2018. Április 21. Szombat - Konrád

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tzoli | 2008-06-24 22:49

Sziasztok!

1 éve vagyok Mazda6 tulajdonos. Az autó 2003. januári, 136 LE dízel, 58 eKm. Most volt olajcsere. Pár hete olajfolt jelent meg a jobb első kerék mellett. A szerelőm nézte. A turbó nem olajos, a karternél úgy néz ki, hogy kerékfelőli oldalnál viszont igen. Leszedte, de a felső részhez már nem mert nyúlni, mert nagyon macerás. Visszaolvastam a fórumot, és 2007. júniusban Andronnál láttam hasonló problémát. Lehetséges nálam is, hogy Intercooler repedés? Ezen kívül fennáll a jobbrahúzás ténye is. Valamiféle futóműfeszítést is olvastam. Mennyire segít? A futómű beállított, szinte új Michelen gumik vannak. Gumis forgatta, semmi, húz jobbra, de nem mindig. A szfvári mazdások a toronydolgot cserélnék, csak húzós. Ráadásul még mindig nincs futóműpadjuk. A többi no comment.

Pucker | 2008-06-24 17:18

Ko, látom te em sokat értesz a honlapokhoz. 1. Egy honlap nem feltétlenül a webmotortól lassú. Ez a honlap is tök gyorts volt ugyan ezzel a motorral, kb még 2 hónapja. 2. Kevés olyan webmotor van, ami ennyire keresőoptimalizált, mint ez. A mazdához kapcsolódó keresőszavakra mind az elsők között jön a Googleben. De szerencsére ezzel a nem igazán szakértő véleményeddel egyedül vagy, mi sokan szeretjük és használjuk ezt a honlapot, és ahogy itt hallottam már rengeteg elismerést is kapott.

mazda-auto.hu | 2008-06-23 08:17 Ko részére

Sajnos gyakran tényleg nagyon lassú a fórum. A rendszergazda talán már a héten kicseréli a szervert, így talán megoldódik a probléma.

Ko | 2008-06-21 16:47

A fórum is jó, a humán motorja - alias mazda-auto - ****

Ami a web motort illeti, hát az nem illik a mazdához szvm. Ennél gyengébb web motort még az ingyenesek közül sem nagyon lehet találni. Percekbe telik egy oldal letöltése. :-(

Ko | 2008-06-21 16:39

Kösz, ez jó hír.

mazda-auto.hu | 2008-06-20 15:21 Ko részére

Dízelek esetében nagyon gyorsan fekete színűvé válik a motorolaj a cseréje után. Ez természetes jelenség.

Ko | 2008-06-20 14:34

Köszönöm a segitséget.
Elvittem szervizbe, de ott nem találták ezt kritikusnak.
Úgy tűnik, annyira érzékeny a futóműve, hogy úthibákra jobban reagál, mint korábbi autóim.

Még egy kezdő kérdésem volna: normális az, hogy dizelmotornál 60.000 -es olajcsere után 3 nappal és 30 kilométerrel ellenőrizve az olajat, az egészen fekete színű ?

mazda-auto.hu | 2008-06-19 08:13 Ko részére

Futóműállításra van szükség.

Ko | 2008-06-18 16:49

Üdv,
Egy használtan most vásárolt 2004-es Mazda6-al volna az alábbi problémám:
Kormányt markolva nekem nem nagyon tűnt fel, de próbaképp elengedve szépen elhúz a kocsi jobbra.
Mi lehet ennek az oka az eltérő guminyomáson kívül, amit már kizártam ?

Az érdekes ezzel kapcsolatban az, hogy szakszervizben átnézettem vásárlás előtt, és a szerviz kitöltötte állapotlapon az szerepel, hogy Úttartás: egyenesen fut. Ja, ha rákényszeritem, akkor tulajdonképpen igen. :-(

NomakRaven | 2008-06-18 15:45

20 ezres

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó