így elérni akkor simán forszíroznák az autógyárak is. Nem kellene tuningbox sem.

Oszi | 2008-07-26 14:09

Valamelyik dukumentul filmes adon volt egy teszt ami ezt a temat feszegette.nagyabol ugy nezet ki,hogy egy fekpadon mertek az autok teljesitmenyet 2kulonbozo uzemnyaggal 3 autonal egy 1 wv polo ,1 wv golf GTI, es 1 subaru impreza WRX STi.
a polonal semmi kulonbseg a golfnal elhanyagolhato kulonbseg es a subarunal kozel 30-40% teljesitmeny novekedes volt merheto.mind 3 autonal kivezettek az uzemanyag rendszert egy 1L-es uvegbe,pontos legyen a meres.

pierke | 2008-07-26 11:02 kaboca részére

http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz/

prémiumbenzinek háttere

kaboca | 2008-07-26 01:00 mazda-auto.hu részére

Én pedig úgy tudom, hogy csak az adalékolásban térnek el a prémium üzemanyagok és az adalékot a kutak keverik be. Illetve az OMV premium diesel osztrák, a többi MOL termék. Még valami: még sehol senki semmilyen általam ismert fórumon egyetlen mérhető adattal sem tudta igazolni a prémium üzemanyagok pozitívabb tulajdonságait. Ha valaki esetleg tud ilyenről, ne titkolja!

pierke | 2008-07-25 19:05 imam részére

imam-hoz hasonlóan nekem is ugyanez a problémám. kb. 1 éves 1.8-as benzined 6-osnál alacsony fordulaton és kis sebességnél nyikorgás-csikorgás van(alapjárat, 1-2es sebesség).
ennyél is durvább a hang amikor alapjáratról elveszem a gyújtást. vmi tipp esetleg? jövő héten mennék más miatt szervízbe. köszi

Andron | 2008-07-25 15:50

Sziasztok! Hála Istennek régen nem volt baj az autóval, ezért egy időre nem is írtam ide.... Ámde új problémáim akadtak..... Elsősorban Oszihoz, és a mazda-auto teamnek szól a kérdés. Szóval elfáradt a kuplungom és szétszedtük. Szokásos tünetek... gázadásra felpörög a motor, stb. Viszont, azt nem tudtam, hogy ilyenkor a lendkerék is tönkremegy és , amikor meg akartam rendelni a Bárdinál a cuccokat, kiderült , hogy a lendkerék ára 300e Ft..... Bontva már 170e Ft-ért is hozzájuthatunk "mindössze". Kérdésem az lenne, hogy mennyire veszélyes visszatenni a régi lendkereket(eléggé billeg), ha az új kuplungszerkezetet, a tárcsát, és a kinyomócsapágyet beletesszük. Nincs most plusz 200e Ft-om kicserélni, de az autó már darabokban van és össze kellene rakni. Milyen tüneteket okozhat a nem megfelelő lendkerék? Mert amikor már rossz volt a kuplung, jött alulról egy kotyogó hang bizonyos fordulatszámnál.... Lehet ez a lendkerék? Előre is köszi a választ srácok!

Gume | 2008-07-15 10:37

Akkumulátort kellet cserélnem sajnos. Amikor rámértek az új aksira, akkor először 600A körül volt az indítás, másodszor és késöbb 440A volt. Szerintük ez nem normális és indító probléma. Így lenne? Mit kéne, hogy érezzek indításnál (pöccre indul)? Ha indító a hibás, akkor ennek javítása lehetségea?

Ko | 2008-07-15 06:52 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2008-07-14 13:45 Ko részére

Nagyjából 2 perc.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó