2018. Szeptember 22. Szombat - Móric

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-11-08 09:48

szicsu - A hibakód az utasülés foglaltság érzékelõjének, vagy annak áramköri hibájára utal.

Oszi | 2007-11-07 14:01

nem a mi MPS-unk amit az Obudahoz visznek :)igen talan az uzemanyagon tudnank egy kicsit sporolni,lehet hogy mar nincs sok kulonbseg a benzin vs dizel ara kozt,csak nem mindegy hogy 13-15L benzin vagy 7-9Lgazolaj ugyan arra tavra.Most jon az hogy benzines szervizkoltsege kevesebb igen de az MPS-nek 15000km a szervizintervalluma mig a dizelnek 20000km es az elso 2 szerviznel kozel ugyan annyi volt az MPS-e mint a DPF-es dizele.És hat evi kb evi 30-40eKm-t megy vele apam.

t.mobil | 2007-11-07 12:11

hello mindenkinek ,,,..:))nekem igazábol egy mazda 6 diesel jobboldali kerékcsokra lenne szûkségem sûrgõsen ha valakinek van rám csõrrenthetne 30--328 6667..

tranyos | 2007-11-06 23:25

Verda6: Ezt a hangot már én is tapasztaltam , ha beállok a ház elé.De csak ritkán hallom. Nekem akkorát koppan a jobb eleje gödörban vagy csatornafedélnél, mintha kiakarna szakadni az eleje. Voltam több szervízben, még mazda-autóéknál is és õk sem tudták mi a gond. Most azt mondta egy ismerõsöm kormánymû. 50.000 a felújítás. Abban tud valaki segíteni, hogy a Mobil1 0w-40-es olajjal mennyit lehet elmenni a köv. olajcseréig? Most a www.autoteka2000.hu-n akciós, a 4l 8800-Ft. Szerintem jó ár.

Verda6 | 2007-11-06 18:02

Üdv mindenkinek!
Ide is felrakom a panaszom és a kérésem remélve, hogy valaki tud tanácsot adni:

Fél éve vettem egy 6-ost (évj: 2004/6; 2l-es diesel) használtan. Nincs is vele sok problémám. Nemrég azonban egy zavaró hangra lettem figyelmes. Amikor lassan haladok (kb.10-20 km/h) és a közben kanyarodok viszonylag élesen (mondjuk 60-90 fok) és eközben rálépek a fékre (mégha enyhén is) hogy megálljak (- magyarul egy parkolási szitut képzeljetek el), akkor nyikorgó hangot hallok a motortérbõl/vagy a kormánymûbõl??, ami hasonlít ahhoz, ha a fékek nyikorognak, csak mélyebb hangú valamivel és jobban hallani az utastérben. Szóval lassú kanyarodásnál ha fékezem.

Találkozott már valaki ezzel a problémával? Ha igen, komoly és rohanjak vele a szervízbe (funkcionálisan minden ok, csak zavar a hang)?

Ha valaki tudja mi lehet a probléma, tudtok saccolni egy költséget, hogy mennyi javítani?

Kormánymû kenése néhány hónapja megtörtént. Akkor a kopogó hang miatt voltam szervízben, amit sikeresen orvosoltak. Ez a hang viszont nyikorgós. Ez is kenési probléma lenne?

Köszi elõre is!



V.

pee | 2007-11-06 16:11

Sziasztok!

Milyen meglepõ... :) Én is most nézelõdöm MPS után. Újak már nem igazán vannak raktáron, így marad a használt... Legalább olcsóbb... Csak elõtte én is el akarom adni a 2,3-as gt-met :)
2002.10 és 130.ezer km :(
Viszont telenyomtam extrákkal, mert imádtam/imádom...
Most szóltak a Mazda Autó Budá-tól, hogy jövõ héten hoznak be egy használt mps-t... csak nem a tied Oszi?
Miért jobb még egy diesel, ha már van úgy is 3 db? Nem kéne egy jobbat is tartani? :) Min spórolsz? Üzemanyagon? ;)

Üdv: Pee

Élõati | 2007-11-06 09:46

Oszi!
Igen úgy van ahogy irtad , utánanéztem de nem hivatalos az info én 6 hónapról tudok és 5000km-rõl . Használtnál ott fizeted az áfát.
Sajnos újnál nem ahogy Te is irtad.

Oszi | 2007-11-06 09:05

Azert azt is picit furcsanak tartom hogy nemetorszagban annyival olcsobb lenne mint itthon(nem ketelkedem)De mikor eldontotuk hogy Belgiumbol hozzuk elotte azert nemetorszagban is megneztuk es semmivel sem adtak olcsobban mint itthon talan a regadoval volt olcsobb ha jol remlik,ha ez igy van akkor hogy adhatja majdnem felaron meg akkor is ha DEMO autovolt.Az Afa-tortrnetett meg a VPOP-nal megtudod kerdezni lehet hogy hasznalt autora mas vonatkozik vagyis ha 3honapnal idosebb az auto es legalabb 5000km futott akkor mar azt hiszem hasznaltnak szamit es mas vonatkozik ra.Bar mikor mi hoztuk akkor ertelmes valaszt senki sem tudod adni csak miutan meghoztuk az autokat :)Persze akkor mar mindenki tudta :)csak sajna ez nekunk kozel 1M-ba kerult.

Élõati | 2007-11-05 21:59

Hello!
Számitásaim szerint 1060000Ft a reg adó de lehet hogy tévedek max 100eFt-t.
Az áfa az érdekes amit irtál erre nem gondoltam ennek utána nézek, mert 2 hét alatt 680an nézték a hirdetést és ma két komolynak tûnõ jelentkezõ lett, de hát az a biztos ha kezemben a pénz.Köszi az infót. É.A.

Oszi | 2007-11-05 21:18

Kicsit tobb mint 1M a regado vagy nem?A mi MPS-unk is garantaltan sermentes :)
Amugy mi is valahogy igy szamoltunk csak kozbe kiderult hogy itthon kell kifizetni az afat es ugy mar kicsit tobb volt arrol nem beszelve hogy csak utalni lehet a vetelarat mivel ennyi penyzt nem engednek kifizetni zsebbol :)Es a kinti 16% helyet fizethettuk az itthoni 20%-ot pedig eloszor mi kifizettuk kint mert ugye unio es ott fizeted meg ahol vasarolsz,de sajna nem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó