2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-11-16 16:30 pusi65 részére

Az nagyon naj baj lenne, ha valóban ilyen arányban rosszak lennének a kiegyensúlyozó gépek, de ez a hivatalosan bejelentett szervizek esetében elképzelhetetlen. Nekünk is, és a többi bejelentett szerviznek is, fél évente kötelező többek között a kiegyensúlyozók kalibrálása is, amit dokumentálni kell, és ezt az NKH rendszeresen ellenőrzi. Ha gép nem hibahatáron belül mér, azonnal felfüggesztik a használatát.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-16 15:53 Gerfalcon részére

Jók az adatok, 2011.05.10-én helyezték forgalomba Németországban, végig szervizelt, és a kilométer is rendben van.

Gerfalcon | 2017-11-16 12:04

Tisztelt Mazda-Auto!

 

Köszönöm a tegnapi segítséget. Találtam egy másik potenciális jelöltet, melynek az eladó szintén megadta az alvázszámát: JMZGHA4E601466214. Ezt az autó 2011-es és 108000 km-el hirdetik. Kérdésem hogy valós lehet -e a hirdetett km? Rendszeresen hordták -e szervizelni és mikor volt az utolsó szervize?

 

Köszönettel!

pusi65 | 2017-11-16 10:16 nagyand részére

Bár nem én lettem felkérve a válaszra, hozzátenném, hogy a kerekek kiegyensúlyozása rendkívül fontos a komfortos autózáshoz, valamint a meglévő alkatrészek hosszú élettartamának fenntartásához. Sajnos 10 gumis műhelyből 7-ben eleve rossz a kiegyensúlyozó gép. Pontatlan. A jelenség okait most nem részletezem. Eredmény: szitál a kerék, meg minden. Hamar szétrázhat mindent az autóban. Ha a kerekek (és a fék is) tényleg jó törődést kapnak, 5-10 ezer km után kiegyensúlyozva, igazából csak a rossz út rongálja a futóművet. Jó úton használva, szabályos gumival, jó guminyomás mellett többszázezret ! is kibír a futómű hiba nélkül – legalábbis egy mazdáé.

mazda-auto.hu | 2017-11-16 09:57 nagyand részére

A féket és az első futóművet kellene megnézetni, mert lengőkar hibára is utalhat a leírt jelenség.

nagyand | 2017-11-16 09:39

Tisztelt Szakértö

2013-as M6 2.2D 175LE Rev. autónál 110-120km/h temponál a jobb elsö kerék mintha rázna, vibrálna, illetve a 100-150km/h sebességnél ha puhábban fékezek, lassítok remeg az autó jobb eleje, keményebb fékezésnél nincs ez a jelenség. Mit érdemes megnézetni elsökörben? (tipikus jelenség ennél az autónál?) Válaszát elöre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:52 norbi00 részére

Nincs semmi komolyabb tervezhető költség, mert ez már láncos motor, így nincs 120 ezernél nagyszervize. Ha nem hosszú utakon lesz használva, és az éves futása várható, hogy nem sok lesz, akkor a benzines valószínűleg jobb választás lenne.

Tipushibája nincs.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:46 footy részére

Nem volt módosítás.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:45 Koko85 részére

Csak a felsőt lehet külön rendelni, az alsót nem.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:40 egytelepisrac részére

Egy alvázszámot kérnénk a benko@mazda-auto.hu címre.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó