2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-12-12 10:42

de megjobb ha kiderited hogy pontosan honan jon a hang es csak ott fujod be.feleseget vagy gyerkocot beulteted a csomiba es mentek egy rovid ovatos kort hogy jol hallja es megtudja talalni a hang forrasat :)

Oszi | 2007-12-12 10:40 steini részére

nem kell elaztattni,csak befujkalni es utanna letorolni a felesleget.hidegben nonek a hezagok mivel muanygarol beszelunk.ez okozza a teli idoszakban a nyikorgast,ha befujkalod wd 40-el akkor azzal az ered el hogy lesz a feluletek kozt kenoanyag ami konnyed tudnak mozogni igy nem lesz nyikorgo hang.eszel es nem esznelkul kell befujkalni es akkor nem fog csopogni. :)Ezt a masik forumon hallotam meg regebben.

steini | 2007-12-11 22:29

Szerinted ezek a műanyagok egymáson mozognak vagy egymással érintintkeznek és ezért nyikorog? Én ezt hittem hogy a kasztnin lötyögnek... Kenjem be WD40-nel ott ahol műanyagok érintkeznek egymással? Nagyon nem tudom fújogatni, mert kicsöpög ha le van csukva az ajtó (sport)...

Oszi | 2007-12-11 22:09 steini részére

általanos problema ,mely orvosolhato egy kis WD40-el az illesztesekhez befujva :)

steini | 2007-12-11 19:05

Ma idegbajossá tett szeretett autóm... Elkezdett 3500km után nyikorogni az 5. (hátsó) ajtóm...Olyan mintha a műanyag burkolatok zörögnének, nyikorognának (igen hangosan). Ez általánosan igy van a 6osokkal, vagy csak én vagyok szerencsés??

mazda-auto.hu | 2007-12-10 09:31 tranyos részére

Elképzelhető, hogy erről van szó. Gyárilag csak komplett űlőlap van (200000,-Ft+). Bőrülés esetén meg kell néznünk, hogy esetleg beszerelhető-e az utángyártott fűtőlap.

mazda-auto.hu | 2007-12-10 09:05 Oszi részére

Szívesen. Ez egy újabb bizonyíték a gyújtási rendszer extra érzékenységére.

mazda-auto.hu | 2007-12-10 09:01 pee részére

Köszönjük a bizalmat!

mazda-auto.hu | 2007-12-10 09:00 Tibor részére

Előbb utóbb valamelyik alkatrészen jelentkezni fognak kopásnyomok. Rgyébként, inkább utóbb, mivel kis mértékű az eltérés.

tranyos | 2007-12-09 23:59

A lámpácska már rég nem világít, csak lusta vagyok kicserélni az izzót. Azt mondták hogy a ki-be üléstől szokott elszakadni a szál. Az érdekelne hogy lehet-e cserélni és mennyiért?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó