2018. Október 22. Hétfő - Előd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csacsa73 | 2018-01-29 07:57

Tisztelt Mazda-autó szakértő!

Lassan olajcsere következik az autómban, és érdekelne mi a véleményük, esetleges tapasztalatuk,a Total Quartz Ineco C1 5W30.as motorolajról? Eddig Dexeliát kapott az autó, de itt a helyi Bárdiban elég jó kedvezménnyel meg tudnám a Totalt vásárolni. 

M6 2008 GH kombi. 2.0 diesel, DPF 

Köszönettel várom válaszukat. Béla

Takicsabi | 2018-01-28 08:38

Tisztelt Mazda Autó!

 

Szeretném segítségét kérni,egy autó vásárlása előtt állok.A kinézett Mazda 6-os 2008.05 havi, Németországból behozott pontos típusa:Mazda 6 Sport 2.0 Cd Te, kilométeróra állása :147193 km,alváz száma:JMZGH19D601145295                               Köszönettel venném,ha megnézné valós-e a kilométer.És esetleg a dpf szűrővel volt e már gond.

Tisztelettel és köszönettel:Takács Csaba

gumberdani | 2018-01-27 20:26

Tisztelt mazda-autó!

A tulajdonomban van egy 2004-es évjáratú 1.8 benzines Mazda 6. 25000-ezer kilóméterrel ezelőtt teljes motorfelújjítás volt ( gyűrűk csreréje, szelkepszárszimeringek, szelepk újracsiszolva stb. )

Nemrégiben elkezdett ingadozni az alapjárat (600 és 900-as fordulat között) és 2000-es fordulatig megugrik(rántgat) az autó. Ekkor 1-es henger gyújtás hibát dobott ki, gyertya csere történt ( Bosch irídumos lett belerakva), Eltűnt a hibajelenség (kb 1500 kilómert mentem vele), és sajnos újra előjött a hibajelenség.

Olyan kérdésem lenne hogy mi okozhatja ezt a problémát?

 

Tisztelettel Dániel

 

Tibko12 | 2018-01-27 06:26 rasotamas részére

2 éve, kb 80e km-el ezelőtt cseréltük már. Lehetséges, hogy ilyen rövid ideig bírta csak?

kissgenga | 2018-01-26 11:27

Tisztelt Mazda Autó 

Egy 2008.08 évjáratú Mazda 2.0 benzines autóval voltam olajcserén 

Kb egy liter olaj volt a motorban 

Azt mondta a Szerelö hogy a motorblokk teljesen tuszta volt tehát nincs folyás,valahol viszont elmegy az olaj.

Még korábban olaj nyomás kapcsoló hibát olvastak ki a Mazda szervizben

Lehet ez a kapcsoló az olaj veszteség forrása vagy valószínűleg tovább kell nyomozni?

Koszonettel , Kiss Marcell

rasotamas | 2018-01-25 22:59 Tibko12 részére

SCV szelep lesz.

ali53 | 2018-01-25 20:25 Tattila82 részére

A szerviz (így szakértőnk is) csak az igazolt tulajdonosnak adhat ki részletes infókat a jármű előéletéről. Szerintem jól sejted, miért válaszolta azt amit. Vagy menj be egy kereskedésbe, szerintem ott is segítenek.

Tattila82 | 2018-01-25 11:50 mazda-auto.hu részére

Nagyon szépen köszönöm a választ, csak nyugtalanít, hogy miért kéne a szervízmúlttal felkeresnem az eladót. Esetleg nem stimmel valami az autóval, mármint km vagy nagy probléma lehet vele?
Előre is köszönöm !

Tibko12 | 2018-01-24 19:02

Jó napot! Adott egy 2004-es 2.0 diesel 100kW-os Mazda 6. 2 hete keresik a hiba okát, de eddig semmi pozotívum. Az autó tökéletesen működött. Rövid pihenő után indítottam volna, de csak tekert. Elvontattuk szerelőhöz, akinek elindult, de le is állt hamar. Azóta ez van. Hol indul, hol nem, hol menet közben áll le. Minden egyes kiolvasásra más hibát ír. Volt már főtengely érzékelő, územanyag nyomás alacsony és még pár egyéb. Esetleg lenne tippjük, mit érdemes ellenőrizni? Válaszukat előre is köszönöm.

Raven85x | 2018-01-23 06:17

Tiszetelt mazda-autó.

Nekem egy 2007 mazda6 2.0 dieselem van121 le.

Nemrég olyan probléma ütötte fel a fejét hogy csapadékos párás időbenaz autó erőtlenné válik 1500-3000 es fordulatszám kozött  mikor hol tartom meg rajta a sebességet a motor rángat gyengébb mint egy sima szivó diesel ilyenkor gáz adásra alig reagál amig a fordulat szám nem lesz 3000 felet de akkor sem olyan mint szokott lenni száraz időben viszont meg szűnik ez a probléma és nem is jelentkezik amig nem esik újra csapadék 

az autó egyébként rendszeressen volt szervizelve előírtak helyett 10000ként cserélek és cseréltem korábban is benne az olajat minőségi japán olajat használtam hozzá végig nemrég volt a második vezérlés cseréje most 247000 km van benne.

mi lehet a probléma?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó