2018. December 19. Szerda - Viola

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-11-27 17:53

tudtomal csak kompletten lehet cserelni,kulon nem kapni hozza alitomotort,legalabbis mindig kompletten csereltek a fenyszorot ha begajdult az allitomotor.

Hores70 | 2007-11-27 17:45

A bal oldali tompított állító motor állandóan kerreg, megdöglött nekem is? Mennyibe fáj a cseréje? A felső végállásnál gajdul be, ha teljesen lefele állítom akkor megáll.

Hores70 | 2007-11-27 17:43

A bal oldali tompított állító motor állandóan kerreg, megdöglött nekem is? Mennyibe fáj a cseréje? A felső végállásnál gajdul be, ha teljesen lefele állítom akkor megáll.

twisty | 2007-11-27 17:29

Kulfoldi forumokon is azt irjak es ahol kiolvastattam a kodot ott is azt mondtak, hogy szenzor csere... Mindenestre ezzel a valasszal megleptetek, ebbol az jon at, hogy lehet, hogy valami filleres dolog?

pierke | 2007-11-27 16:24

tegnapelottig nem volt zorges, azota nem nyult hozza senki. valtot akkor megnezetem, koszi.

mazda-auto.hu | 2007-11-27 09:05 pierke részére

1.Nem hiányzik esetleg a pollenszűrő az autódból? 2. Nyilván meg kellene nézni a váltó rudazatát, vagy akár magát a sebváltót.

mazda-auto.hu | 2007-11-27 08:57 twisty részére

Megértésedet kérjük! Sajnos nem adhatunk ki minden információt. Különösen igaz ez az újabb típusok esetében.

pierke | 2007-11-27 00:08

de egyébként ez az m6 egy szuper minőség :)))

pierke | 2007-11-27 00:05

Gyerekek mosmár ciripel is a ventillátor, szimpla egyes fokozaton működtetve, légkondi nélkül mintha tücskök lennének a szellőzőrendszerben. Egyébként most már olyan holjátéka van a sebváltónak, hogy még fokozatba rakva is képes 3-4 centiméteres távolságokat mozogni. Hidegben nincs 2-es és 3-as fokozat, de bemelegedve is nagyon nehezen jár a váltó.

twisty | 2007-11-26 13:23

Mazda-Auto! Koszonom! Mire gondoltok, meg mi lehet a hiba? C1956 a kod, mar masodszor lett kiolvasva + toroltetve.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó