2024. Április 19. Péntek - Emma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Élõati | 2007-11-05 20:23

Szia Oszi!
2006-s Mazda MPS 10500km szervizköny sér-mentes garanciális 20000 euro
regadó 1 millió +200000ft egyéb ktg.
Hát valahogy igy kb.
De mint mondtam a dízelt ( Mazda 6 CD120TE 2006 11havi )szeretném eladni elöször.
Szia

Oszi | 2007-11-05 19:39

Igen mi megvagyunk vele elegedve.Bar nekunk most mar jol jonne inkabb meg 1 dizel a masik 3 melle,mivel kesz az epitkezes is most megint jon a sporolas :) Azert az nem teljesen ertem hogy josz ki olcsobban ha kintrol hozod,mi mikor hoztuk akkor kozel 1M .val lett tobb mintha itthon vartunk volna meg 2-3 honapot hogy itthon is elerheto legyen.

Élõati | 2007-11-05 16:27

Szia Oszi!
Igen már valamikor olvastam hogy eladnád, de azért hoznám kintrõl mert 1 millióval olcsóbban kijövök különben megse tudnám venni.
Egyébként elégedett vagy vele ?
Én nagyon beleszerettem .
Volt egy C70 volvom 240Le-s most a Mazda 6 120 diesel ( 11 hónapos )inkább vágyom az MPS-re.
Azért érdeklödtem a téligumi és felni iránt is.Most egyelõre el kell adnom a dieselt.
Köszi az infókat. É.A.

Oszi | 2007-11-05 13:12

Nekunk van egy korrekt elado MPS-usnk.2006.02 hoban hoztuk 0km -el belgiumbol es ottani markakereskedesbol,fekete 40000km es vezetett szervizkonyves,ujkoratol kezdve a Mazda Mirainal szervizelve.ara 7M ft

Élõati | 2007-11-05 11:47

Köszi Oszi!
Ha eltudom adni a M6-t akkor szeretnék egy MPS-t németországban , természetesen csakis vezetett szervizkönyvest 1-2 évesnél nem öregebbet kevés km-el. Elég jó a kinálat remélem amelyeket Mazda szalon árul azok korektek a szervikönyvvel és a km-el.Köszi Élõati

Oszi | 2007-11-03 21:52

erre valaszolok en ha nem haragszol meg erte:érvenyes abban az esetben ha igazoltan volt szervizben az auto az eloirt idopontokban azza minden evben vagy 20eKm-ént es a magyar szerviz nem zarkozik el az esetleges hiba kijavitasa elol,sajnos kovetelessel csak abban a kereskedesben élhetsz ahol elsonek eladtak az autot,de ez mar a jogi resze a dolognak es errol egy ugyvedet kell megkerdezned ha nem hajlando a magyar szerviz elvegezni a garanciialis javitast.(de ez nem nagyon szomkot megtortenni)Az MPS-unknel mikor volt gond a bor ulessel akkor mi ezt vegig jartuk mert a magyar szerviz szorakozot ,felhituk az MMH-t es rendeztuk veluk a dolgot.Ja az MPS-t ujonan vettuk Belgiumbol es az elso szervize Magyarorszagon tortent,de mivel nem ok adtak el igy jogviszonyban a Belga kereskedovel voltunk.

Élõati | 2007-11-03 19:43

Mazda-autó!
A Németországban vásárolt Mazdára érvényes-e a garancia Magyarországon, ha hivatalosan forgalomba lett helyezve.Még lenne rá 1 év, vagy csak kint érvényes?

szicsu | 2007-11-03 07:35

Oszi!Az öcséméknél a mûhelyben van a cucc És az a gáz vele,hogy a mazda 6-hoz csak a légzsák és ABS kódokat tudod megnézni,ill.törölni.Megõrülök tõle!

Oszi | 2007-11-02 11:53

gaboca:minek szeretnel tartalek izzot ???A xenon elettartama lenyegesen tobb mint a halogen izzo-e.A masik dolog hogy te othon megse probald kicserelni,mert eletveszelyes a magasfeszultseg miatt!!!Elkezded szerelni es valaki veletlenul felkapcsolja mikor te ott matatsz es sulyos seruleseke okozhatsz magadnak!!!Amugy 4200K ha jol remlik.Maximalisan a 6000Ka -s az elfogadodt.A 6000K felettieknek mar annyira lecsokken a Lumen erteke hogy mar igazan csak jol mutat es viszont nem latsz vele foleg nedves utviszonyoknal.
D2S gazkisuleses izzo kb:7500Ft-12000Ft kozott kapsz.(de felesleges addig megvenni amig nem megy tonre es illik parban cserelni hogy ne legyen nagy elteres a ketto kozot)

Oszi | 2007-11-02 11:46

A 15-so lemezfelni sehogy sem meg fel az MPS-re.
Mi a gyrai 16os alufelnit probaltuk ratenni,de nem ment fel igy marad a 17-es ami szinten nem biztos.A mazdanak 17-es lemezfelnije nincs ha jol tudom.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó