2017. Október 21. Szombat - Orsolya

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-10-16 15:59 csomg részére

Nincs rögzítve a DSR-ben, 2003. 12. 08-án helyezték forgalomba Magyarországban.

csomg | 2017-10-16 14:06

Tisztelt Mazda-autó!

Érdeklődni szeretnék egy autóvásárlás előtt (Mazda 6 2003-as évjárat,diesel), hogy a következő alvázszámú autónál található- e bejegyzés Önöknél kötelező szervíz ill. km óra. Kettőstömegű volt cserélve? Magyarországi-e az autó?

JMZGG12T241188468

Válaszát köszönöm

nagyand | 2017-10-16 14:04

Tisztelt Szakértö

Az normális M6 2013 2.2D 175LE Revolution autónál,hogy  némelyik indítás után az alapjárat 1800 ford/perc körül marad 10-15 másodpercig, majd utána beáll a normál alapjáratra? Nem minden indításnál csinálja. Mi lehet az oka?

 

 

 

 

mazda-auto.hu | 2017-10-16 11:59 Kareee84 részére

Nincs köze a motorcserének ehhez, valószínű csatlakozó vagy kommunikációs hiba lehet

mazda-auto.hu | 2017-10-16 10:08 kissgenga részére

Rendelhető szűrő hozzá 28141.- Ft + Áfa áron !

kissgenga | 2017-10-15 00:12

Tisztelt Mazda Autó!

Létezik az ,hogy egy hivatalos Mazda szervizben nem találnak automata váltóhoz szürőt?

Vagy nem is kell?

Egy 2008.7 havi 2,0 benzines modellhez szerettem volna.

Köszönöm a választ!

Tisztelettel

ildobildo | 2017-10-14 17:25

Tisztelt Mazda Autó!

idén nyáron Horvátországi nyaralásból visszafelé 6. sebességben, autópályán, kb. 130 km/h sebesseggel, legkondi használata közben hirtelen legyengült a motor. De úgy, hogy a padlói nyomva sem történt semmi! Visszakapcsoltam 5. sebességbe, felugrik a fordulatszam, de ugyan az – semmi erő. Vissza 3.-ba. felpörög a fordulat, de itt is ugyan az – semmi erő. Hagytam egy kicsit (kb. 5-10 masodpercig) gurulni az autót ötödikben, majd újra visszakapcsoltam 3.-ba és visszanyerte az erejét. Utána már nem volt semmi gond, a további kb. 200-250 km gond nélkül ment.

Ma ugyan ez történt meg: Velencére mentem Budapestről (kb. 50 km) 2x oda-vissza és az utolsó, visszafelé taró úton légkondival megint előjött a gyengülés. Padlót nyomom 6.-ban – semmi, vissza 5.-be – semmi. Vissza 3.-ba – semmi. Lelassítottam, hagytam gurulni kb 90-100-ig és hármasból erőre kap!

Mi lehet a hiba? A műszerfalon semmilyen lampa nem villogott, a kocsit nem használom városban (motorral közlekedem), csak a hét végi Budapest/Velence van benne autópályán, meg havi egy Budapest/Miskolc szintén autópályán.

Köszönettel,

Ildikó

Kareee84 | 2017-10-13 16:26

Tisztelt Mazda autó

Van egy 6-osom GY széria és benne egy RF5C motor.
Kiolvasóra téve a gyári mazda IDS / 106,07 es verzio / azt írja hogy több modullal nem lehet komunikálni  / pl ABS Fényszóró, Légzsák stb /

Az lenne a kérdésem mivel elvileg az elöző tulajnál motorcsere volt, hogy létezhet -e a motorcsere miatt ilyen probléma, hogy nem programozták újra ezeket a modulokat vagy más lehet ? / egyébként minden működik / 

Illetve egy újraprogramozás segíthet -e a dolgon  
Hibakód nincsen a rendszerbe.

 

előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2017-10-13 11:23 szollos.laszlo részére

Vezérműláncot nem kell cserélni, a fagyálló gyárilag FL22-es, ilyet 1099.- Ft + Áfa / liter áron tudunk küldeni, de csak 5 literes kiszerelésben van !

szollos.laszlo | 2017-10-12 20:25

Tisztelt Mazda – autó.

Kérdésem annyi lenne, hogy vezérmű láncot mikor kell cserélni? Jelenleg 185 000 km van most az autómban. Azt autó egy 2005. évjáratú 1.8. benzines mazda 6-os.

A másik kérdésem, hogy milyen fagyálló kell az autóba. FR 22 fagyálóról hallottam, hogy az a fajta jó a mazdához.

Hol lehet ilyet vanni.

Válaszát köszönöm.

Tisztelettel:

Szőllős László.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó