2018. December 17. Hétfő - Lázár

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


twisty | 2007-11-12 10:47

Kedves Mazda-Auto

Koszonom a valaszt!
Egy ilyen alkatresz mennyibe kerulne? Ujonan/javitva?

Oszi | 2007-11-12 10:30

Ha mar be is van melegedve a motor,akkor is kicsit keson kezd el dolgozni a kiporgesgatlo es a menetstabilizalo,velemenyem szerint a vezetes elmenyet nem akartak elvenni a userektol :)Viszont a menetstabilizalo pont akkor szokot beavatkozni amikor szukseg van ra.Egyet aazert ne felejtsunk el, espedig ezek a rendszerek nem biztositanak 100%-os biztonsagot ha az ember nem tudja kezelni az autojat(persze nem arra gondolok hogy nem tudsz vezetni).Nekem teligumival tegnap egyszer sem csuszot meg a kerek es egszer sem indult el egyik iranyba sem,pedi mentem havas-latyakos uton delutan es este is.Ha rossz a gumi vagy tul nagy gazzal indulsz egyik rendszer sem tudja teljesiteni a feladatat,mind amellet tenyleg kicsit keson kezd dolgozni a kiporgesgatlo.

mazda-auto.hu | 2007-11-12 10:06

twisty - Elképzelhetõ, hogy a nagynyomású szivattyúval van probléma. Egyébként már ezaz alkatrész is javítható, így nem feltétlenül szükséges a cseréje.

mazda-auto.hu | 2007-11-12 10:03

steini - Az alvázszám alapján például az alkatrész programunkból azonnal megállapítható, melyik teljesítményû kivitelrõl van szó. 2. DSC esetleges hibáját így nem tudjuk megállapítani. A motor be volt már melegedve, ugyanis a rendszer elvileg nem mûködik, ha a hûtõvíz hõmérséklete túl alacsony.

mazda-auto.hu | 2007-11-12 08:30

leslie - 160000km futásteljesítmény után már esetleg csökkenthetõ az olajfogyasztás, egy mûködési hõfokon (100C) sûrûbb olajjal. Ezt jelentheti az xx-30-asról, az xx-40-esre váltás. A tömíttetséget javító vastagabb olaj viszont valamelyest csökkenti az olaj áramlását, ami részben az alkatrészek valamivel magasabb hõmérsékletében nyilvánul meg. A magasabb hõmérséklet pedig többek között kissé magasabb olajhõmérsékletet jelent (a kenés hatásfoka is romlik), ami részben csökkenti azt a hatást, amit a 40-essel akartunk elérni. Persze azért nem teljesen szünteti meg. Szóval.... a Mobil-1 0w-40 ajánlható, a hivatalos ára 6390,-Ft. Motormosásra nem igazán lehet szükség, ha korábban soha nem volt túl alacsony az olajszint, azaz nem képzõdhettek lerakódások az amiatt a motor belsejében kialakulõ extrém magas hõmérséklet miatt.

mazda-auto.hu | 2007-11-12 08:17

kaboca - Jelen ismereteink szerint, csak egy külön elhelyezett kapcsolóval tudjuk megoldani. A gépkönyv nem tudott idõben alkalmazkodni a korábbi is az új állandó világítás több hónapos bevezetési idõszakához. Ebben az idõszakban érkeztek a korábbi, de az új megoldással is autók.

twisty | 2007-11-11 18:15

Sziasztok,

Mitõl lehet, hogy hidegen alapjáraton folyton lefullad az autom? Ingadozik a fordulatszam, majd par masodperc mulva leall. Ha megyek 5-10 km-et es a viz mar meleg, meg akkor is ezt csinalja, de hosszab jaratas utan viszont jo... 2004-es Mazda 6 2.0 diesel...

Koszi elore is!

steini | 2007-11-11 16:52

Lenne egy két kérdésem hozzátok: M6osom van CDH 143 sport, van benne kipörgésgátló és menet stab., ma volt szerencsém a hóban kipróbálni, h egyik sem müködik megnyugtatóan...A kipörgésgátló semmit nem csinált miközben másodpercekig "pörögtek" egy helyben a kerekek (ill villogot egy sárga lámpa h csuszós az út...), ill. az autóm ugy csószkált jobbra-balra, h öröm volt nézni... De nem tudom hol volt a DSC... Mert be volt kapcsolva! Az elözó autómban (Mercedes) baromira jól müködtek ezek a cuccok... Ennek igy kéne lennie??? Valaki azt tudja, hogy hogyan lehet biztosra megállapítani h az autom a 143lovas dízel és nem 120??

Oszi | 2007-11-11 12:13

Nem javasolnek semmilyen motromoso folyadekot sem.
A szintetikus olaj szintetikus olajal keverheto.Ha viszel olajat akkor azt minden tovabbi nelkul beleontik az autoba ha a gyar altal eloirt kitetteleknek megfelel.

leslie | 2007-11-11 10:28

Szevasztok! Engem is erdekelne ez az olajteme, mert a 5W30-as olajamat kezdi csipegetni a kicsike (2003-as M6 Diesel) 20.000km alatt kb 2l. Tudom, az talän meg nem gäz, de esetleg ez merseklödne egy 0W40-esel. 160.000km utän nem is csodälkozom a 2l-en. Melyik Mobil olajat ajänlanätok, es nälatok mennyibe kerülne. A jelenlegi Agip ami benne van, szükseges- ,vagy ajänlott-e motormosot adalekot tenni bele csere elött (Agipot Mobilra). Mert a szerviz biztos nem rak bele, vagy ha kerem akkor a business miatt persze belerakjäk gondolom. Köszi. Es üdv mindenkinek. :-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó