2019. Február 18. Hétfő - Bernadett

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gidovalter | 2018-12-25 22:26

Sziasztok! 

Nem tudom, h akinek az első generációs 6-os Mazdája van FL előtti, gondolkodott-e már azon, h a kulcsait lecserélje bicskakulcsra? Én igen!

Elkezdtem neten keresgéni, olvasgatni, megrendeltem egy bicskakulcsházat, de mint utólag kiderült, h hiába Mazda 6 203-hoz árulták, azt elfelejtették közölni, h külön megkell hozzá venni az elektronikat is :( na de ezel is felül emelkedve, eljutottam egy következő átmeneti zsákutcába, amihez az itt lévő szakik segítségét kérném, ugyanis 2 féle frekveniához forgalmaznak elektronikát! 

315mHz 63Chip(gondolom ez az imo lehet)

és

433mHz 83Chip

a kérdésm a következő lenni, honnan tudjam, hogy az én elektronikám melyik mHz-en működik? mert ugyebár a panelra csak az elem típusát vésték fel a gyártók!

Válaszotokat előre is köszönöm!

Valter

stefi1990 | 2018-12-21 14:10

Tisztelt Mazda autó! 

Az alábbi alvázszámú Mazda6-tal kapcsolatban szeretnék érdeklődni:

JMZGH19F601130477

Előre is köszönet.

Üdv Gábor

Imi73 | 2018-12-18 12:24

Tisztelt Mazda-autó és Fórumosok!

Vezérműlánc kérdésben szeretnék segítséget, illetve tanácsot kérni! Egy MAZDA 6 2.2 diesel, 2009-es 125 lóerős JMZGH19C601240309alvázszámú autóról van szó.DPF lámpa villogása miatt vittem szervízbe az autót (nem Mazda szakszervíz), tudtommal a 20ezres olajcsere esedékességét is a DPF lámpa villogása jelzi…A szervíz szerint nem az volt a baj, hanem a vezérműlánc megnyúlása okozza a hibajelet. Az autó 198000 km-t futott, a kérdésem az lenne hogy valóban kell-e 100ezrenként cserélni a vezérműláncot? Mert ha esetleg más is okozhatja a jelenséget akkor nem áldoznám rá azt a 270000,-Ft-ot amennyit a mazdánál mondtak a vezérlés cseréjére. 

Köszönöm előre is a segítséget és az ötleteket.

 

 

 

ZsoJan | 2018-12-16 18:31

Tisztelt Mazda autó! 

 

Az alábbi alvázszámú Mazda6-tal kapcsolatban szeretnék érdeklődni:

JMZGH19D601232461

Szeretném megvásárolni az autót, és érdekelne az előélete. Többek között arra lennék kíváncsi, hogy miket cseréltek az autón és mik azok a dolgok, amiket hamarosan cserélni kell rajta /pl. mikor volt vezérlés cserélve, legközelebb mikor kell, mennyi a költsége/. Továbbá az is érdekel, hogy mennyi lehet a valós futott km. Az órában 227.000 van. Esetleg ha azt is megírnák nekem, hogy mik azok a dolgok amiket érdemes megnézni vásárláskor, azt megköszönném.

Előre is hálás köszönet! 

ZsoJan 

KovZoli | 2018-12-11 20:29 mazda-auto.hu részére

Leellenőriztük a főtengely felső holtpontjához képest a kettős tömegű lendkerék pozicióját és azt tapasztaltuk, hogy a felső holtponthoz képest a lendkerék 90 fokkal előrébb van forgásirány szerint, (természetesen csapra illesztve a lendkerék). A kérdés elsősorban az, hogy ez így megfelelő-e, vagy a felső holtpontnak és a jeladónak egybe kell-e esnie? A fényképek felső holtponti beállításnál készültek, a vezérlés is leellenőrizve, a helyén van.

TanosJ90 | 2018-12-11 16:22

Tisztelt Mazda-Autó!

Az alany egy 2.3-as 2005 FL 6-os. A hibakód a P2187-es, és azt tapasztalom, hogy magasabb fordulaton 3000-től felfelé igen erős szívó hang alakul ki, mintha sportlégszűrő lenne az autóban, viszont erőben fogyasztásban nem érzek változást! Az autó csak 100-as benzint kap (sok a kisebb rövidebb táv) Tűzkarika rendben van. 
Ez a hibajelenség mitől lehet? Egy repedt cső, ahonnan fals levegőt szív a motor? Kartergáz cső tiszta, levegőszűrő tiszta.
Válaszát előre is kösznöm!

Üdvözlettel:

Tanos József

shellöcsi | 2018-12-06 22:51

Üdv! Érdekelne ,ha valaki tudna segíteni a színkódot megtudná mondani a felninek,előre is köszönöm!

Misike | 2018-12-06 18:15 Tattila82 részére

Mit tartalmaz egy ilyne fékfelújító készlet?

A nyeregfelújítóra gondolsz?

mazda-auto.hu | 2018-12-05 13:47 KovZoli részére

Nem biztos, hogy az üzemanyagrendszernél kell keresni a hiba okát. A lendkerék csapra lett téve ? Le kellene húzni a vezérmű tengely jeladót, ha úgy beindul, akkor a vezérlés lett eltéve. Több hiba is lehet, nehéz így segíteni ...

mazda-auto.hu | 2018-12-05 13:36 Kicsitoto részére

A DPF nyomásszenzor is lehet hibás, ráadásul nincs hibakódja

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó