2024. Április 19. Péntek - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gidovalter | 2018-11-07 19:14

Szia mindenki!

Ma este volt egy kis időm, elővettem a 2003-as Mazda 6 RF5C 89KW-os kocsimnak a kényvét és a biztosíték táblázatot tanulmányoztam! Olyan érdekességbe ütköztem, h a könyv szerint a “8”as számú biztosíték az O2 érzékelő biztosítékom nincs benne! A kérdésem az következő, h ebben a modellben, itt lennie kell biztosítéknak? Van értelme beletenni a 15A-es biztosítékot?

Remélem kapok valami választ!

Üdv. Valter

 

nagyand | 2018-11-06 07:46 alk3sh részére

Nem mondanám magam negy fékezgetönek. 90%-ban autópályázok és ott is inkább ra´gurulok az elöttem lévöre de sajnos elég sürün megesik hogy 140-nél kihuzza eléd egy semmivel se foglalkozó pilóta aki még 90-el se megy, akkor bele kell taposni a fékbe.

Ezelött is mazda 6-om volt, ugyan így használtám annál nem jelentkezett vetemedés a 300 ezer km alatt se. (Aztán volt egy félrelépésem, vettem egy ford-ot, annál se volt semmi a fékekkel)  Szerintem a fékeit egy kicsit alul méretezek ennek a szérianak.

Leszeretném cserélni a féktárcsákat ezért keresek más alternatívát gyári tárcsák helyett.

 

pusi65 | 2018-11-05 16:35

Üdv! Tudja valaki a magyarázatot, hogy a GY kasznin mi a csodának van a küszöb alján az a fekete műanyag csík 8 db hatalmas patenttal feltéve, valamint 6 db. hatalmas szervizlyuk bénán ledugózva, összesen 14 db lyuk / oldal = 28 db kb 20 forintos méretű lyuk / autó? :(( Rozsdásodni mindenesetre kíváló!

alk3sh | 2018-11-05 15:51 nagyand részére

A vetemedés annak a jele hogy újra hőkezeled a tárcsát :) ergo taposod mintha muszáj volna… bármilyen tárcsát teszel bele ha megsütöd ugyanaz lesz az eredmény márkától függetlenül vetemedni fog és szabályozás után is megmarad minimálisan mivel addigra úgy fellágyul elvileg… én textar szettet selejteztem így tavaly bár azt nem bántam mert a felniket 2naponta tisztítottam miatta annyira gáz volt … azóta lecseréltem Zimmermann-ra és ésszel fékezek még tempónál is így nem “sül” meg újra.. plusz ez valamiért nem nyikorog s nem “porol” 

nagyand | 2018-11-05 11:32

Tisztelt Mazda-Autó

2014-es M6 kombihoz, 2.2D 175LE elsö féktárcsából melyik márkát ajánláná ami nem vetemedik?

Már egyszer le lett szabályozva a gyári tárcsa, de kb 15.000 km után megint beremeg az autó tempósabb fékezésnél.

Úgy hallottam hogy a gyári féktárcsák nem a legjobb minöségüek.

Van másik alternatíva ami nem deformálódik és árban sem horror?

Elöre is köszönöm a segítséget.

Angyal01 | 2018-10-28 18:40

Tisztelt Mazda Auto!

Vettem egy 2008-as mazda6-ost. Sz alvázszáma a következő JMZGH19D601141448.

Szeretném tudni az elő életét ha lehet.

Előre is köszönöm 

Üdvözlettel Angyal Krisztina 

pampallini76 | 2018-10-26 15:45

Tisztelt mazda-auto!

Szeretnék segítséget kérni, hogy hol találom meg a légzsák vezérlőt egy 2005-ös 6-osban. Balesetben összetörték a bal oldalát, légzsákok nem nyíltak ki és elszeretném kerülni, hogy javítás közben véletlenül nyíljon. Jelenleg akkumulátor le van véve.

Köszönöm

Simon Gábor

cocoka | 2018-10-25 21:00

Tisztelt Mazda Klub   Akövetkező problémával fordulok hozzátok van egy mazda 6 dizel 2003 -as évjáratú autóm és most nem müködik a tolató lámpa .Le ellenöriztem a biztiket az izzo is jó de nem talállom a tolató lámpa kapcsolót mert valószinü hogy csak azt kellene kicserélni de fogalmam sincs hogy hol keressem.Köszönöm a segitséget.Üdv József.

mttamara | 2018-10-25 15:10 mazda-auto.hu részére

Gh az tuti, de a pontos alvazszamot most nem tudom kuldeni mert nincs nalam a forgalmi. :( 

mazda-auto.hu | 2018-10-25 14:10 mttamara részére

GJ vagy GH alvázkódú az autó? Kérhetek alvázszámot ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó