2018. Június 22. Péntek - Paulina

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gargamel | 2007-11-18 00:04

Kedves Mazda-auto és Oszi
Mivel a lámpa testen szemmel láthatõ sérülés ill.erre utaló nyom nemltáthatõ így nem tudom hogy mi okozhatja alámpa belsõ bepárásodását de ez ettõl még tény. A folt úgy látszik hogy a lámpatestben levõ (számomra) lencsének a felületén van (az égõ szerintem ennek a túloldalán van).A leirtakból is látható hogy nem vagyok szakembere a témának csk próbálom jõzan paraszti ésszel magtalálni a megoldást. Nem tudom hogy a folt nem lehet-e vízkõ és ha igen akkor az polírozással eltávolítható-e . Oszi hol lehet ilyen bontott komplet lámpatestet venni? Esetleg beépített ködlámpával együtt.
Elõre is köszönök minden segítséget.

Oszi | 2007-11-17 13:03

Kaboca:Nem kotoszkodni akartam veled,valoban vicces hogy nem ugy uzemel AUTO allasban ahogy kellene mivel mas tipusoknal ez a sotet erkeztevel kapcsol csak fel.Valoszinu hogy valamit elbarmoltak a tervezesnel es keso volt mar javitani vagy nem tudom hogy mi keztette a japan tervezoket erre.De ha mar igy alakult es atalkitani is csak nem az autoba illoen lehet akkor ne piszkaljuk szerintem,igy tenyleg nem lehet elfeletkezni a fenyszoro bekapcsolasat tehat azert valami jo is van benne. :)

kaboca | 2007-11-17 08:38

Oszi: részemrõl utoljára a fényszóróról. Ebben az esetben a bajuszkapcsolón elég lett volna két állás. Az AUTO és a helyzetjelzõ, de ezen négy van. OFF; a helyzetjelzõ, a fényszóró és az AUTO. Ebbõl három kapcsolóállás funkciója gyakorlatilag ugyanaz. Azt azért te is beláthatod, hogy ez komikus.

pierke | 2007-11-16 22:58

sziasztok... szerintem a xenonban az a legjobb maikor ráadod a gyújtást és kalibrálja a magasságot :)))

viszont lenne kérdésem ... hogy lehet kiiktatni a távirányítós központi zárat? az oké, hogy kiveszem az elemet a kulcsomból, de a kocsiban van vmi kapcsoló amivel átmenetileg offolni lehet? mert ma derült ki hogy szabad téren több száz méterrõl is mûküdik és simán meg tudom nyomni véletlenül ... plusz ugye a tolvajok dolga is könnyebb így...

Oszi | 2007-11-16 20:47

Nem lehet hogy a trafoval vagy az izzoval van a gond???vagy az autoval???Szervizben nem talaltak erre utalo hibakodot?Xenon -os bontot fenyszoro 20-40eFt korul kaphato.Szicsu:Ha a fenyszoroba szeretnel kodlampat rakni akkor a bajuszkapcsolot is szoktak cserelni hogy azzal lehessen kapcsolni mintha gyari lenne,bar ami szamomra nem annyira szimpatikus ,de olcsobb egy utolag beepitett kapcsolo akarhova.
A fenyszorora visszaterve szerintem azert mert a tobbi balkani ember nem foglalkozik azzal hogy lat vagy lathato-e azert nem az auto praktikus megoldasara kell haragudni.(na jo , lehet hogy vannak helyzetek amikor zavaro :) )Ha a "pont"-ra allitod a bajuszkapcsolot akkor csak a helyzetjelzod fog vilagitani es a tompitotad ne.

szicsu | 2007-11-16 17:28

Köszi a választ!Még egy olyan dolog érdekelne,hogy a lámpába való ködlámpát mennyiért lehetne megvásárolni.Lehet bontott is!

mazda-auto.hu | 2007-11-16 16:32

gargamel - Valamilyen elõéletbeni probléma lehet a dologban. Elképzelhetõ, hogy korábban valamiért szét szerelték a lámpatestet(pl angyalszem), a foncsor krómbevonata pedig rendkívül sérülékeny. Esetleg bontott lámpa foncsorával lehet rajta segíteni. Pillnatnyilag nem tudok rá válaszolni, van-e csak a búrasérült ilyen fényszórónk, melynek foncsorát fel tudnánk használni egy cserénél. Hétfõn esetleg tudok válaszolni.

mazda-auto.hu | 2007-11-16 16:23

Oszi - Sajnos a honlapunkon a modellek technikai/felszereltségi listái, illetve az állandó képek eddig csak közvetítõn keresztül voltak változtathatóak. Ez jelenleg is okoz gondokat, hiszen például az új Mazda2, a CX-7 vagy a BT-50 csak részben szerepel a modellek között. Jó hír, hogy jövõ hét péntek után elvileg ezek az állandó részek is kezelhetõek lesznek közvetlenül általunk, így gyorsabban tudunk majd ilyen szinten is reagálni a változásokra. Természetesen az eddigi teljes tartalom átkerül majd az új "motorra".

mazda-auto.hu | 2007-11-16 16:15

szicsu - 7 coll széles az ET pedig 55.

gargamel | 2007-11-16 15:55

Szia kedves Oszi!
Az említett autót nem rég vásároltam. A lámpatetben a müa.búra alatt lévõ lencsérõl beszélek. Nem tudom hogy a lencse külsõ vagy beldõ felén-e de mind a két lámpa testben egy-egy kb negyed tenyérnyi folt van és a tonpított fényereje vetekszik a 6v-os TRABANTÉVAL.
Kérlek adj tanácsot mit lehet vele tenni és mitõl lehet ez.
Üdv. Gargamel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó